2109
دل دردی که منجر به زایمان شد!

دل دردی که منجر به زایمان شد!

1396/12/27 بازدید1017

نی نی سایت: چند روز پیش مردی 34 ساله از اهالی ولز جنوبی، به خاطر دل‌درد شدید همسرش با اورژانس تماس گرفت و چند دقیقه بعد صاحب یک پسر 2 کیلو و 100 گرمی شد!
این زوج که به هیچ‌وجه نمی‌دانستند به زودی مسئولیت مادری و پدری بر دوش‌شان خواهد آمد، با شروع دل‌دردهای خانم اولدمن، 30 ساله، که از روز قبل شروع شده و به مرور بدتر شده بود، در نهایت با اورژانس تماس گرفتند و چند دقیقه بعد، خانم اولدمن به طور ناگهانی وضع حمل کرد!
وقتی ماموران اورژانس به منزل این زوج رسیدند، وضعیت خانم اولدمن و پسر تازه متولد شده‌اش را بررسی کرده و از سلامت آنها مطمئن شدند.
خانم اولدمن در این باره می‌گوید: من به هیچ‌وجه نمی‌دانستم باردار هستم! در تعطیلات کریسمس امسال کمی احساس سوزش معده داشتم که با خوردن یک قرص رفع شد. بعد از تعطیلات هم احساس کردم کمی وزنم بیشتر شده که فکر می‌کردم به خاطر ناپرهیزی و پرخوری در تعطیلات سال نو چاق شده‌ام. اما به هیچ وجه احتمال نمی‌دادم که باردار باشم!
این زوج که بعد از 9 سال نامزدی تازه داشتند برای برگزاری مراسم ازدواج‌شان آماده می‌شدند، حسابی شوکه شده و حالا باید به فکر بزرگ کردن فرزندشان باشند!

ارسال نظر شما

login captcha

والا عجیبه مگه پریود نمی شد یعنی نه ماه سلامتیشو کنار گذاشته حالا ما ایرانیا یه دوماه پری نشیم میریم تست میگیرم وبعدش میریم طرف دکتر اینا چه جور آدمایی هستن

مگه میشه 

مگه داریم  

خیلی عجیبه ک متوجه نشده بارداره بارداری ک فقط اضافه کردن وزن نیس

خیلی مسخره به نظر میاد 

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
14723 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10407 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2068 بازدید