2109
عیدانه‌های شنیدنی+نوروزانه‌های خواندنی

عیدانه‌های شنیدنی+نوروزانه‌های خواندنی

1396/12/29 بازدید2337
سال نو شد و نی نی سایت هم برای شما عیدی دارد! عیدی ما مجموعه ای از آهنگ های زیبای مناسب نوروز است که می‌تواند حال و هوای این روزها را دلپذیرتر کند. با کلیک بر روی تصویر زیر آهنگ‌های عیدانه منتخب نی نی سایت را بشنوید و در ادامه، یادداشت‌های عیدانه بچه‌های تیم نی نی سایت را بخوانید.

نوروزانه‌های نی‌نی سایتی‌ها در نوروز 97

این روزها قرار است بازهم ریشه‌های ما به آب و شاخه‌های ما به آفتاب برسد. ما نی نی سایتی ها یک سال دیگر را با شما نو می‌کنیم و نو می‌مانیم. ما شمارا می‌شناسیم و تمام تلاشمان را برای رضایت خاطر شما می‌کنیم .اگر شما هم دوست دارید ما را بشناسید یادداشت‌های بچه‌های نی نی سایت را بخوانید که از تصمیم‌هایشان برای تغییر در سال جدید نوشته‌اند. البته همگی قرار بوده به این دو سؤال جواب بدهند: "چه عادت یا خصوصیتی را می‌خواهید در زندگی‌تان تقویت کنید و چه عادت یا ویژگی را می‌خواهید از خود دور کنید." در آخر هم یک آرزوی خوب بکنند برای شمایی که باوفاترین دوستان مجازی هستید.



می‌خواهم فاصله بیندازم ....!

بااینکه در حال و هوای روزهای عید همیشه یکی از مهم‌ترین توصیه‌ها برداشتن فاصله‌هاست ولی من تصمیم گرفته‌ام در سال جدید فاصله بیندازم! تعجب نکنید می‌خواهم در سال جدید فاصله بیندازم بین خودم و ناامیدی ؛ بین خودم و بی‌انگیزگی؛ بین خودم و اضطراب؛ بین خودم و دنیای مجازی؛ بین خودم و زندگی غیر شاد؛ بین خودم و عادت‌های غلط ، بین خودم و همه چیزهایی که باعث شدند به لیست کارهای سال 96 من ،هنوز هم مواردی از سال قبل و حتی سالهای قبل‌ترش اضافه‌شده و با همه این‌ها به استقبال سال 97 بروم.
به نظرم فاصله همیشه هم بد نیست؛ قبول کنید برای بالا بردن کیفیت زندگی گاهی نیاز است فاصله بیندازی البته از این نوع خوبش...
انشاالله بین شما و مشکلات زندگی‌تان آن‌قدر فاصله بیفتد که حتی با تلسکوپ هم قابل‌رؤیت نباشند!




می‌خواهم روی سلامتی بیشتر تمرکز کنم !

تصمیم دارم امسال، تمرکز بیشتری روی سلامتی و زندگی سالم داشته باشم، سلامتی خودم و اطرافیانم. عیدی همه عزیزانم را هم مرتبط با سلامتی خریدم، از وسایل ورزشی گرفته تا کرم دور چشم و مکمل‌های غذایی.
و چه عادتی را می‌خواهم کمرنگ‌تر کنم؟ تصمیم‌های لحظه‌ای! البته که معتقدم باید در زندگی انعطاف‌پذیر بود، اما وقتی خیلی انعطاف‌پذیر باشی، ساعت‌های زیادی از هفته از دست میره. باید براشون برنامه داشته باشی، یه جوری که آخر هفته با خودت حساب کنی چه هفته خوبی داشتم، راضیم!
آرزو می کنم امسال همگی زندگی کنید، اونطوری که خودتون راضی باشید و پایان سال دیگه بتونید بگید، امسال رو واقعا زندگی کردم! به این میگن زندگی!




می‌خواهم اراده‌ام را قوی‌تر کنم!

انتقادپذیر هستیم چون کامل نیستیم اما سعی می‌کنیم به بهترین شکل فضایی فراخور کاربران فهیم نی نی سایت ایجاد کنیم تا از کار کردن در این فضا لذت ببرند تلاش من و تمام همکاران در بخش فنی فقط جلب رضایت کاربران عزیز است.
پروژه‌های ناتمام زیادی دارم که امسال فقط به اون‌ها فکر کردم. امیدوارم در سال جدید اراده‌ام قوی‌تر بشه برای اجرایی کردن آرزوهام.
در سال جدید بهترین‌ها و قشنگ‌ترین آرزوها رو برای نی نی سایتی‌ها آرزومندم امیدوارم در سال جدید شرایط خوب برای اجرای برنامه‌های جدید در سایت فراهم باشه.




می‌خواهم سحرخیز شوم!

تصمیم دارم در سال جدید به خاطر کم‌تحرکی و کار زیاد پشت میز برنامه‌های جدی برای ورزش داشته باشم و همین‌طور بیشتر مطالعه کنم.
در سال گذشته به دلیل خستگی زیاد صبح‌ها معمولاً دیر بیدار می‌شدم که در سال جدید حتماً می­خوام سحرخیز بودن رو تجربه کنم.
آرزو می‌کنم عده زیادی از آدم‌ها تا سال ۱۴۰۰ از تهران برن یکم خلوت بشه!




می‌خواهم به خودم بگم : رها کن بره رئیس!

مدتیه مطالبی واسه سلامت شما مادرای باردار و کوچولوهای بامزه‌تون می‌نویسم تا هر سؤالی درباره سلامت اومد تو ذهن‌تون بیاین سراغ نی نی سایت جوابتونو بگیرین و با خیال راحت برین سراغ بقیه زندگیتون.
خب من یه کم دیرم واسه همه چی، دیر شروع کردم به درس خوندن، دیر رفتم سرکار، دیر سفر کردن رو شروع کردم. این آخری اما بااینکه دیر شروع‌شده اما مزه کرده حسابی توی زندگیم، واسه همینم به حول و قوه الهی اگر بتونم هزینه‌هامو مدیریت کنم میخوام بسیار سفر کنم تا شاید پخته شم و از این خامی درآم.
حالا اگه در مورد یک به پختگی کامل برسم شاید بتونم دیگه سخت نگیرم تو زندگی و ذکر روزم باشه « رها کن بره رئیس». سخت نگرفتن انگار خوبه، دیدم آدمایی رو که نصیحت حافظ رو گوش کردن و موفق بودن. منم دلم میخواد اینجوری باشه:
گفت آسان‌گیر بر خود کارها کز روی طبع
سخت می‌گردد جهان بر مردمان سخت‌کوش
آرزو‌می‌کنم امسال سال کم تسلیتی باشه برای همه‌مون.



می‌خواهم انرژی روانی‌ام رو بالاتر ببرم!

من و همکارانم سؤالاتی که مربوط به حیطه‌های تخصصیمون هست رو در کلینیک نی نی سایت پاسخ میدیم
میخوام در سال جدید انگیزه‌ام رو توی محیط کارم بیشتر کنم فعالیت‌های جدید انجام بدم و انرژی روانیم رو بالا ببرم صمیمیت و آرامش در محل کارم رو بیشتر کنم. نوع نگاهم رو میخوام تغییر بدم و سطح توقعم رو متناسب با توانمندی­هام تعیین کنم.
آرزو می‌کنم دلهامون از کینه خالی بشه و با هم مهربانتر باشیم.

 


می‌خواهم ورزشکار شوم!

تصمیم دارم 97 رو با ورزش شروع کنم خودم ورزشکار باشم و بتونم رابطه بین سلامت زنان با ورزش را تو سمینار هامون گسترش بدم .خیلی دوست دارم بتونم آگاهی پزشکی خانم‌ها رو نسبت به خودشون ارتقاء بدم.
از روانشناس گروهمون (آقای صدیق منش) یاد گرفتم که اول واسه خودم و سلامت و شادی خودم کارکنم تا حالا خیلی خودم رو به‌سختی مینداختم برای همه امسال میخوام این عادتم رو کمرنگ‌تر کنم.
امیدوارم موفق بشم.
امیدوارم همه روزهای شادی داشته باشیم و با آگاهی و تدبیر زندگی را طی کنیم چون زمان همیشه از آن ما نیست.



می‌خواهم شادتر شوم، شایدم صبورتر!

مسئول خبرهای ایرانی . گزارش و مصاحبه هم می‌نویسم. قراره داستان و لالایی هم بنویسم و کلی کارهای جالب دیگه‌ای هم انجام بدم. از این هشتگ مشتگای بامزه هم می‌نویسم. همین قشنگا. خوش رنگا.
من آدم اندوه پروری هستم. می خوام تو سال جدید شادتر بشم. یعنی الانشم شادم اما تو ظاهر. ایشالله به یاری خدا و همت بچه‌ها شادتر میشم و صبورتر. البته این دومی رو خیلی قول نمیدم. سعیمو می‌کنم شد شد، نشد نشد ولش کن.
اعتماد الکی به آدم‌ها اون ویژگییه که می خوام کمرنگ کنم . آخه دانه‌های دل بعضی آدم‌ها پیدا نیست. جلوت می خندن امااا توی ذهنشون طناب دارتو می بندن. حال نه به این خشانت اما اعتماد خیلی مهمه که دیگه کمتر انجامش می دم. شاید کمی هم خشن‌تر بشم. این‌قدر هم مهربون و رئوف و با عطوفت به درد این دنیا نمی خوره. به خودمم سخت نمی‌گیرم. نمی‌خوام دنیا بهم سخت بگیره. حالا سعیمو می‌کنم.
آرزو می‌کنم همه ابرهای دنیا بیان روی سر ایران ببارن. رودخونه ها پر ازآب بشن، دریاچه‌ها جون بگیرن و زاینده رود دوباره زنده رود بشه. بعد ابرها هر جا که دلشون خواست برن. من اجازه میدم.




می‌خواهم سخت‌گیر شوم!

من برای شما خبرهای خارجی رو ترجمه می‌کنم و سعیم اینه که خبرای خوب و جالب رو زود بهتون برسونم.
امسال قصد دارم بیشتر از چند سال گذشته به ورزش اهمیت بدم و وقت بیشتری برای این کار صرف کنم؛ مسلما سلامت جسم تأثیر فوق‌العاده‌ای بر سلامت روح داره و حتی راندمان کارم رو بالاتر می‌بره. پس حتماً این کار رو انجام خواهم داد.
من اهل سختگیری نیستم و هیچ‌وقت نبودم؛ اما خیلی وقتا به ضررم تموم شده! شاید سال جدید کمی سخت‌گیرانه‌تر عمل کنم ولی قول نمیدم؛ چون کار سختیه و من به این مدل سختگیری عادت ندارم. 
امیدوارم سال جدید پر از هوای پاک، آب آشامیدنی سالم و روزهای آرام و بدون استرس برای همه باشه!




می‌خواهم سبک و سنگین‌های زیاد را حذف کنم!

راستش هیچ‌وقت از کلیشه‌های قبل و بعد از عید یا هر مناسبت دیگری خوشم نیامده، چیزهایی مثل‌اینکه در سال جدید قرار است کلاً متحول شویم و امثالهم. شاید چون هیچ‌وقت تصمیم‌های بزرگ و آنی را دوست نداشته‌ام و همیشه همه‌چیز را خیلی سبک و سنگین می‌کنم؛ باوجوداین باید بگویم امسال دوست دارم کدام ویژگی خودم را حذف کنم و کدام را بهتر کنم. پاسخم این است: اگر خدا بخواهد شاید حذف کردن همین سبک و سنگین کردن‌های زیاد و فکر کردن مداوم جزو اقدامات امسالم باشد. ویژگی مثبتی که دوست دارم در خودم بیشتر از چیزی که تا امروز بوده، تقویت کنم رک‌گویی است. شاید از همین چند خط اول معلوم باشد اهل تعارف نیستم؛ ولی ان شا الله امسال از این هم بی‌رودربایستی‌تر می‌شوم. به نظرم همه ما نیاز داریم دست از این تعارف‌بازی‌ها، پنهان‌کاری‌ها و سیاست‌های بی‌خودی که تیشه را عمود بر فرق زندگی‌مان فرود آورده‌اند، راحت شویم و بیشتر خودمان باشیم. وجودتان مبارک. در آخر اميدوارم امسالتون بی رودربايستی بگذره، حداقل با خودتون!




می‌خواهم کمتر سخت بگیرم!

خوشحالم که در آستانه سال جدید هستیم و خیلی دوست دارم که با شروع بهار مطالب جذاب و تازه‌ای برای همه کاربران عزیز نی نی سایت تولید کنیم.
یکی از برنامه‌هام برای سال جدید اینه که زندگی رو کمتر سخت بگیرم و سعی کنم از کنار بعضی از اتفاقات و رفتارها، بی‌تفاوت عبور کنم.
-قدر آدم‌های خوب اطرافمو بیشتر بدونم.
-سعی کنم برنامه جدی‌تری برای ورزش داشته باشم.
-بیشتر کتاب بخونم.
-وقتی یک موضوع ناگهانی پیش میاد برای پذیرش شرایط انعطاف‌پذیری بیشتری به خرج بدم.
-به این فکر کنم که همه آدما کامل نیستند و هرکسی می تونه نقص داشته باشه. آدم‌ها رو با نقص هاشون بپذیریم.
-بیشتر به طبیعت برم و یک حیوان خونگی بیارم!
آرزو می‌کنم همگی به همه آرزوهای قشنگتون برسید.




می‌خواهم خودم رو بیشتر دوست داشته باشم!

کار ادیت عکس‌ها را انجام می‌دهم و البته مشاور قسمت سوشیال هم هستم سؤالات بچه‌ها درباره قسمت‌های فنی سوشیال رو هم پاسخگو هستم.البته به‌تازگی قسمت گرافیک بخش موشن هم انجام میدم .
تغییراتی که می‌خواهم تو سال جدید انجام بدم یه لیست. یه لیست بلندبالا که مهم‌ترینشان این‌هاست:
از سال جدید خودمو بیشتر دوست داشته باشم.
دوباره باشگاه برم.
رژیم هم اگر بخوام هم نمی‌تونم بگیرم چون نمی‌تونم به چیزای خوشمزه نه بگم ولی مراعات می‌کنم سعی خودمو می‌کنم
به خودم کمتر سخت بگیرم
وسواس کاری هم بزارم کنار
کاری که خوشحالم میکنه حتماً انجام بدم
به اون بالایی‌ها عمل کنم
حال خوب كنار كسايى كه دوسشون داريم آرزو می‌كنم!



دلم باشگاه می‌خواهد!

مدتی است که از بخش دیگری از شرکت به نی نی سایت اومدم اولش زیاد دوست نداشتم و از این تغییر زیاد خوشحال نبودم چون به محیط فست کلیک و همکارام تو این چند سال عادت کرده بودم یه جورایی برام دل کندن از خونه دومم بود ولی بعدش وقتی اومدم نی نی سایت بیشتر با بچه‌ها آشنا شدمو با یه همکار خیلی خوب هم بخشی شدم محل کار فعلیمو خیلی بیشتر دوس دارم.
امسال سال پرکاریه برای من، قراره مستقل شمو برم سر خونه زندگیمو عروس چقد قشنگه!
امسال با خودم قرار گذاشتم رو حافظه‌ام کار کنم از سه ثانیه به ده ثانیه ارتقاش بدم.
دلم باشگاه هم می‌خواد ایشالا بعد یک سال میخوام دوباره برم سراغش.
یه زبان یا یه نرم‌افزار جدیدم یاد بگیرم خیلی خوب میشه.
یه تابلو نصفه‌کاره هم دارم که ایشالا امسال تکمیلش می‌کنم.
با خودم قرار گذاشتم امسال توی خریدام هم بیشتر دقت کنم.
این شکوفه‌های گیلاس که نوبر بهارند، کاش هیچ وقت هیچ جا نمی‌رفتند. باد خنک و بوی شکوفه گیلاس همه دنیا را می‌گرفت!
 




 می‌خواهم فقط مثبت فکر کنم!

خوشحالم که به زودی در  سال جدید 29 ساله میشم. در پشت صحنه نی نی سایت فعالیت دارم و مسئول آپلود یا گذاشتن مطالب بر روی بخش مجله سایت هستم و البته یکی از مترجم‌ها. دوست دارم سال جدید صبورتر و منظم‌تر از قبل باشم! بیشتر برای اطرافیانم وقت بگذارم و سعی کنم بیشتر آدما رو تو دنیای واقعی ببینم تا دنیای مجازی! مهم‌تر از همه باید سعی کنم مثبت‌اندیش‌ باشم و بیشتر به دنبال چیزایی برم که دوستشون دارم!
باید در سال 97 زود رنجی و حساس بودن رو کنار بگذارم. هر چیزی که باعث میشه حس بدی داشته باشم یا منفی فکر کنم رو دور بریزم! به قول قیصر امین‌پور باید این عید به دیدار خودم هم بروم...
آرزو می‌کنم در سال جدید سلامتی جسم و روح نصیب همه‌تون باشه و گذشت، بخشندگی و دوست داشتن اطرافیانتون یکی از خصلت‌های همیشگیتون!




می‌خواهم خلاقیتم را تقویت کنم!

عاشق انجام کارهای گرافیکی و ساخت ویدیوهای جذاب و متفاوت برای کاربران نی نی سایت...
در سال جدید سورپرایزهای جالبی در قسمت ویدیو داریم
می‌خوام در سال جدید خلاقیت و ایده هامو تقویت کنم چون دنیای گرافیک انتها نداره...
آرزوی من برای شما در سال جدید یک بغل شادی و  روزهایی  سرشار از انرژی‌های مثبت...




می‌خواهم بیشتر عشق بورزم

به خودم و دیگران عشق بورزم و قدر خودمو بیشتر بدونم
قضاوت کردن را به حداقل برسونم.
ﺩﺭ ﺗﻘﺪﯾﺮ ﻫﺮ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻣﻌﺠﺰﻩﺍﯼ ﺧﺎﺹ ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﺧﺪﺍ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﻗﻄﻌﺎ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ‌ﺍﺵ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻧﻤﺎﯾﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ
ﯾﮏ ﺷﺨﺺ ﺧﺎﺹ
ﯾﮏ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺧﺎﺹ
ﯾﮏ ﻣﻮﻫﺒﺖ ﺧﺎﺹ
امیدوارم در سال جدید ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺯﻧﺪﮔﯽ خود را ببینید…



می‌خواهم مادری مقتدر باشم
اون استوری‌های لایو که از تولدبازی‌های تیم نی‌نی‌سایت می‌بینید و همچنین اون پست‌هایی که بچه‌های مامانی و دوست داشتنی جنگولک بازی درمیارن شما هم کلی لایک و منشن می‌کنید رو من می‌فرستم.
آدم انعطاف‌پذیری هستم ولی تصمیم گرفتم امسال سختکوش‌تر باشم و دوست دارم یه کار جدید شروع کنم. کلی هم کتاب آماده کردم که توی تعطیلات عید بخونم. البته اگر این خانم خوشگله (دخترم باران) اجازه بده. 
یه خرده زود رنج هم هستم ولی خیلی دارم سعی می‌کنم صبر و تحملم رو بالا ببرم و تا حدی هم موفق بودم ولی امسال حتما بیشتر بهش اهمیت میدم. آخ راستی یه تصمیم دیگه هم دارم و اینکه امسال با وجود اینکه شاغل هستم ولی می‌خوام وقت بیشتری با دخترم بگذرونم...
آرزو می‌کنم همین الان اینقدر دلتون برای پدر و مادرتون تنگ بشه که بلندشید و برید بهشون سر بزنید.



می‌خواهم آرام‌تر رانندگی کنم!
تلاش می‌کنم تو سال جدید حتماً یه برنامه منظم برای ادامه ورزش حرفه‌ایم داشته باشم.
و امیدوارم بتونم یه رانندگی آروم‌تر و مودب‌تری! رو تمرین کنم!!! 
دست به خاکستر بزنی، طلا شه مادر!




می خواهم کتاب بخوانم

من دوست دارم در سال جدید توی رشته خودم (مشاوره) پشتکار بیشتری داشته باشم. سعی کنم در حیطه زوج و خانواده خیلی حرفه‌ای بشم.
یه عالمه هم کتاب نخونده دارم که همینجوری دارند خاک می‌خورند به من عذاب وجدان الکی میدن. اگه خدا بخواد و مرضیه بخواد شروع کنم به خوندن.
آها یکی از مشکلاتم تنبلی کردن برای برنامه ریزی‌هایی که می‌کنمه.
تنبلی نکن حتی شما دوست عزیز!
 آرزو می‌کنم امسال سالی سرشار از آرامش باشه برامون.




می‌خواهم منظم‌تر باشم

در سال جدید تصمیم دارم بیشتر تفریح کنم و وقت بیشتری برای خودم صرف کنم
نظم بیشتری در برنامه روزانه، خوابم و استراحتم داشته باشم.
امیدوارم امروز چشمانتان جز زیبایی چیزی نبیند ودستانتون سرشار از نعمت و برکت و بخشندگی باشد، روزهای شیک و قشنگ پیش رو داشته باشید.




می‌خواهم بهار را دل‌انگیز کنم
فروردین دارد می‌آید! میدانی که چمدانش سبک است پر از شکوفه! وقتی رسید می‌خواهم وصلشان کنم روی درخت‌های حیاط! می‌خواهم بهار را دل انگیز کنم.. عشق را نشانش بدهم، با قدم زدن زیر باران، به بهار بفهمانم سه ماه فصلش باید دوست داشتن باشد، پر از روزهای خوب، پر از لحظات عاشقانه و...
امیدوارم سالی آروم و پرنشاط داشته باشید.



می‌خواهم پشتکارم را بیشتر کنم
میدونم که پشتکار مهمترین اصل موفقیت در هر کاره پس دوست دارم امسال این ویژگی و در خودم تقویت کنم و به خیلی از اهدافم که به خاطر نداشتن پشتکار نرسیدم برسم یا کاری و شروع نکنم یا اگه کردم با پشتکار تا آخرش برم. در ضمن تصمیم دارم سستی و بی‌حالی رو در سال جدید کنار بگذارم. امیدوارم امسال برای همه سال رسیدن به آرزوهای قشنگشون باشه.

 

ارسال نظر شما

login captcha

عکس نی نی یار ها جاش خالیه... 

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16215 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11502 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2572 بازدید