2109
از ماساژ ویژه رضا قوچان نژاد تا چالش بی‌زباله میترا حجار

از ماساژ ویژه رضا قوچان نژاد تا چالش بی‌زباله میترا حجار

1396/12/23 بازدید1148
نی نی سایت: این هفته اینستاگرام هم شادی داشت هم غم. چهره‌های معروف از بچه‌هایشان عکس و ویدیو گذاشته بودند و خیلی‌ها هم از کارهای خیریه و شب عید و شادی بچه های محروم نوشته بودند. اگر دوست دارید حال و هوای اینستاگرام در هفته‌ای که گذشت دستتان بیاید، این مطلب از اینستاگرام چه خبر نی نی سایت را حتما بخوانید.

الناز شاکردوست، پیش به سوی بهتر شدن

الناز شاکر دوست برای ادامه درمانش راهی لندن شد. شاکر دوست با انتشار عکسی از ویلچر جمع شده از سفرش خبر داده، سفری که قرار است برایش روزهای بهتری را به ارمغان بیاورد. او در کپشن این عکس نوشته است:« پیش به سوی بهتر شدن»  ستون فقرات شاکر دوست سر فیلم دو طبقه روی پیلوت آسیب دید تا بعد از بستری شدن طولانی مدت در بیمارستان، این روزها بیشتر وقتش را در فیزیوتراپی بگذارند. او همچنین در پستی از علی معلم چهره محبوب سینمای ایران نوشته است:« بی علی معلم، در نبود کلام و نگاه و حضور او، بدون مِهر و طعن و خَند او، یک سال گذشت و به سر آمد. اما چگونه؟»

مهناز افشار، مادر عاشق

مهناز افشار بازیگر سینما و تئاتر که این روزها مشغول بازی در سریال نمایش خانگی گلشیفته است، به مناسبت روز مادر عکسی ازخودش و دخترش لیانا به اشتراک گذاشت. افشار در کپشن این عکس نوشت:« مادرم دستت را میبوسم که به من یاد دادی مادری باشم عاشق. الهی سلامت باشن همه مادران دیروز و مادران فردا. هر روز یاد شما گرامیست.»

بهاره رهنما، گذشته را پاک کنید

بهاره رهنما یکی از خبرسازترین چهره های مشهور امسال بود. او امسال خبر جدایی از همسرسابقش را اعلام کرد و بعد از چند ماه هم عکسهای ازدواج دومش منتشر شد. رهنما که فالوئرهای زیادی هم در اینستاگرام دارد در آخرین پستش با انتشار عکسی از خانه تکانی دل و ذهن نوشته است:« پاک کنید گذشته‌ی تمام شده را. اگر عکسی دارید که شما را به عمق گذشته برمی‌گرداند، اگر نوشته‌ای از رفته‌ها دارید، اگر گلی خشک شده در گلدان گوشه اتاق شما را ساعتها به رویاهای دور تمام شده می‌کشاند... پاک کنید!!! گذشته‌ای که تو را متوقف می‌کند مانع از جریان انرژی های جدید است. پاک کنید انرژی های صرف شده و تمام شده را و راه را برای انرژی های تازه باز کنید. برای رویاهای تازه، آدم های تازه راه را برای زندگی تازه‌تر باز کنید.» رهنما در ادامه این پست نوشته است:« خانه تکانی اسفند برای من، عمل کردن به گفتار بالا ست، نود و شش کم کم به گذشته میپیوندد، خوبیهایش را به یاد و بدیهایش را به باد بسپاریم و سبک وسرخوش سالی تازه را اغاز کنیم.»

امیر جدیدی، روز شهدا

امیر جدیدی بازیگر سینما با سیمرغ بلورینی که در جشنواره فجر امسال گرفت، سال موفقی را پشت سر گذاشت. او که در فیلم تنگه ابوقریب بازی درخشانی داشت با انتشار ویدیویی یادی از شهدای دفاع مقدس کرده است. او در کپشن این ویدیو نوشته است:« ما نفس ميكشيم .مديون شما بزرگانيم. هر روز، روز شماست.»
 

نیوشا ضیغمی، سوپرایز مادری

نیوشا ضیغمی بازیگر محبوب سینما که تا چند وقت دیگر مادر می شود با انتشار عکسی روز مادر را تبریک گفت. جنسیت فرزند نیوشا ضیغمی مشخص شده و او قرار است مادر یک دختر گیس گلابتون شود. او در کپشن این عکس نوشته است:« مهسای عزيز و مهربون، ممنون از سورپرايز زيبات،تو سالهاست كه همراه من هستی و هميشه بهم لطف ومحبت داشتی و داری. اميدوارم هميشه بهترين باشی. روز مادر بر تمام مادران عزيز مبارك»


هدیه تهرانی، جازموریان تنها نیست

هدیه تهرانی بازیگر محبوب سینما جزو آن دسته از بازیگرانی است که خیلی به انتشار عکسهای سلفی علاقه ای ندارد و صفحه اینستاگرامش بیشتر متعلق به دغدغه های محیط زیستی و مشکلات اجتماعی مردم است. او در آخرین پست اینستاگرامش از بچه های جازموریان نوشته است و اینکه در شب عید تنها نیستند. او در کپشن این عکس نوشته است:« همراه خواهیم شد ، در حد توان مالی و معنوی کمک می کنیم. جازموریان_تنها_نیست» تهرانی در همین پست از پخت سبزی پلو با ماهی برای زلزله زدگان کرمانشاه هم گفته است و از مردم خواسته به کمپین پخت چهل هزار سبزی پلو برای زلزله زده‌های بپیوندند.

 

رضا قوچان نژاد، ماساژ مخصوص استاد

رضا قوچان نژاد بازیکن ملی پوش فوتبال که این روزها در لیگ هلند خوش می درخشد، روزهای خوشی با پسرش می‌گذارند. او ویدیویی از ماساژ دادن دوران پسرش را به اشتراک گذاشته و در کپشن آن نوشته:« یک روز در گوچی اسپا.» همسر رضا قوچان نژاد، سروین بیات خواهر ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون است.
 

میترا حجار، چالش بی زباله

میترا حجار بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون چالش جدیدی به راه انداخته است. او که دغدغه محیط زیستی دارد این بار از چالش بی‌زباله گفته است. او با انتشار ویدیویی درباره این چالش توضیح داده است:«با سپاس از دکتر کاوه مدنی که منو به چالش #بی_زباله دعوت کردن، امیدوارم در تعطیلات نوروزی امسال به همت شما چهره طبیعت سرزمین‌مون را زیباتر ببینیم...شما برای زباله محیط زندگیتان چه می‌کنید؟ من دکتر اسماعیل کهرم، سرکار خانم‌ها رویا تیموریان و ویشکا آسایش عزیز و آقای رضا یزدانی رو به این چالش دعوت می‌کنم، یادمون باشه همیشه #از_خودمان_شروع_کنیم.» میترا حجار در ادامه نوشته است:« برای پیوستن به این چالش منتظر کسی نباشید، از خودتون شروع کنین، اقدام شما در راستای فرهنگ‌سازی #بی_زباله می تونه یک اقدام شخصی، گروهی، اجرایی، قانونی، فرهنگی-هنری و هرکاری در رابطه با حیطه کاریتون باشه. چهار نفر دیگر را به این چالش دعوت کنید.»
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16222 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11513 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2592 بازدید