2109
مدل‌های لباس ست خانواده ویژه بهار

مدل‌های لباس ست خانواده ویژه بهار

1396/12/26 بازدید1085
انتخاب ست لباس خانوادگی کار شیرینی است؛ اگر قوانین مهم مربوط به آن را بدانید و رعایت کنید. بعضی از این قوانین به‌ظاهر ساده هستند اما زمانی که رعایتشان کنید متوجه اهمیت آن‌ها خواهید شد. ازآنجایی‌که این روزها وقت خوب خرید و به قول قدیمی‌ها نونوار شدن است، قبل از خرید ست خانوادگی حتماً این نکات را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین ست خانوادگی لباس را تهیه کنید.

1. لباس‌ها را لایه دار انتخاب کنید

وقتی نوبت به ست لباس خانوادگی می‌رسد با استفاده از لایه‌هایی که به لباس اضافه می‌کنید، هماهنگی بیشتری بین اعضای خانواده ایجاد خواهید کرد. لایه‌های متعدد لباس، به آن هویت می‌دهد. با استفاده از کلاه، دستمال‌گردن، کمربند، دستمال سر، گردنبند و رویه‌های سبک لباس بهاری ست لباس خانواده را لایه‌لایه و زیباتر کنید. برای مثال خودتان دستمال‌گردن بیندازید، شوهرتان پوشت بگذارد، پسرتان دستمال سر ببندد و دخترتان با یک دستمال سر، تل بزند. همین کار ساده، هماهنگی ست لباس خانوادگی شما را بیشتر می‌کند.

2. دو الی سه رنگ مکمل انتخاب کنید

انتخاب رنگ‌های مکملی را که دوستشان دارید، در ست لباس خانوادگی خود فراموش نکنید. برای مثال به زرد، آبی و کرم فکر کنید یا سه رنگ قرمز، قهوه‌ای و سفید را باهم ترکیب کنید. مطمئن شوید که از رنگ‌های درستی در کنار هم استفاده می‌کنید. برای مطمئن شدن هم نگاهی به چرخ رنگ‌ها بیندازید و سراغ رنگ‌هایی بروید که رو‌به‌روی هم قرار دارند. اگر هرکدام از اعضای خانواده یکی از رنگ‌های سه‌گانه را در یکی از لباس‌هایش داشته باشد، همگی باهم ست خواهید بود.
نکته تکمیلی: سعی کنید تا جایی که می‌توانید از اینکه همگی‌تان باهم بلوز سفید یا مشکی را با شلوار جین یا خاکی بپوشید پرهیز کنید. رنگ‌های شاد، حال همه را بهتر می‌کند و برای هماهنگ شدن با بهار هم ایده بهتری است.

3. از رنگ‌های هم‌خانواده استفاده کنید

اگر چندان با رنگ‌های مکمل آشنا نیستید، می‌توانید سراغ رنگ‌های هم‌خانواده بروید؛ همان‌هایی که طیف‌های متنوع یک رنگ را در بر می‌گیرند. برای مثال در رنگ قرمز، طیف آجری و لاکی هم پیدا می‌شود و لازم نیست خیلی دنبال گزینه‌های متنوع‌تر بگردید. سعی کنید کم‌رنگ‌ترین‌ها را در کنار پررنگ‌ترین‌ها قرار دهید و از نتیجه لذت ببرید. متنوع بودن طیف‌ها نمی‌گذارد ست لباس خانوادگی شما توی ذوق بزند.

4. عین هم نباشید

قرار نیست یک رنگ و یک طرح را انتخاب کنید و همگی شبیه هم شوید، مگر اینکه به این کار اصرار داشته باشید و داده باشید پیراهنی عین پیراهن خودتان برای دخترتان بدوزند. در عوض می‌توانید همگی به‌طور ضمنی یک ست لباس خانوادگی خاص و متفاوت بسازید. برای مثال پدر خانواده شلوار توسی بپوشد، مادر شال نقره‌ای سر کند و دختر خانواده یک کاردیگان نقره‌ای داشته باشد. این رنگ ساده را با لباس‌های طرح دار ترکیب کنید و از نتیجه شاد آن حظ کنید.
 

5. از رنگ‌های خنثی کمک بگیرید

رنگ‌هایی مثل سفید، کرم، سرمه‌ای و مشکی جزو دسته رنگ‌های خنثی هستند. برای فصل بهار سراغ کرم و سفید بروید و سپس مقداری رنگ به آن‌ها اضافه کنید. برای مثال بلوز کرم و شیری با رویه گلبهی یا سفید و جین آبی ترکیبی شیک و زیبا می‌سازد که شاد و بهاره است. از مشکی و توسی در فصل‌های سرد سال استفاده کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8519 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6130 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15083 بازدید