2109
این هفته در اصفهان،سنندج، سبزوار و تهران

این هفته در اصفهان،سنندج، سبزوار و تهران

1396/12/17 بازدید1153
می‌خواهیم آخرین ماه از سال حسابی به کامتان شیرین شود؛ آن‌هم با برنامه‌ریزی‌های خانوادگی. به‌این‌ترتیب در هفته‌های اسفند در کنار انجام کارهای عقب‌افتاده و خرید کمی هم خوش می‌گذرانید؛ به‌ویژه اگر زیاد اهل خرید و گشت زدن لابه‌لای شلوغی‌ها شهر نیستید کمی ورزش و گردش‌های فرهنگی را برای سرحال شدنتان توصیه می‌کنیم. پس اگر آماده هستید کمی وقت بگذارید و این روزها را هم به خاطره‌ تبدیل کنید.

مهمان دنیای کتاب شوید / نمایشگاه کتاب سنندج

قرار است همین آخر هفته با ۳ هزار عنوان کتاب و کلی تخفیف وسوسه‌برانگیز در نمایشگاه بین‌المللی کردستان در ضلع شرقی شهر سنندج مواجه شوید. پس اگر دوست دارید این ضیافت بزرگ را از مشاهده کنید نمایشگاه کتاب سنندج منتظر شماست؛ نمایشگاهی که یک دنیا کتاب در زمینه‌های پرطرفدار مانند ادبیات، تاریخ، روانشناسی، رمان، کودک و نوجوان، ورزشی، علمی و کُردی از همه‌ ناشران بزرگ پیش روی شما قرار دارد تا با قدم زدن لابه‌لای غرفه‌ها بهترین کتاب‌ها را برای تعطیلات نوروز تهیه کنید. پس این فرصت را از دست ندهید و محبوب‌ترین آثار نویسندگان داخلی و خارجی را با بهترین تخفیف‌ها خریداری کنید. البته قرار است هم‌زمان برنامه‌های زیادی برای ایجاد محیطی جذاب و آشتی بیشتر مردم با کتاب هم در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

 

ورزش از نوع شادی‌آور و کم‌هزینه / کلوپ پادل مجموعه ورزشی انقلاب تهران

اگر ‌می‌خواهید از قالب تفریحات روتین و تکراری خارج شوید برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. پادل یک تفریح و ورزش پرتحرک و عصاره‌ای از چند ورزش راکتی یعنی اسکواش، تنیس و بدمینتون است که جذابیت‌های خاص خود را دارد. درواقع یک نوع ورزش راکتی که بین دو نفر یا دو تیم دونفره در زمینی کاملاً احاطه‌شده با دیوارهای معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود و نحوه‌ی انجام اين بازی بی‌شباهت به تنیس نیست. اما برای اینکه از نزدیک این هیجان و تجربه تازه را لمس کنید می‌توانید به کلوپ پادل مجموعه ورزشی انقلاب سری بزنید و از یک ورزش بسیار پرتحرک، آسان، شادی‌آور و کم‌هزینه در کنار دوستان خود لذت ببرید.

یک‌شب عاشقانه/ کنسرت فرزاد فرزین در سبزوار

جمعه این هفته از آن روزهایی ست که غروبش می‌تواند سرتاسر شورونشاط باشد چون یکی از خواننده‌های پاپ، 18 اسفند در سالن شهید چمران سبزوار به روی صحنه می‌رود. قرار است فرزاد فرزین در روزهای منتهی به پایان سال مجموعه‌ای از محبوب‌ترین آهنگ‌های خود را برای اهالی سبزوار به‌صورت زنده اجرا کند. پس اگر دلتان برای یک کنسرت پاپ تنگ‌شده است این موقعیت را از دست ندهید. این کنسرت روز جمعه 18 اسفند در دو سانس یعنی ساعت‌های 18 و 21 برگزار خواهد شد.

تماشای هنر زنان ایرانی / نمایشگاه زنان و تولید ملی بوستان گفتگو تهران

در این روزها که همه سرگرم خرید و گشت‌وگذار هستند تا برای شروع سال جدید نونوار و مرتب باشند فرصت مناسبی است تا از نزدیک با دوخت و دوزهای هنرمندانه زنان ایرانی آشنا شوید و برندهای معتبر و مختلف داخلی را با قیمت مناسب بر تن کنید؛ آن‌هم در قالب یک نمایشگاه تخصصی که محصولات آن نمایشگاه هنر دست زنان سرپرست خانوار است. پس دوازدهمین دوره نمایشگاه زنان و تولید ملی که این روزها در بوستان گفتگو شورونشاط خوبی به راه انداخته را از دست ندهید. این نمایشگاه تا 25 اسفند از ساعت 10 صبح تا 21 شب برقرار است اما چه فرصتی بهتر از همین آخر هفته!

هیجان در کنار خانواده و دوستان / فوتبال حبابی گروهی در اصفهان

پیشنهاد دیگر ما این است که خودتان را به یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای سرشار از هیجان و تجربه‌ای متفاوت مهمان کنید. پس به مجموعه تفریحی باغ جوان در اصفهان بروید و یک فوتبال متفاوت و لذت‌بخش بازی کنید. فوتبالی از نوع حبابی که در این بازی یک لباس مخصوص به شکل حباب بر تن می­کنید و باید از تیم خود حمایت کنید و گل بزنید. هراندازه از لذتی که این بازی به شما می‌دهد بگوییم کم است. پس خانواده یا دوستانتان را جمع کنید و آخر هفته خود را بسازید. در این مجموعه تجهیزات کامل همراه بالباس در اختیار نفرات قرار می‌گیرد تنها به خیابان مشتاق سوم، بعد از پل شهرستان بروید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15389 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10942 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2209 بازدید