2109
از سبزی پلو ماهی مهتاب کرامتی تا عکس یادگاری بهرام رادان

از سبزی پلو ماهی مهتاب کرامتی تا عکس یادگاری بهرام رادان

1396/12/16 بازدید721
نی نی سایت: فقط چند قدم دیگر که برداریم سال نو را تحویل می‌گیریم و بهار می‌شود. برای همین هم هست که بهار و عید و همدلی و آشتی و عشق و درختکاری و سبزه و آجیل و شیرینی از سر و کول اینستاگرام بالا می‌رود. خبرهای بد را که فراموش کنیم، بیشتر هنرمندان و چهره‌های معروف اینستاگرام از بهار و هر چیزی که به آن ربط دارد گفته‌اند. اگر دلتان می‌خواهد از حال و هوای اینستاگرام در هفته‌ای که گذشت با خبر شوید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

مهتاب کرامتی، سبزی پلو ماهی شب عید

عید با رسم و رسوم است که معنا پیدا می‌کند با سفره هفت سین و سبزه و سبزی پلو ماهی. اما این غذای سنتی سر سفره همه ایرانی‌ها نیست تا بهانه ای باشد برای کمپین سبزی پلو ماهی شب عید. مهتاب کرامتی در پستی با انتشار عکسی از سبزی پلو ماهی نوشته است:« هر شبنمی درین ره صد بحر آتشین است. امسال هم مثل هر سال با مهربانی ، برای انسانهای نیازمند و بی خانمان،عشق و نور میبریم و پیش از بهار، دست به دست و سینه به سینه ، با هزاران پرس سبزی پلو و ماهی در زیر آسمان شهر امید میکاریم .در صدد تهیه هزینه بیش از ۴۰ هزار پرس برای‌ شهرهای سرپل ذهاب و تهران هستیم از قرار هر پرس ۵۰۰۰ تومان. همچنین با همراهی ایرانیان عزیزی که در سراسر شهرهای جهان هستند نیت تهیه پخت و پخش ۱۱۰ هزار پرس در بیش از صد شهر جهان بین نیازمندان و بی خانمان ها را داریم .» کرامتی در ادامه این پست شماره حسابی برای واریز کمکها گذاشته است که می‌توانید در صفحه رسمی اش در اینستاگرام ببینید.

ریما رامین فر، همای پایتخت ایران

ریما رامین فر امسال هم همای پایتخت ایران است. سریال پایتخت پنج آماده نمایش است وتیزرهایش هم از تلویزیون پخش شده است. ریما رامین فر یکی از بازیگران اصلی این سریال با انتشار عکسی در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام نوشته است:« بهترین ها پشت صحنه» در این عکس همه بازیگران اصلی سریال پایتخت حضور دارند. رامین فر در پستهای جداگانه ای قسمتهایی از تیزر این سریال را به اشتراک گذاشته است و به طرفدارانش مژده داده که به زودی و در شبهای عید این سریال از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

الهه منصوریان، ووشوکار درختکار

الهه منصوریان قهرمان ووشو جهان و آسیا روز درختکاری در استوری اینستاگرامش عکسی از کاشت نهال به اشتراک گذاشت. الهه منصوریان که اولین زن لژیونر ووشو ایران در لیگ چین است، روز درختکاری در بنیاد خیریه کامرانی درخت کاشت. او در این استوری نوشت:« امسال نهالم را در خیریه کامرانی و در آسایشگاه معلولین و سالمندان قدس کاشتم»

اشکان خطیبی، مسیر نو در ترافیک

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تئاتر که این روزها بیشتر در تئاتر و موسیقی فعالیت می‌کند کمپین جدیدی در اینستاگرام راه انداخته است. او با انتشار ویدیویی از ترافیک از فالوئرهایش خواسته تا با هم مسیر نویی بسازند تا ترافیک کمتر آزارشان بدهد. او در این پست نوشته است:« ترافیک نسبی نیست،همیشه هست! بیایید #از_خودمون_شروع_کنیم . بیایید #مسیرنو بسازیم. عکس خندون خودتون رو با موسیقی دلخواهتون رو صفحه تون بذارید منو تگ کنید و هشتگ #مسیرنو رو بزنید تا من هم پیداتون کنم.» اشکان خطیبی همچنین با انتشار عکس و ویدیو بارها اعلام کرده که برای کمک به کم شدن ترافیک از ماشین شخصی‌اش استفاده نمی‌کند.
 

بهرام رادان، عکس یادگاری و برج بدقواره

بهرام رادان بازیگر سینما که در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد با انتشار عکسی قدیمی یادی از دوران مدرسه و دوستان مدرسه اش کرده. او در این پست نوشته:« یادگاری از کلاس دوم دبیرستان، به‌همراه یکی از معلمهامون(آقای اردستانی) مربوط به زمانی که هنوز تهران پر از درخت و باغ بود. الان، جایی که ما در این عکس ایستادیم، چند برج بدقواره جا گرفته، نه مدرسه ای هست و نه باغی...مدرسه برهان.سال ۱۳۷۴» البته اگر چرخی در اینستاگرام رادان بزنید باز هم یک پست جدید از دغدغه های اجتماعی و محیط زیستی او پیدا می‌کنید. او با انتشار ویدیویی از کمپین هر درخت یک زندگی نوشته است:« انسانها در طول سال پانزده میلیارد درخت را قطع میکنند، پانزده میلیارد درخت که برای ادامه زندگی روی کره زمین ضروری هستند... یادمان باشد هر درخت یک زندگی ست.»

شبنم قلی خانی، درخت جاندار بی زبان

هفته منابع طبیعی است برای همین بیشتر چهره های مشهور از درخت و درختکاری نوشته اند. شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون که این شبها درسریال آنام نقش یک زن باردار را بازی کرده است با انتشار عکسی از درختکاری نوشته است:« درخت اين جاندار بي زبان ازگرانبهاترين آفريده ها براي آدمي است كمتر كسي است كه به عمرش درخت نكاشته باشد و يا لااقل در فكر كاشتن يك درخت نبوده باشد، درختكاري يك سنت پسنديده است كه همه مردم به آن علاقه دارند. ما هم بايد به درختكاري توجه بيشتري داشته باشيم .»

بهزاد محمدی، بنیاد نیک ورزی

پست اینستاگرام بهزاد محمدی بازیگر و کمدین این بار به کار خیر و کودکانی که مشکلات قلبی مادرزادی دارند اختصاص دارد. او با انتشار عکسی از این کودکان که جراحی شده اند نوشته است:« باز هم بوسه بر دست شما عزيزانى ميزنم كه دست يارى به ما داديد تا بتوانيم كودكان نيازمندى را كه از بيمارى قلب رنج ميبردن واميد زنده ماندنشان كم بود را درمان كنيم .تا اين فرشته ها بتوانند عيد امسال را سالم وسلامت سر سفره خانواده هايشان جشن بگيرند.بنياد نيك ورزى شريان را حمايت كنيد.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15882 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11364 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2331 بازدید