2109
کمپین کاشت نهال، رایگان درخت بکارید

کمپین کاشت نهال، رایگان درخت بکارید

1396/12/15 بازدید525

نی نی سایت: همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی، شهرداری تهران با راه اندازی کمپین «درخت زندگی» کاراناوال کاشت صدها هزار نهال و درخت در پایتخت را آغاز کرده است. شهروندان می توانند با عضویت در ربات تلگرامی به آدرس @derakhtzendegi_bot در این کمپین که با هدف حمایت از درختان تهران ایجاد شده، مشارکت کنند. شهروندان با عضویت در ربات #درخت_زندگی علاوه بر مشارکت در کمپین حمایت از درختان می توانند از سایر امکانات این ربات از جمله مباحث آموزشی، اینفوگرافی، فیلم و موشن گرافی استفاده کرده و هم چنین با کلینیک های گل و گیاه شهرداری و پارک ها و بوستان های شهر تهران آشنا شوند. به گفته روابط عمومی شهرداری تهران پایگاههایی در همه مناطق تهران برپا شده و در آن شهروندان می‌توانند در دوره های آموزشی و مشاوره ای به صورت رایگان شرکت کنند.
همچنین امین عارف نیا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از برنامه های شهرداری تهران برای کاشت درخت گفت که هر روز گروهی از اقشار جامعه با حضور در اماکن مشخص شده ضمن درختکاری، مردم را به ترویج فرهنگ درختکاری و صیانت از محیط زیست تشویق می‌کنند. او بیان این مطلب گفت:«برنامه درخت دانش به یاد هنرمندانی که در سال 96 از بین ما رفته اند روز یکشنبه برگزار شد. دوشنبه هم در بهشت زهرا، «درخت ایثار» با حضور خانواده شهدا کاشته شد.»
به گفته رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران؛ در ادامه برنامه هفته منابع طبیعی، امروز از 1200 هکتار از اراضی رینگ پیرامونی تهران بهره برداری شده و روز چهارشنبه بوستان نفس به یاد اهدا کنندگان عضو، افتتاح می‌شود.
عارف نیا هم چنین گفت:« درخت صلح و دوستی روز پنجشنبه با مشارکت سفرای کشورهای مختلف کاشته می‌شود و در روز جمعه نیز شهروندان تهرانی به همراه خانواده ها در بوستان بهشت به مناسبت روز مادر درخت می‌کارند.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8255 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
5942 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15063 بازدید