2109
جشن تولد یک سالگی با ایده‌های خاص

جشن تولد یک سالگی با ایده‌های خاص

1396/12/13 بازدید18260
تزئین جشن تولد یک سالگی ازجمله دغدغه‌هایی است که ذهن بسیاری از مادران را به خودش مشغول می‌کنند. معمولاً اولین تجربه‌ها برای همه ما زیبا و خاطره‌انگیز است و مادران هم دلشان می‌خواهد این روز باارزش را برای فرزند نوپایشان به بهترین شکل جشن بگیرند و سال‌ها بعد نتیجه تلاش‌هایشان را در قالب عکس‌های مختلف به کودک نشان دهند. به‌هرحال اگر جزو مادرانی هستید که این روزها تزئین جشن تولد یک سالگی کودک به یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های زندگی‌تان تبدیل‌شده استفاده از این ایده‌های جالب و کم‌هزینه به شما کمک می‌کند که جشن تولد را به شکل متفاوتی جشن بگیرید و از تزئینات تولد راضی باشید.

1. عکس‌ها را به شکل "عدد یک" روی دیوار بچینید

عکس‌های داخل گوشی تلفن همراه ممکن است به هر دلیلی ناگهان از دست بروند! پس تا دیر نشده تعدادی از آن‌ها را چاپ کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشند. یک ایده جالب برای تزئین جشن تولد یک سالگی کودک این است که عکس‌های یک سال گذشته را به شکل شماره یک روی دیوار کنار هم قرار دهید. این دیوار جای مناسبی برای عکاسی در جشن تولد است و مهمانان با دیدن مجموعه‌­ای از عکس‌های کودک خوشحال و ذوق‌زده می‌شوند. همچنین ساخت عدد یک با مقوا یا چوب و گل‌آرایی آن با گل‌های طبیعی یا کاغذی هم دیزاین مهمانی شما را زیباتر می‌کند.
 

2. سرِ کودک یکساله کلاه بگذارید

با کمی خلاقیت و به کمک روبان و گل‌های کاغذی، برای کودک یک ساله کلاه زیبایی بسازید. حتی می‌توانید این کلاه را به صورت یک تاج پادشاهی درست کرده و روی آن را با اکلیل و عدد «یک» تزئین کنید.
 

کلاه تولد یک سالگی

3. تزئین صندلی کودک با تور و روبان

ایده دیگر پیشنهادی این است که به مناسب جشن تولد یک سالگی، صندلی کودک را با تور، روبان و گل‌های مصنوعی تزئین کنید. می‌توانید در تزئینات از عدد «یک» هم استفاده کنید تا صندلی پادشاه یا پرنسس یکساله شما زیباتر شود.


تزیین تولد یک سالگی

4. عکس‌های کوچک را در قاب عکس قرار دهید

اگر می‌خواهید برای پدربزرگ و مادربزرگ کودک از بابت اینکه در تمام طول سال از فرزند شما مراقبت کرده‌اند هدیه‌ای در نظر بگیرید، یک قاب عکس بردارید و تعدادی از عکس‌های کودک را در ابعاد سه در چهار چاپ کنید. سپس عکس‌ها را به شکل شماره یک داخل قاب بچسبانید تا در جشن تولد یک سالگی کودک قاب تزئین شده زیبایی را به اطرافیان هدیه دهید.

5. کودک را به دنیای نقاشی‌ها ببرید

این هم یک ایده جالب است که مادران هنرمند از آن استقبال می‌کنند. برای اجرای این ایده کافی است یک بودم در ابعاد 50 در 70 تهیه‌کرده و زمینه آن را با آکریلیک یا رنگ‌روغن به شکل جنگل نقاشی کنید. سپس دایره‌ای به‌اندازه سر کودک روی بوم ایجاد کرده و آن را برش بزنید. در مرحله بعد بالای حفره ایجادشده روی بوم، یک تاج پادشاهی را نقاشی کنید و پایین حفره طرحی از بدن انسان یا حیوان را به تصویر بکشید. هنگام عکاسی کودک را طوری مقابل بوم قرار دهید که سر او مقابل حفره قرار گیرد و شبیه پادشاه جنگل شود! به‌این‌ترتیب تصاویر جالبی در جشن تولد یک سالگی کودک خلق می­شود.

6. برای تزئین جشن تولد یک سالگی از کاپ کیک‌ها استفاده کنید

اگر می‌خواهید شیرینی‌­های متفاوتی را برای پذیرایی تهیه کنید توصیه می‌کنیم که به قنادی بروید و برای تزئین میز تولد و خوشحال کردن مهمان‌ها، کاپ کیک بخرید. تعدادی سیخ چوبی یا نی و به همان تعدادی عکس کودک را در ابعاد کوچک چاپ کنید. سپس عکس‌ها را به سیخ چوبی یا نی چسبانده و روی کاپ کیک‌ها قرار دهید. یک کلاه تزئینی هم روی سر کودک بگذارید. به‌این‌ترتیب می‌توانید خوراکی خوشمزه و جالبی برای تزئین جشن تولد یک سالگی کودک داشته باشید.

تزیین تولد یکسالگی

7. تزئین میز جشن تولد با خوردنی‌های هیجان‌انگیز

یک ایده جالب برای تزئین میز شام استفاده از ساندویچ‌هایی است که به شکل دایره آماده و درنهایت شبیه ابریشم چیده شده‌اند. برای تهیه این ساندویچ‌ها مواد غذایی دلخواهتان را داخل نان‌های تست قرار داده و سپس به کمک قالب‌های گرد شیرینی‌پزی، آن‌ها را به‌صورت گرد برش بزنید. سپس آن‌ها را شبیه بدن کرم، داخل بشقاب یا سینی به حالت مارپیچ درآورده و با کمک ماژیک و مقوا سر زیبایی برای کرم بسازید. به علاوه می‌توانید دیواری مخصوص دونات‌های شکلاتی و خوشمزه بسازید و دونات‌ها را به آن آویزان کنید تا مهمانان از خودشان پذیرایی کنند. کودکان نیز با دیدن این تزئینات جالب جشن تولد، حسابی خوشحال می‌شوند.


تولد یک سالگی

8. جایی برای امضا و اثرانگشت مهمانان تهیه کنید

اگر می‌خواهید فرزندتان در بزرگ‌سالی بداند که چه افرادی در جشن تولد یک سالگی او شرکت کرده و چه آرزوهایی برایش داشته‌اند، این ایده را اجرا کنید. یک مقوای بزرگ را جایی روی دیوار قرار داده و کمی رنگ و خودکار در کنارش قرار دهید. از مهمانان بخواهید به کمک رنگ‌ها اثرانگشت و اسمشان را روی مقوا ثبت کنند و اگر دوست دارند پیامی بنویسند. اثرانگشت‌ها را مانند بادکنک به هم وصل کنید یا باکمی خلاقیت طرح‌های جالبی را برای این مقوا در نظر بگیرید. می‌توانید با اثر کف دست یا پای فرزندتان برای مهمانان یک یادگاری درست کنید و در پایان تولد به آن‌ها هدیه بدهید. 
 
تولد یک سالگی

9. قابی بزرگ برای عکس‌های اینستاگرام

اگر اهل اینستاگرام و استوری هستید این ایده تزئینی برای جشن تولد یک سالگی به کارتان می‌آید. یک فوم بزرگ تهیه‌کرده و آن را به شکل یک پنجره برش بزنید. اطرافش را بارنگ‌ها و طرح‌های دلخواهتان تزئین کنید. از مهمانان بخواهید با این قاب مخصوص عکس بگیرند و سپس آن‌ها را بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

10. بادکنک آرایی را فراموش نکنید

استفاده از بادکنک‌های رنگارنگ یک راه ساده برای شادکردن فضای جشن تولدها است. پس در جشن تولد یک سالگی کودک تعدادی بادکنک هلیومی آماده کرده و برای تزئین میز شام، صندلی کودک یا تزئین گیفت‌های تولد از آنها کمک بگیرید.  به علاوه در کنار این پیشنهادها، ایده‌های متفاوت تزیین جشن تولد با بادکنک به شما کمک می‌کند.

بادکنک آرایی تولد یک سالگی

11. عدد یک را روی کیک حک کنید

اگر خودتان کیک می‌پزید برای تزئین کیک جشن تولد کاغذی شبیه عدد یک را برش بزنید و روی کیک قرار دهید. سپس اطرافش را با قندهای تزئینی، شکر یا شکلات پرکنید. بعد کاغذ را بردارید تا این نقش روی کیک شما دیده شود. همچنین می‌توانید عدد یک را با میوه‌های مورد علاقه‌تان روی کیک ایجاد کنید.

کیک تولد یک سالگی

ارسال نظر شما

login captcha

ايده هاي عالي داشتين ممنون👏👏👏🙏🙏🙏

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8290 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
5979 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15065 بازدید