2109
در بارداری از اپلیکیشن‌های موسیقی استفاده کنید

در بارداری از اپلیکیشن‌های موسیقی استفاده کنید

1399/02/10 بازدید23803
موسیقی خوب و آرامش­بخش در هر مرحله‌ای از رشد می‌تواند بر روی ذهن و روح افراد تأثیر مثبت داشته باشد؛ حتی در دوران جنینی. تحقیقات علمی زیادی هم در مورد اثر موسیقی روی رشد مغزی جنین انجام‌شده که نشان می‌دهد کودکانی که مادران آن‌ها در دوران جنینی به موسیقی گوش می‌دهند، نسبت به کودکان دیگر فعالیت مغزی قوی‌تری دارند. موسیقی‌های آرام‌بخش بهترین گزینه برای گوش دادن هستند اما اینکه چه نوع موسیقی‌ را برای دوران بارداری انتخاب کنیم که مناسب باشد و جنین را آزار ندهد اهمیت زیادی دارد. برای اینکه سختی این انتخاب روی دوشتان نباشد، بهتر است از اپلیکیشن‌های موسیقی بارداری استفاده کنید. 

موسیقی‌های بدون کلام و آرامش‌بخش اضطراب شمارا در دوران بارداری کاهش می‌دهند و این آرامش روی جنین شما تأثیر مثبتی دارد. با دانلود اپلیکیشن Music For Pregnancy Relaxation می‌توانید به ت موسیقی منتخب و زیبا دسترسی پیدا کنید. این اپلیکیشن 25 موسیقی را از انواع مختلف جمع‌آوری کرده است و شما می‌توانید با دریافت آن از فروشگاه گوگل، مجموعه‌ای جمع‌وجور از موسیقی کلاسیک و آرامش­‌بخش داشته باشید.
طرز کار با این اپلیکیشن به‌سادگی کار کردن با اپلیکیشن‌های پخش موسیقی است؛ فقط کافی است موسیقی موردنظرتان را انتخاب کنید و دکمه پلی را بزنید.
ویژگی مهم این اپلیکیشن امکان پخش موسیقی به‌صورت آفلاین، یا بدون نیاز به اینترنت است. در ضمن به خاطر عکس‌های جذاب کودکان که برای هر آهنگ انتخاب‌شده، شما می‌توانید هنگام گوش دادن به موسیقی بیشتر لذت ببرید.


اپلیکشین موسیقی در بارداری

این اپلیکیشن مجموعه‌ای از شش آلبوم است که بر اساس کاربرد موسیقی دسته‌بندی‌شده‌اند؛ مثلاً می‌توانید انتخاب کنید که هدف شما از گوش دادن به موسیقی تنظیم تنفس است یا خواب راحت‌تر. گوش دادن به موسیقی کلاسیک با ریتم آهسته تأثیر مثبتی روی ضربان قلب مادر باردار دارد و به‌تبع آن، جنین را هم به آرامش می‌رساند. می‌توانید این اپلیکیشن مخصوص IOS را در AppStore جست‌وجو کنید.


اپلیکیشن اندروید موسیقی در بارداری

اپلیکیشن Pregnancy Music Collection 200 تنوع خیلی زیادی دارد و به شما حق انتخاب می‌دهد. این اپلیکیشن دو مجموعه آهنگ را جمع‌آوری کرده که روی‌هم 220 آهنگ در اختیار شما قرار می‌دهد.
در ضمن پخش موسیقی در این اپلیکیشن درست مثل سایر نرم‌افزارهای پخش موسیقی است. به‌اضافه اینکه شما می‌توانید ترتیب پخش موسیقی‌ها را به‌دلخواه انتخاب کنید و درصورتی‌که از یک آهنگ خوشتان آمد، اپلیکیشن را روی حالت تکرار آهنگ تنظیم کنید.
البته این اپلیکیشن موسیقی بارداری که برای گوشی‌های اندروید طراحی شده، امکانات خود را تنها در صورت اتصال به اینترنت در اختیار شما قرار می‌دهد.

 


اپلیکیشن موسیقی برای کودکان

تحقیقات روان‌شناسان در مورد موسیقی‌های مؤثر بر جنین نشان می­دهد که جنین‌های مختلف، به موسیقی‌های کلاسیک موتزارت،‌ واکنش ویژه‌ای نشان می‌دهند و این موسیقی به دلیل داشتن ریتم منظم و نشاط ‌آور، بر روی رشد مغزی جنین اثر مثبت می‌گذارد. البته موسیقی موتزارت برای مادران باردار هم جذاب و نشاط‌آور خواهد بود.
اپلیکیشن Mozart Music For Brain Development، 12 قطعه مشهور و بی‌نظیر از موتزارت را برای کاربرها جمع‌آوری کرده است؛ قطعه­هایی که هنگام گوش‌ دادن آن‌ها به وجد خواهید آمد.
در ضمن یکی از ویژگی‌های مثبت این اپلیکیشن که برای گوشی‌های اندروید طراحی شده، علاوه بر عکس‌های زیبای کودکان و استفاده‌ بسیار آسان، این است که شما برای استفاده از آن نیازی به اینترنت ندارید و به‌اصطلاح می‌توانید به‌صورت آفلاین موسیقی گوش کنید.


اپلیکیشن اندرورد موسیقی مناسب دوران بارداری از بتهوون

یکی از تحقیقاتی که بر روی تأثیرات موسیقی بر جنین انجام‌شده نشان می­دهد که قطعات موسیقی ضرب دار مانند قطعات بتهوون، ضربان قلب جنین را بالا می‌برد و جنین را به جنب‌وجوش وا‌می‌دارد. البته اینکه جنین از یک نوع موسیقی لذت ببرد و از آن آرامش بگیرد، کاملاً به لذت بردن و آرامش مادر باردار وابسته است؛ بنابراین اگر با توجه به سلیقه‌ موسیقایی‌تان از آهنگ‌های بتهوون لذت می‌برید، اپلیکیشن Pregnancy Music – Beethovn را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این اپلیکیشن 8 موسیقی از ساخته‌های بتهوون را جمع‌آوری کرده است که می‌توانید در موقع فعالیت‌های روزانه از شنیدن آن‌ها انرژی بگیرید.
این اپلیکیشن به‌صورت آفلاین قابل‌استفاده است و بعد از دانلود، برای پخش موسیقی‌ها نیازی به اینترنت ندارد.


اپلیکیشن موسیقی IOS ویژه کودکان

این اپلیکیشن 12 آلبوم موسیقی کلاسیک را جمع‌آوری کرده و با طراحی جذاب و کودکانه در AppStore ارائه داده‌ است. البته این اپلیکیشن تنها ویژه دوران بارداری نیست و گوش دادن به آهنگ‌های آن برای نوزادان هم توصیه‌شده است؛ چراکه شنیدن موسیقی بعد از تولد هم به رشد مغز نوزاد منجر می‌شود. به‌علاوه اگر در دوران بارداری‌تان با موسیقی‌های خاصی انس بگیرید، جنین هم نسبت به آن موسیقی احساس خوبی پیدا می‌کند و بعد از تولد شما می‌توانید نوزاد را با پخش همان موسیقی‌ها آرام کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها