2109
این هفته در همدان و شیراز و اهواز و ....

این هفته در همدان و شیراز و اهواز و ....

1396/11/18 بازدید1426
اگر قرار است کمی از مشکلات و دغدغه‌های روزهای پر جنب‌وجوش آخرهای سال کم کنید، باید روزهای منتهی به آخر هفته‌ها را بیشتر دریابید. پس برای اینکه دستتان برای انتخاب باز باشد و راحت‌‌تر فکر کنید پیشنهادهای این مطلب را از دست ندهید. هر شهری به‌اندازه کافی جاذبه‌های دیدنی و تفریحی دارد تا برای استراحت و تجربه هیجان در کنار دوستان یا خانواده ساعت‌های خوشی را تجربه کنید. همین امروز با عزیزانتان برنامه یک آخر هفته بی‌نظیر را بچینید و لحظه‌لحظه باهم بودنتان را جشن بگیرید.

لحظاتی به‌یادماندنی برای بچه‌ها/ نمایش شاد و موزیکال شنل قرمزی در فرهنگسرای نیاوران

برای خوشحال کردن کودکانتان همین آخر هفته بلیت نمایش کودک شاد و موزیکال شنل قرمزی را تهیه کنید و در کنار آن‌ها به تماشای نمایش زیبای شنل قرمزی کاری از گروه هنری تاک در فرهنگسرای نیاوران بنشینید و از شاد بودن آن‌ها شما هم لذت ببرید. پس تماشای این نمایش در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۷: ۰۰ برای کودکان (۲ سال به بالا) به همراه خانواده‌ها را فراموش نکنید. البته توجه داشته باشید که به علت ظرفیت محدود هماهنگی پیش از مراجعه الزامی است.

حیرت‌زده شوید/ غار آکواریوم همدان

اینجا بزرگ‌ترین غار آکواریوم ایران است که ما شمارا به تماشای آن دعوت کرده‌ایم. جایی که بزرگ‌ترین آکواریوم دریاچه‌ای کشور با تلفیق دو عنصر صخره و کوهستان با اعماق آب‌های دریا در آن قرار دارد و همه‌چیز برای تجربه­ای آرامش‌بخش و دوست‌داشتنی فراهم است. در اینجا می‌توانید نمونه‌های نادر آبزیان و خزندگان را در 21 آکواریوم بزرگ آب‌شور و شیرین تماشا کنید. البته جالب است بدانید که کل مسیر بازدید از این تونل آکواریوم با راهروهایی دارای مه و باران مصنوعی با رایحه‌های طبیعی طراحی‌شده است که حال و هوای کاملاً متفاوتی را به بازدیدکنندگان در حین قدم زدن می‌بخشد.

تجربه‌ای متفاوت از بازی و تفریح/ پارک چوبی اهواز

یکی از زیباترین پارک‌های ساحلی همین پارک چوبی اهواز است به‌ویژه از زمانی که دومین آب‌نمای بزرگ و موزیکال کشور در آن راه‌اندازی شد. این پارک در اهواز به‌عنوان شهر شب‌های زنده پر از وسایل بازی مانند سرسره، ماشین، هواپیما، توپ است که همگی از جنس چوب ساخته‌شده است. پس اگر می‌خواهید آخر هفته‌ای سراسر نشاط را تجربه کنید پارک چوبی اهواز را با چشم‌انداز ساحل کارون و مجموعه‌ای از بازی‌ و تفریحات ویژه ازجمله پارکور و دوچرخه‌سواری از دست ندهید.

هیجان موتورسواری را تجربه کنید/ باشگاه موتور 4 چرخ بوستان یاس تهران

حتماً اسم موتور چهارچرخ و قابلیت‌های آن به گوشتان آشناست. همان موتورهایی که در بسیار مسابقه‌های نمایشی و پرش از آن استفاده می‌شود. اما این‌ها را گفتیم تا به اصل مطلب برسیم. چون پیشنهاد دیگر ما برای داشتن یک روز هیجان‌انگیز به‌ویژه آخر هفته سواری با موتورهای ۴ چرخ ATV است چون با سوارشدن در آن شما فرصت دارید که ظرف مدت 15 دقیقه تجربه‌ای بی‌نظیر، مهیج و تکرار نشدنی برای خود رقم بزنید و یک روز پرانرژی برای خود بسازید. این باشگاه با پذیرش خانم‌ها و آقایان از ساعت 9 صبح تا تاریکی هوا در بوستان یاس تهران واقع در اتوبان بابایی، دوربرگردان استخر به سمت نوبنیاد، جنب بوستان یاس می‌تواند برای یک آخر هفته متفاوت انتخاب خوبی باشد.

حال خوب خانوادگی/ سیرک بین‌المللی خاورمیانه در شیراز

اگر از طرفداران هنر تئاتر، کنسرت، نمایش و البته هیجان و شادی هستید می‌توانید هم‌زمان از تمام این هنرها یکجا لذت ببرید. چون گروه سیرک بین‌المللی قرار است پنج‌شنبه و جمعه در محیطی کاملاً خانوادگی ۲ ساعت حرکات آکروبات، نمایش بر روی حلقه در ارتفاع ۹ متر، بلک لایت، شعبده و تردستی، آتش‌بازی و حرکات یوگا، همراه موزیک زنده و خواننده در کنار کمدی‌های متعدد توسط لیلی‌پوت‌ها و چندین برنامه مهیج و شاد دیگر را برای شما به اجرا بگذارند. این سیرک روبروی شهرک بزین شیراز و قبل از ورودی شهرک صدرا از ساعت 19 الی 21 برگزار می‌شود.
 
 

بچه‌ها را به دنیای بازی و اسباب‌بازی‌ها ببرید/ هفتمین فستیوال بزرگ بازی و اسباب‌بازی

تهرانی‌ها اگر می‌‌خواهید حسابی به فرزندتان خوش بگذرد این نمایشگاه را از دست ندهید چون قرار است دنیایی از اسباب‌بازی‌های فکری و آموزشی و وسایل بازی محبوبی مثل اسکوتر، اسکیت، اسباب‌بازی‌های الکتریکی، انواع پازل، وسایل بازی رنگ‌شناسی، خمیربازی، بازی‌های آموزشی، انواع اسباب‌بازی پلاسکویی در کنار مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌های پسرانه مانند انواع ماشین، کامیون و رالی اسپرت و انواع عروسک‌های دخترانه را یکجا بینید. به‌علاوه اینکه طناب‌کشی، عمو زنجیرباف، یک قل دوقل، لی‌لی، دوزبازی وکلی بازی نوستالژی دیگر هم در انتظار شماست تا ضمن یادگیری بازی‌ها به شکل فردی و گروهی در این فضا بازی‌ها را انجام دهند. این فستیوال بازی 16 تا 20 بهمن‌ماه از ساعت 9 صبح تا 20 در سالن نمایشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب میزبان شماست.

ارسال نظر شما

login captcha

عالی بود دستت درد نکنه

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16308 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11557 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2448 بازدید