2109
چطور یک بهمن‌ماهی را از دکوراسیون خانه‌اش بشناسید؟

چطور یک بهمن‌ماهی را از دکوراسیون خانه‌اش بشناسید؟

1396/11/01 بازدید2298
دکوراسیون خانه هر فردی با طالع بینی ماه تولد او در ارتباط است؛ به‌طوریکه می‌توانید ویژگی‌های شخصیتی او را بر اساس چیدمان موردعلاقه و اشیا تزئینی محبوبش حدس بزنید. بهمن‌ماهی‌ها هم هنگام خرید وسایل تزئینی و انتخاب نوع دکوراسیون ویژگی‌های کم‌وبیش یکسانی را از خودشان نشان می‌دهند. با این خصوصیات بیشتر آشنا شوید و هنگام خرید هدیه برای خانه جدیدشان سلیقه آن‌ها را مدنظر قرار دهید.

یک بهمن‌ماهی به دکوراسیون مدرن علاقه زیادی دارد

محال است وارد خانه یک بهمن‌ماهی شوید و ببینید که از سبک دکوراسیونی مادربزرگش پیروی می­‌کند! یک بهمن‌ماهی معمولاً به عناصر مدرن علاقه نشان می­‌دهد و اسباب و اثاثیه‌هایی از جنس استیل و شیشه در گوشه و کنار خانه‌اش پیدا می‌شود. ممکن است در نگاه اول وقتی وارد خانه یک بهمن‌ماهی می‌شوید احساس کنید که چندان راحت و آرامش‌بخش نیست و شاید با دیدن مجسمه‌های مدرن و عجیب کمی متعجب شوید اما به‌هرحال می‌توانید نمونه‌هایی از آثار مدرن را در این خانه تماشا کنید. در چنین فضایی معمولاً فرش‌های ایرانی با طرح و نقش‌های سنتی کمتر دیده می‌شود و به‌جای آن کف‌پوش‌های چوبی مدرن به چشم می‌خورد. البته ممکن است یک بهمن‌ماهی امکان اجرای همه این موارد را در خانه‌اش نداشته باشد اما اگر از او سؤال بپرسید می‌بینید که فضای زندگی ایده آلش چنین است.
 

همیشه برای پذیرایی از مهمان آماده است

متولد ماه بهمن معمولاً دوستان فراوانی دارد و اهل معاشرت است. ازاین‌رو فضا و مبلمان کافی برای مهمانان در نظر می‌گیرد و سعی می‌کند همیشه خانه را تمیز و مرتب و آماده پذیرایی از مهمانان نگه دارد. علاوه بر همه این‌ها، ترجیح می‌­دهد که در یک‌خانه بزرگ و جادار زندگی کند که تهویه خوبی دارد. نور خورشید، پنجره‌های بزرگ، گیاهان آویزان و آشپزخانه‌ای سرشار از گل و گیاه حس آرامش زیادی را در یک بهمن‌ماهی ایجاد می‌کند. ضمن اینکه این فرد از داشتن حیوانات خانگی هم استقبال می‌کند و درصورتی‌که شرایط اجازه دهد دوست دارد با حیوان موردعلاقه‌اش همزیستی مسالمت‌آمیزی داشته باشد.

متولد بهمن با دیدن گلدان و آب‌نما خوشحال می‌شود

اگر در فکر خرید هدیه برای خانه یک بهمن‌ماهی هستید باید بدانید که با دیدن گلدان و آب‌نماهای زیبا به وجد می‌آید. ازاین‌رو انتخاب آب‌نماهای کوچک خانگی و تنگ ماهی بهترین گزینه برای خرید هدیه هستند. علاوه بر این می‌توانید به خرید گلدان پر از آب هم فکر کنید که داخل آن با گل‌های زیبا پرشده است. نماد تولد متولدین این ماه دلو است و به همین دلیل این افراد به عناصر تزئینی مرتبط با آب علاقه­‌مند هستند.

بهمن‌ماهی‌ها چه رنگ‌هایی را دوست دارند؟

متولدین ماه بهمن به رنگ‌های سرد و پررنگ مانند بنفش، آبی و سورمه‌ای علاقه دارند و در ترکیب وسایل خانه از این رنگ‌ها هم استفاده می‌کنند. گلبهی رنگ روشنی این افراد آن را می‌پسندند و ممکن است برای روشن کردن فضای خانه از ترکیب کرم و صورتی روشن هم کمک بگیرند. این افراد به آینده چشم دوخته‌اند و از گذشته فراری هستند. ازاین‌رو از خرید هر وسیله‌ای که به مدرن نشان دادن خانه کمک می‌کند، استقبال می‌کنند. به‌هرحال یک بهمن‌ماهی سلیقه خاصی دارد و در بین گالری‌های هنری به دنبال تابلو و اشیای منحصربه‌فرد است.

دفتر کار خانگی لذت بخشی دارد

ازآنجاکه یک بهمن‌ماهی معمولاً کم­‌خواب است ترجیح می‌دهد که بخشی از اتاق‌خوابش را به دفتر کار خانگی تبدیل کند. درنتیجه می‌توانید یک میز کوچک به همراه آخرین تجهیزات الکترونیکی و لپ‌تاپ جدیدی را در گوشه‌ای از خانه‌اش ببینید. به‌این‌ترتیب هر وقت که اراده کند به‌راحتی پشت میزش می‌نشیند، ایمیل‌هایش را چک می‌کند و همواره در جست‌وجوی ایده‌های تازه است. این بخش از خانه بهشت کوچکی است که از حضور در این فضا واقعاً لذت می‌برد.

 

ارسال نظر شما

login captcha

😁😁😁من یه بهمنی ام و دقیقا مطالب درسته! اصلا به سبک سنتی علاقه ای ندارم و عاشق دکوراسیون مدرنم

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8452 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6093 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15079 بازدید