2709
این هفته با آدرنالین!

این هفته با آدرنالین!

1396/10/27 بازدید1187

زمستان امسال اگرچه خیلی دیر روی برف و بارانش را نشان داد, اما بالاخره در این چند روز, اهالی بسیاری از استانها را با بارش برف خوشحال کرد.
پس, اولویت را این هفته بگذارید با برف و برف بازی. اگر در شهر شما یا حتی نزدیکی شما برف آمده, به اتفاق بچه ها بروید برف بازی, آدم برفی بسازید, سر بخورید و لذت ببرید!
البته که پیشنهادهای دیگری هم داریم, آن هم از نوع هیجان انگیز!

به مهیج‌ترین پیست سورتمه بروید/سورتمه توچال تهران

اسم توچال همیشه با هیجان همراه است. اگر می‌خواهید که شادی و آدرنالین ویژه‌ای را تجربه کنید همین آخر هفته برای سورتمه‌سواری آماده شوید. این سورتمه با طول ۱۴۲۰ متر، طولانی‌ترین پیست سورتمه در ایران است و دارای استانداردهای روز اروپا است. پس اگر بالای 12 سال هستید و به دنبال یک تفریح پر از شادی و لذت می‌گردید، سوارشدن بر طولانی‌ترین و مهیج‌ترین پیست سورتمه در ایران را از دست ندهید. این مجموعه واقع در تله‌کابین توچال پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸: ۳۰ الی ۲۰ میزبان شماست تا یک هیجان واقعی بر بلندای بام تهران را تجربه کنید.

با تیر و کمان واقعی هدف را شکار کنید/ آر چری باغ جوان در اصفهان

با این پیشنهاد شمارا به محلی بی‌نظیر برای گذران اوقاتی خوش به همراه دوستان یا خانواده دعوت کرده‌ایم. مجموعه تفریحی باغ جوان به‌عنوان یک تفرجگاه خانوادگی منحصربه‌فرد در شهر اصفهان فضایی ویژه برای تجربه یک پینت بال هیجان‌انگیز با تیر و کمان را برای شما فراهم کرده است. آر چری یا همان بازی با تیر و کمان که در آن بازیکنان با استفاده از کمان و تیرهای فومی، به‌صورت استراتژیک میان مانع‌های بادی حرکت کرده و به افراد گروه مقابل در زمین شلیک می‌کنند. پس اگر برای یک روز پرجنب‌وجوش آماده هستید مجموعه تفریحی باغ جوان واقع در خیابان مشتاق بروید و روزتان را بسازید.

به آغوش آرامش بروید/ تور کویر مصر

اگر می‌خواهید از دل شلوغی و تنش شهر به آغوش آرامش و سکوت بروید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً برای سفری کوتاه به کویر مصر برنامه‌ریزی کنید. چون در این کویر آن‌قدر زیبایی و انرژی در انتظار شماست که تماشا کردنش خالی از لطف نیست. سفری دوروزه که آژانس‌های زیادی برای میزبانی از شما آماده ارائه خدمات هستند. فقط کافی ست با یک گشتی کوتاه در صفحه‌های اینترنت بهترین موقعیت را برای سفر به کویر انتخاب کنید. دو روز آخر هفته بهترین فرصت است تا شما ضمن گشت در دنیای کویر از قدم زدن بر روی تپه و رمل‌های شنی، شب‌نشینی دور آتش، شترسواری سافاری و تماشای روستای 1800 ساله گرمه «ارگ – چشمه»، نخلستان سوخته، دریاچه فصلی و چشمه دکتر فیش لذت ببرید.

عاشقانه بشنوید/کنسرت مازیار فلاحی در بوکان

مازیار فلاحی قرار است برای مردم سرزمین بوکان بخواند. آن‌هم ترانه‌هایی سرشار از آرامش و احساس که سردی شب‌های زمستانی این شهرستان را برای مردم کردنشین آن را گرم و هیجان‌انگیز کند. پس اگر از طرفداران صدای مازیار فلاحی و سبک ویژه اجراهای زنده او هستید این فرصت را از دست ندهید. کنسرت فلاحی قرار است روز جمعه 29 دی‌ماه در سالن سیمرغ بوکان برگزار شود. بنابراین تا پر نشدن صندلی‌ها برای رزرو این شب باشکوه اقدام کنید و چند ساعت همراه موسیقی و ترانه از زندگی لذت ببرید.
 
 

لذت پرواز در ارتفاعات قلعه الموت/پرواز در فرودگاه آموزشی و تفریحی آزادی

پرواز پرفراز آسمان‌ها پیشنهادی هیجان‌انگیز و لذت‌بخش برای افرادی است که به دنبال یک تجربه ناب می‌گردند. اهالی، قزوین، تهران و کرج این یک فرصت استثنایی برای شمایی است که دوست دارید پرواز کنید و تمام زمین زیر پایتان باشد. برای این کار حتی لازم نیست که تجربه‌ی پرواز داشته باشید. نیم ساعت تا یک ساعت پرواز بر فراز یکی از مناطق دشت قزوين، قلعه الموت و سد طالقان که برای سیر در آسمان و تماشای زیبایی‌های زمین کافی ست تا یک روز بی‌نظیر را برای خود رقم بزنید. پس شماره تماس 09381180931 فرودگاه تفریحی آزادی را جهت هماهنگی حفظ کنید و این آخر هفته احساس هیجان در اوج آسمان‌ها را تجربه کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها