2109
درمان ناباروری با فنگ‌شویی

درمان ناباروری با فنگ‌شویی

1396/10/20 بازدید3025
ناباروری مشکلی است که می­‌تواند زندگی زوج­‌های خوشبخت را با مشکلاتی روبرو ساخته و خوشی زندگی را به کام­شان تلخ کند. از این رو اگر شما هم در دسته زوج­‌های خوشبخت هستید و قصد دارید به زودی بچه­‌دار شوید پیشنهاد می­‌شود که علاوه بر رعایت توصیه‌­های پزشکی، به جریانات انرژی در محیط اطرافتان توجه داشته ­باشید و از فنگ‌­شویی کمک بگیرید. فنگ شویی شامل یکسری اصول باستانی چینی است که بر اساس آن انرژی مثبت در خانه شما به جریان در می­­‌آید. چینی­‌ها بر این باور هستند که برای هر مشکلی راه­ حلی وجود دارد و ناباروی هم از این اصل مستثنی نیست. در اینجا نکاتی وجود دارد که براساس باور چینیها به خانم­‌ها کمک می­‌کند بارداری را تجربه کنند

۱- درخت میوه بکارید

در فنگ ­شویی درخت میوه سمبل باروری است. در صورتی‌که می­‌خواهید اصول فنگ­شویی را دنبال کنید در جایی از حیاط خانه یک درخت میوه بکارید و از آن مراقبت کنید تا شانس باروری در شما افزایش یابد. باور رایج در فنگ­شویی این است که هر چقدر درخت شما میوه بیشتری تولید کند شانس باروری­تان افزایش می‌­یابد.
  

۲- درب ورودی را کنترل کنید

در فلسفه فنگ‌­شویی واژه­ای به نام «چی» وجود دارد که شامل انرژی جریان در محیط یافته است که می­‌تواند همه جنبه­‌های زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده و حتی در باروری هم نقش داشته ­باشد. از این رو برای ایجاد جریان مثبت در خانه مطمئن شوید که روبروی درب ورودی اصلی خانه شما درخت یا جسم بزرگ دیگری وجود نداشته ­باشد. این اجسام مسیر ورود انرژی را تا حدودی مسدود کرده و به این ترتیب سلامت شما را با مشکلاتی روبرو می‌­سازند. حتی می‌­توانند به عنوان یک مشکل مرتبط با سلامتی در ناباروری هم نقش داشته­ باشند. پس از همین امروز موانع را از ورودی خانه­‌تان دور کنید تا شانس باروری بیشتری داشته ­باشید.

3- به فکر تعمیر شیرآب باشید

شاید فکر می­‌کنید که تعمیر شیرآب به بارداری چه ربطی دارد؟ اصول فنگ­‌شویی به شما می­‌گوید که وقتی صدای چکه کردن آب از اتاق خواب شنیده می‌­شود این موضوع می‌­تواند بر باردای تاثیر­گذار باشد. در واقع گفته می­‌شود که چکه کردن آب با کاهش انرژی در ارتباط است. ضمن اینکه فنگ‌­شویی به شما می­‌گوید اگر تصمیم به بچه­‌دار شدن دارید در داخل اتاق خواب پنکه سقفی قرار ندهید؛ چرا که این موضوع می‌­تواند در طول شب اختلالاتی در انرژی شما و همسرتان ایجاد کند.
 

4- اتاق خواب­تان را خلوت کنید

برای بارداری داشتن روابط خوب باهمسر اهمیت زیادی دارد. از این رو هر عاملی که عشق محبت شما نسبت به همسرتان را کم می­‌کند از اتاق بیرون ببرید. موبایل، گجت­‌های الکترونیکی، تلویزیون، لپ‌­تاپ و ...از جمله عوامل مخرب روابط زناشویی هستند که باید به بیرون از اتاق رانده شوند. علاوه بر این توصیه می‌­شود دیواری که تخت­‌خواب شما به آن می­‌چسبد هم‌جوار با در ورودی، حمام یا آشپزخانه نباشد.

۵- از انار غافل نشوید

در مکتب فنگ­‌شویی انار برای بارداری مفید است؛ چرا که داخل آن دانه‌­های آبدار زیادی وجود دارد. علاوه بر این انار سمبل شادی خانوادگی است. بیشتر مواقع مشاوران فنگ­شویی به زوج­های جوان توصیه می­‌کنند که هنگام خرید وسایل برای خانه جدید به سراغ انتخاب آن دسته از آثار هنری بروند که در آنها انار دیده می‌­شود. به این ترتیب شانس بچه‌­دار شدن­شان افزایش می‌­یابد و به کمک این میوه می‌­توانند شادی بیشتری را به زندگی­شان راه دهند.
 

ارسال نظر شما

login captcha

ممنون خیلی مفید بود

عالي و جديد بود ممنون 

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16404 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11590 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3626 بازدید