2109
 شب یلدا با بادکنک‌های هندوانه‌ای+ 3 ایده تزئینی دیگر

شب یلدا با بادکنک‌های هندوانه‌ای+ 3 ایده تزئینی دیگر

1396/09/26 بازدید5077

13. بادکنک‌­های هندوانه‌­ای

در ادامه ایده‌های یلدایی، این‌بار چند ایده برایتان داریم که تزئین شب یلدا را برایتان زیباتر می‌کند. استفاده از بادکنک در هر موقعیتی شادی‌­بخش است. پس تعدادی بادکنک سبز و صورتی تهیه کنید. به کمک ماژیک مشکی بر روی بادکنک‌های صورتی، تخمه‌های هندوانه را نقاشی کنید. سپس این بادکنک‌­ها را به‌صورت ردیف‌های سبز و صورتی منظم یا شبیه دسته‌های نامنظم روی یک دیوار قرار دهید. بهتر است این بادکنک‌ها را با گاز هلیم پرکنید تا راحت‌تر روی دیوار قرار بگیرند. علاوه بر این می‌توانید چند نوار رنگی را از یک سمت دیوار تا سمت دیگرش نصب‌کرده و بادکنک‌ها را روی آن وصل کنید. در پایان شب یلدا این بادکنک‌­ها را به کودکان هدیه ­‌دهید

12. تزئین لیوان­‌های شب یلدا

شب یلدا فرصت مناسبی برای شکوفایی خلاقیت شما و ساخت وسایل تزئینی به کمک اشیای بازیافتی است. در همه خانه‌ها تعدادی شیشه سس یا خیار شور پیدا می‌شود. این شیشه‌ها به شما کمک می‌کنند که تم ویژه‌ای را برای شب یلدا در نظر بگیرید. کافیست به کمک رنگ‌­های آکریلیک شکل هندوانه را روی این شیشه‌ها ترسیم کنید و از رنگ­های قرمز، صورتی، سبز و مشکی کمک بگیرید. می‌توانید داخل آن‌ها را با قاشق و چنگال پرکنید یا حتی شربت و اسموتی­‌های هندوانه را داخل این شیشه‌­های دست­‌ساز به شیوه متفاوتی سرو کنید تا مهمانان شما از این ایده خلاقانه شب یلدا به وجد بیایند و خوشحال‌تر شوند.
 

11. گلدان‌­های تزئینی با طرح هندوانه

گلدان­های سفالی معمولی وقتی با رنگ­های سبز و قرمز شبیه هندوانه می‌شوند برای تزئین میز شب یلدا کاملاً مناسب به نظر می‌رسند. برای اجرا این ایده به قلم‌مو و تعدادی تیوپ رنگ آکریلیک نیاز دارید. این گلدان‌ها را به‌صورت برعکس روی میز قرار دهید و به‌عنوان پایه برای قرار دادن بشقاب خوراکی­‌های شب یلدا بر روی میز، از آن‌ها استفاده کنید.



 

10. تزئین دیوار شب یلدا

شاید دلتان بخواهد در شب یلدای 96 دیوار تزئینی متفاوتی در خانه­‌تان داشته باشید و در کنار این دیوار، عکس­­های جالب­‌تری برای اینستاگرام داشته باشید. در این صورت پیشنهاد می‌کنیم که این ایده ساده و جالب را اجرا کنید. برای این کار به تعدادی کاغذ در رنگ‌های سبز و صورتی نیاز دارید. علاوه بر این بهتر است به فروشگاه‌های لوازم قنادی هم سری بزنید و تعدادی کاغذ فانتزی زیر کیک در ابعاد کوچک تهیه کنید. این کاغذها را از وسط تا کنید. سپس تعدادی کاغذ سفید را به شکل دایره‌ای با قطر کمتر از کاغذهای زیر کیک آماده کرده و آن‌ها را از وسط تا کنید. سپس دایره‌ها را روی کاغذ زیر کیک بچسبانید. در مرحله بعد به کمک کاغذ­های رنگی شکل هندوانه را ایجاد کرده و با ماژیک تخمه­های هندوانه را نقاشی کنید. بعد یک بند کنفی یا کاموا بردارید و با فواصل مشخص، کاغذها را از وسط روی بند قرار داده و با چسب حرارتی محکم کنید. این ریسه تزئینی را روی یکی از دیوارهای خانه بچسبانید تا خانه ­شما برای پذیرایی از مهمانان یلدا آماده‌تر باشد.
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9683 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
7065 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15202 بازدید