2109
شب یلدا با عکاسی از نوزاد با هندوانه+ کاغذ کادوی یلدایی

شب یلدا با عکاسی از نوزاد با هندوانه+ کاغذ کادوی یلدایی

1396/09/22 بازدید12056

17. ایده عکاسی از نوزاد با هندوانه

با نزدیک شدن شب یلدا خوب است چند ایده هندوانه‌ای برای عکاسی از نوزاد داشته باشید. این ایده‌ها کمکتان می‌کنند شب یلدای هیجان‌انگیزتری بسازید و خاطره‌هایش را تا سال‌های سال حفظ کنید.

به دونیم تقسیم کنید

اگر فرزندتان آن‌قدر کوچک است که می‌ترسید نا غافل یک تکه هندوانه در دهانش بگذارد، کافی است هندوانه را نصف کنید، لباسی با رنگ‌های مشابه به او بپوشانید و او را وسط دو نیم هندوانه بنشانید.

نشسته بر تختی از میوه‌ها

برای بچه‌های بزرگ‌تر که می‌توانند تعادلشان را حفظ کنند، چیدن چند هندوانه کنار هم و نشاندن آن‌ها بر رویشان ایده خوبی است. اگر هندوانه‌ها به‌خوبی کنار هم قرار نگرفتند می‌توانید بخشی از آن‌ها را صاف ببرید و بعد روی زمین قرار دهید.

هندوانه‌ای برای حمله

بعضاً دیده شده بچه‌ها احساس می‌کنند با دهانشان هم می‌توانند به شناخت اشیا برسند! عکس گرفتن از بچه‌ها در‌حالی‌که یک برش هندوانه جلوی‌شان گذاشته‌اید و آن‌ها هم با صورت به سمتش حمله کرده‌اند می‌تواند ایده خوبی باشد. فقط قبلش هسته‌ها را جدا کنید و حواستان باشد بچه‌ شیرخواره را نباید جلوی هندوانه گذاشت. این ایده در صورتی‌ به کار شما می‌آید که فرزندتان بتواند جز شیر، خوراکی‌های جامد هم بخورد.

لباس‌های هندوانه‌ای

یک ایده عکاسی نوزاد در منزل می‌تواند استفاده از برش‌های هندوانه باشد. شما می‌توانید هندوانه را در ابعاد و شکل‌های متفاوت برش بزنید و بعد جلوی فرزندتان بگیرید. همسرتان هم با دوربین فاصله کانونی را تنظیم کند و وقتی هندوانه در جای درست قرار گرفت از نوزادتان عکس بگیرد.

خوش‌تیپ شدن با هندوانه

کافی است داخل یک هندوانه را خالی کنید و برای آن دو جای پا بگذارید. ازآنجایی‌که ممکن است قرار دادن نوزاد داخل هندوانه برای عکاسی خطرناک باشد، هندوانه را به دو نیم تقسیم کنید و فرزندتان را پشت آن قرار دهید. با این کار این‌طور به نظر می‌رسد که بچه داخل هندوانه نشسته است.

16. کاغذ کادوی یلدایی

وقتی هدیه شب یلدا را با کاغذ کادوی ابتکاری و دست‌­ساز خودتان کادوپیچ می‌کنید این ایده خلاقانه برای فرد هدیه گیرنده بسیار جالب و جذاب است. درواقع گاهی پیش می‌آید که تصمیم می‌گیرید شب یلدا برای اقوام یا دوستان عزیزتان هدیه‌ای بگیرید و چه‌بهتر که برای کادو کردن آستین­‌ها را خودتان بالا بزنید. اجرای این ایده کادویی بسیار ساده و آسان است. کافی است که یک کاغذ معمولی بزرگ بردارید و به کمک مهر سیب‌زمینی و گواش، طرح هندوانه را روی آن ترسیم کنید. سپس با قلم‌مو طرح‌­هایتان را مطابق شکل کامل کنید و درنهایت به کمک یک روبان زیبا، کادوی قشنگی برای شب یلدا آماده‌سازید.

15. جشن شب یلدا با کلاه هندوانه­ و کیسه آجیل‌

شاید دلتان بخواهد که در کنار کادوی شب یلدا، تزئینات دیگری هم داشته باشید و برای عکس‌های اینستاگرام صحنه‌­های جالب‌تری خلق کنید. در این صورت به شما توصیه می‌کنیم که از هندوانه ایده بگیرید. یک کاغذ رنگی قرمز یا صورتی بردارید و آن را به شکل مخروط درآورید. سپس با ماژیک طرح­هایی به شکل دانه هندوانه را بر روی مخروط نقاشی کنید و با یک نوار پارچه‌ای یا کاغذی سبزرنگ، لبه پایینی کلاهتان را به شکل ساده یا پیلیسه‌­ای تزئین کنید. این کلاه­ها هدیه خوبی هم برای کودکان هم محسوب می­‌شوند و می‌توانند سرگرمی جالبی برای شب یلدا باشند.
 

به علاوه می‌توانید با کمک پارچه نخی صورتی، کیسه‌هایی مانند شکل درست کنید. برای ایجاد بخش سبز پوسته هندوانه، با کمک رنگ آکریلیک این پوسته را ایجاد کرده و درنهایت تخمه­‌های هندوانه را بارنگ مشکی نقاشی کنید. این کیسه‌­ها را جایی در دسترس مهمانان قرار دهید تا اگر برای خوردن همه خوراکی‌های شب یلدا فضای خالی در معده‌شان وجود نداشت، بتوانند آجیل یا سایر خوراکی‌های خوشمزه را با خودشان به خانه ببرند و از بابت تهیه این هدیه جالب و مفید یلدا از شما سپاسگزار باشند.

ارسال نظر شما

login captcha

مطلب جالبی بود

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16201 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11495 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2544 بازدید