2109
چطور برای فرزندانمان بهترین پس­‌انداز را داشته باشیم؟

چطور برای فرزندانمان بهترین پس­‌انداز را داشته باشیم؟

1396/09/19 بازدید1345
به دنیا آمدن فرزند یکی از اتفاقات پرشوری است که می‌تواند برای هر خانواده رخ بدهد. آینده نوزاد مهم‌ترین دغدغه هر خانواده است. پدر و مادرها همیشه این دل‌مشغولی رادارند که آینده نوزاد دلبندشان چه می‌شود؟ می‌دانیم که آینده فرزند تا حد زیادی به میزان درآمد خانواده بستگی دارد! نگرانی برای تأمین آینده فرزندان، باعث می‌شود تا والدین دوراندیش به فکر پس‌اندازی برای فرزندان خود باشند. به همین علت سعی می‌کنند از درآمد خود، اندوخته‌ای را برای فرزندشان فراهم کنند! اما معمولاً این پس‌اندازها مقطعی است و بعد از مدتی به دست فراموشی سپرده می‌شود! اگر این پس‌انداز تا 18 سالگی هم ادامه یابد به دلیل تورم و کاهش ارزش پول، دیگر چندان به درد نمی‌خورد و به‌اصطلاح دردی را دوا نمی‌کند! بهتر است این پس‌انداز درجایی سودده سرمایه‌گذاری شود تا اندوخته مناسبی به فرزند تعلق گیرد. بیمه عمر یک‌راه‌ مناسب برای پس‌اندازی سود ده است.

استقبال از بیمه عمر در دنیا

جالب است بدانید در کشورهای پیشرفته، خانواده‌ها با به دنیا آمدن نوزاد برای او بیمه عمر تهیه می‌کنند. زمانی که فرزند به سن قانونی رسید دفترچه را به او تحویل می‌دهند تا دستِ‌پر وارد جامعه شود! در کشورهایی مانند امریکا و کانادا هر شخص به‌طور متوسط 5 بیمه عمر دارد. همچنین در کشورهای عربی به‌اجبار دولت، هنگام صدور شناسنامه برای نوزادان حساب بیمه عمر افتتاح می‌شود. در ایران هم اخیراً استقبال مردم از بیمه عمر به‌خصوص برای تأمین آتیه فرزندان افزایش‌یافته و فروش این بیمه‌نامه رشد بالایی داشت.

چطور برای آینده فرزندمان پس‌انداز کنیم؟

چطور با بیمه عمر بهترین پس‌انداز را برای فرزندتان داشته باشید؟ کافیست برای بخشی از درآمد که صرف هزینه‌های غیرضروری می‌شود برنامه‌ریزی کنید! بیمه عمر و تأمین آتیه فرزندان، انتخاب بسیاری مناسبی برای شما و فرزندتان است! بیمه عمر و سرمایه‌گذاری را می‌توان یک نوع سرمایه‌گذاری با سود متعارف و تضمین‌شده تعریف کرد. شما می‌توانید از بدو تولد نوزادتان ماهانه، 3ماه، 2ماه، 6ماه و حتی سالانه مبلغی را به‌عنوان حق بیمه پرداخت کنید. این حق بیمه حتی می‌تواند ماهانه از 30 هزارتومان شروع شود. اگر در پایان هرسال 5 تا 25% حق بیمه را افزایش دهید از کاهش ارزش پول هم جلوگیری می‌کنید.

چطور به بیمه عمر سود تعلق می‌گیرد؟

2 نوع سود به سپرده بیمه عمر تعلق می‌گیرد سود تضمینی و سود مرکب. در پایان قرارداد تمام اندوخته به‌اضافه سودهای تعلق‌گرفته را یکجا برداشت خواهید کرد. اگر زمانی به مشکل مالی برخورد کردید، بدون تشریفات اداری تا 90% اندوخته بیمه عمر فرزندتان به شما وام تعلق می‌گیرد.

چطور بهترین بیمه عمر را کنیم؟

انتخاب بهترین شرکت بیمه عمر کار سختی است. همچنین مقایسه انواع بیمه‌های عمر زمان‌بر است و نیاز به مشورت با متخصص‌های این حوزه دارد. بیمه بازار سامانه مقایسه و فروش بیمه ثالث، بدنه، آتش‌سوزی و عمر است. بیمه­‌بازار به‌منظور تسهیل در انتخاب و خرید مشتریان عزیز به‌تازگی امکانی تحت عنوان "مشاوره آنلاین بیمه عمر" ایجاد کرده است. در این سامانه، شما به صورت آنلاین ترجیحات خود را با پاسخ به چند سؤال مشخص می­نمایید و بیمه‌بازار بهترین بیمه عمر را به شما نشان خواهد داد. بعد از انتخاب و ثبت سفارش، کارشناسان بیمه‌ عمر بیمه‌بازار با تماس و ارائه مشاوره، شما را برای نهایی کردن خریدتان راهنمایی خواهند کرد.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16308 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11557 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2448 بازدید