2109
شب یلدا با تزیین میز یلدا با انار و برگ­+ اسموتی انار و چغندر

شب یلدا با تزیین میز یلدا با انار و برگ­+ اسموتی انار و چغندر

1396/09/19 بازدید5316

25. تزیین میز یلدا با انار و برگ­

در ادامه ایده‌های یلدایی نی‌نی سایت، این بار نیز سه ایده جدید برایتان داریم که به زیباتر شدن شب یلدای شما کمک می‌کند. اگر جزو خانم­‌های باذوق و سلیقه هستید برای تزئین میز شام یلدا به سراغ انار و گل­‌های رز زیبا بروید. یک گلدان با ارتفاع کم انتخاب کنید و یک اسفنج را کف آن محکم کنید. بعد به گل­ و کف انارها سیم­‌های فلزی باریکی متصل کرده و بعد آن‌ها را داخل اسفنج مرتب کنار هم بچینید.
پیشنهاد دیگر این است که انار را با شاخ و برگ‌­های جنگلی روی میز قرار داده یا آن‌ها را داخل ظرفی قرار داده و شاخ و برگ­‌های رنگی را اطرافشان بچینید. حتی می‌­توانید از میوه درخت کاج هم استفاده کنید. این ایده مناسب افرادی است که تزئینات جدید و نامتعارف استقبال می­‌کنند.

24. اسموتی انار و چغندر

این اسموتی خو‌ش‌رنگ تهیه شده از انار، سیب و چغندر نه تنها به مهمانی شب یلدای شما رنگ و بوی ویژه‌ای می‌بخشد بلکه به پاکسازی کبد و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک می‌کند. همانطور که می‌دانید کبد تصفیه‌خانه بدن است و مواد سمی و زائد را دفع می‌کند. بنابراین در مبارزه با بیماری‌ها نقش اساسی دارد. چغندر سرشار از آنتی‌اکسیدان است و به پیشگیری از سرطان کمک می‌کند. سیب نیز سرشار از فیبر محلول «پکتین» بوده و به دفع مواد سمی و کاهش کلسترول بد خون کمک می‌کند. انار هم سرشار از فیبر، آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های B، E، و C است. این نوشیدنی فوق‌العاده، به سیستم ایمنی بدن‌تان حسابی جان می‌بخشد!
مناسب برای 2 نفر
زمان آماده‌سازی: 7 دقیقه


مواد لازم:
  • چغندر کوچک پوست گرفته: 1 عدد
  • سیب: 1 عدد
  • انار: 1 عدد
  •  آب: 1.5 پیمانه
طرز تهیه:
تمام مواد را در مخلوط کن قرار داده و تا یک‌دست شدن مواد، آنها را با هم مخلوط کنید.

نکته: چغندر خام به دلیل بافت سفتی که دارد به راحتی با مواد دیگر مخلوط نمی‌شود، مگر اینکه از یک مخلوط‌کن پرقدرت با سرعت بالا استفاده کنید. در این صورت فقط کافی است چغندر را به تکه‌های کوچکتر خرد کنید اما برای مخلوط‌ کن معمولی باید چغندر را از قبل رنده کرده باشید.

23. طرح‌های یلدایی برای ناخن‌ها

یکی از کارهایی که می‌توانید برای بیشتر کردن حال و هوای یلدایی انجام دهید، طراحی ناخن است. می‌توانید به بهانه رسیدن زمستان، روی ناخن‌ها طرح دانه برف بیندازید یا برای بچه‌ها نقش هندوانه بکشید. ایده‌های زیر می‌توانند در انتخاب طرح کمکتان کنند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9544 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6935 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15196 بازدید