2709
چطور با اینستاگرام پول پارو کنیم؟

چطور با اینستاگرام پول پارو کنیم؟

1396/09/16 بازدید7019
راه انداختن یک کسب‌وکار کوچک اینستاگرامی برای کسی که مجبور است بیشتر وقتش را در خانه بگذراند، ایده شیرینی است. همین ایده تا الآن باعث درآمدزایی افراد زیادی شده است. به بهانه روز جهانی کسب‌وکارهای کوچک سراغ بعضی مشاغل پرطرفدار اینستاگرامی رفته‌ایم. در انتها نیز نکاتی ضروری برای راه انداختن یک شغل اینستاگرامی پردرآمد را یادآوری می‌کنیم.

1. شیرینی مناسبت‌ها با من

یکی از پرطرفدارترین شغل ‌های اینستاگرامی، شیرینی‌پزی است. برای اینکه بتوانید از طریق این کار به درآمد دست پیدا کنید دو راه پیش رو دارید که هر دو به آموزش بستگی دارند، یکی پرهزینه است و دیگری هزینه کمتری می‌برد. راه کم‌هزینه یادگرفتن پخت شیرینی از طریق ثبت‌نام در فرهنگسراها یا مطالعه کتاب و مقالات اینترنتی است. راه دیگر اما گذراندن دوره‌های شیرینی‌پزی در آموزشگاه‌های معتبر و معروف است که معمولاً هزینه بالایی برای کلاس‌هایشان می‌گیرند و جزئیات بیشتری هم یادتان می‌دهند. بعد از گذراندن دوره‌های لازم تا کسب درآمد یک صفحه اینستاگرامی فاصله دارید.


از تبادل نظر در نی نی سایت تا کارگاه تولید کوکی

2. خیاطی بدون سایز

یکی دیگر از شغل های اینستاگرامی که خانم‌های خانه‌دار می‌توانند برای راه انداختن کسب‌وکار سراغ آن بروند استفاده از هنر خیاطی است. اگر خیاطی بلدید کافی است سلیقه به خرج دهید و سراغ دوخت چیزهایی بروید که سایزبندی ندارند؛ رو‌تختی، روبالشی، کوسن و گزینه‌های مشابه می‌تواند دردسر تعویض سایز را از سرتان باز کند و شما را به درآمد برساند.


بیا آرامش بدوزیم!

3. دنیایی از جینگولجات

اگر ذهن خلاقی دارید و پس‌اندازی هم برای شروع کار کنار گذاشته‌اید، ساخت زیورآلات ایده خوبی است. برای این کار اما لازم است دوره ببینید و کار را به‌صورت تخصصی یاد بگیرید. سعی کنید وقتتان را صرف ساخت گوشواره، دستبند و گردنبند کنید چون درست مثل قضیه خیاطی، نیازی به سایزبندی ندارند و احتمال مرجوع شدنشان پایین است. زیورآلات هنری خاص و متفاوت همیشه مشتری‌های پر و پا قرص خودشان را دارند و راه خوبی برای نشان دادن هنرتان هستند.

4. گل‌ها را بیارایید

اگر در زمینه گل‌آرایی تخصص دارید یا حتی سلیقه‌تان خوب است می‌توانید برای گل‌آرایی دسته‌گل عروس، تاج گل نامزدی و موارد مشابه سفارش بگیرید. توجه داشته باشید در این کار زمان‌بندی و خوش‌قول بودن اهمیت زیادی دارد.

عکس ها از صفحه بوته فلورا در اینستاگرام

5. ساخت عروسک‌های شیرین

فرقی نمی‌کند ساخت عروسک روسی را یاد گرفته باشید یا بدانید چطور می‌شود با کاموا عروسک ساخت؛ مهم این است که در هردوی این کارها به جزئیات توجه کنید و خلاقیت به خرج دهید. عروسکی بسازید که به خاطر تفاوتش خواستنی باشد.
 

فروش گربه‌های پارچه‌ای برای گربه‌های واقعی

6. چوبی‌های طبیعی

درست کردن محصولات چوبی برای کسانی که با این هنر آشنا هستند درآمدزا است. اگر از معرق‌کاری یا سایر کارهای مرتبط با صنایع چوبی سر درمی‌آورید از این هنر استفاده کنید. صدها وسیله کوچک هنری هست که می‌توانید سراغ ساختنشان بروید. کافی است ایده‌های تازه در سر داشته باشید.

 

عکس ها از صفحه چیستا چوب در اینستاگرام
 

8نکته اساسی برای راه انداختن شغل اینستاگرامی

1. در کسب‌وکار، اصطلاحی به نام «مزیت رقابتی» وجود دارد که به عبارت ساده یعنی امتیازی که خدمات یا محصول شما را نسبت به بقیه بهتر می‌کند. برای ایجاد مزیت رقابتی در شغل های اینستاگرامی دنبال ایده‌های تازه باشید و این ایده‌ها را به کارهای هنری‌تان اضافه کنید. برای مثال وقتی می‌بینید صدها نفر شیرینی‌پزی می‌کنند، طرح‌ها و شکل‌های متفاوت و هیجان‌انگیز را برای شیرینی و کوکی‌هایتان در نظر بگیرید.
2. درست مثل هر تجارت دیگری، کسب‌وکار اینستاگرامی هم ممکن است به‌اصطلاح «خاک‌خوری» داشته باشد؛ یعنی یک مدت طول بکشد تا روی روال بیفتد. به کارتان زمان دهید و ناامید نشوید.
3. صفحه‌ای را که برای شغل اینستاگرامی خود راه می‌اندازید، از صفحه شخصی‌تان جدا کنید. بگذارید هدف صفحه‌تان کاملاً مشخص باشد.
4. روی عکاسی از محصولات سرمایه‌گذاری کنید. اگر عکس محصولتان نور کافی نداشته باشد یا زمینه نامناسبی داشته باشد به‌راحتی مشتری را پس خواهد زد.
5. حتماً یک خط تلفن مخصوص کار تهیه کنید و یک حساب کاربری برای شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام بسازید و خودتان را مقید به پاسخگویی به مشتری‌ها کنید.
6. در ارتباط با مشتری مؤدب، خونگرم و پیگیر مشکل و پاسخگو باشید.
7. برای محصولاتتان کپشن‌های مناسب بنویسید. ماهیت کپشن را نوع محصول مشخص می‌کند؛ مثلاً عروسک‌ها می‌توانند راوی یک داستان باشند، زیر تصویر ساعت چوبی شعری درباره زمان نوشته شده باشد و شیرینی مخصوص جشن تولد یک‌سالگی به‌سادگی به توضیح و اطلاعات کفایت کند.
8. اعتماد مشتری را به دست آورید و این کار را به‌خصوص از طریق مرغوب بودن کالایی که به آن‌ها می‌فروشید انجام دهید. هیچ‌وقت درباره کالایی اطلاعات نادرست و اغراق‌شده ندهید، نسبت به رنگ کالا حساس باشید تا تفاوتی بین عکس و واقعیت وجود نداشته باشید. همیشه سراغ بهترین مواد خام و اولیه بروید.

 

ارسال نظر شما

login captcha

سلام من هم زیرنظر یک شرکت معتبر دراینستاگرام کارمیکنم بصورت دورکاری ودرمنزل ❣️ عالیه نه ساعت مشخصی نداره نه فشارکاری داره تنوع کاراشونم بالاست اتفاقا 

الان خیلیها منبع درامداصلیشون فضای مجازیه

عالی بود

سلام.من مربی ورزشم یوگا و آمادگی جسمانی. آیا میشه در اینترنت مربی گری آنلاین کرد ودر اینستاگرام پول درآورد؟

عالی بود

خیلی خوب بود

خیلی ممنون ، یه سوال دارم لطفا جواب بدید

به نظرتون تریکو بافی درآمدداره؟؟ من شدیدا به پول نیاز دارم و مشهد هستم،فکر میکنین اگه کارم خوب باشه ماهیانه چقد درآمد دارم؟؟

منتظر جوابتون هستم مرسی

@مهساره

دوست عزیز...
اگر ایده های شما خلاقانه باشد و بازار درستی برای کارهایتان پیدا کنید، نتیجه بخش خواهد بود.موفق باشید

کاشکی کانال های بیشتری رو معرفی می کردید.

پربازدیدترین ها