2109
این هفته آرزوی بچه‌ها را برآورده کنید!

این هفته آرزوی بچه‌ها را برآورده کنید!

1396/09/14 بازدید722
تعطیلی چهارشنبه و جشن‌هایش موقعیتی ویژه برای شماست تا برای چند روز تفریح و سرگرمی برنامه‌ریزی کنید چون برنامه‌هایی در همه جای شهر برقرار است تا انرژی شمارا بیشتر کرده و حالتان را خوب و خوش کند. فقط کافی است نگاهی به همین پیشنهادهای ما بیندازید و از بین گزینه‌ها یک یا چند مورد آن را همین هفته در کنار خانواده تجربه کنید. پس اگر قرار نیست به دیدوبازدید اقوام بروید و دلتان یک آخر هفته متفاوت می‌خواهد دست‌به‌کار شوید.

آرزوی بچه‌ها را برآورده کنید/ سرزمین رویایی لی‌لی پوت

حتماً می‌پرسید اینجا چه خبر است؟ در سرزمین رؤیای لی‌لی پوت برای اولین بار در ایران‌شهر مشاغل گوناگون در فضایی رؤیایی برای کودکان شما طراحی‌شده است. اینجا جایی است که بچه‌ها همراه وسایل کاربردی در ابعاد کوچک انواع شغل‌ها در قالب بازی و سرگرمی را در کنار هم سن و سال‌های خود تجربه می‌کنند. آدرس این سرزمین رؤیایی در تهران‌پارس اتوبان شهید باقری خروجی 196 غربی خ اردیبهشت جنوبی است پس برای اینکه رؤیاهای کودکتان را به واقعیت تبدیل کنید و یک خاطره ماندگار برای او بسازید فقط کافی است به سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا با شماره 77760640 تماس گرفته و بلیت بازدید و بازی رزرو کنید.

بمب انرژی در راه است/ کنسرت امید حاجیلی

اگر تجربه حداقل یک‌بار حضور در کنسرت امید حاجیلی را داشته باشید دیگر نمی‌توانید بی‌تفاوت باشید.2 ساعت موزیک شاد و اجرای پرانرژی که بی‌شک شما و خانواده‌تان را سر کیف می‌آورد. این کنسرت قرار است آخر همین هفته در روزهای پنج‌شنبه و جمعه یعنی 16 و 17 آذر در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه اجرا شود. پس تا دیر نشده برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت بروید و بعد از نشستن روی صندلی‌های سالن کنسرت حتماً کمربندهای خود را ببندید.

تماشای زندگی پرماجرای خواهران منصوریان/ فیلم مستند صفر تا سکو

اگر به تماشای داستان‌های واقعی و مستند علاقه‌مند هستید این پیشنهاد را رد نکنید. فیلم مستند صفر تا سکو که روایتی از زندگى خواهران منصوريان قهرمانان ووشوكار جهان است، حتماً شمارا تحت تأثیر قرار خواهد داد. جالب است بدانید که هیچ‌کدام از صحنه‌ها در این فیلم بازسازی نشده­اند و تمام اتفاقات به‌صورت واقعی فیلم‌برداری شده و سحر مصیبی کارگردان تمام لحظات واقعی این سه خواهر را به تصویر کشیده است. برای تماشای این فیلم می‌توانید آخر هفته به یکی از سینماهای پردیس کوروش، آزادی، مگا مال، ملت، چارسو، ارگ، سپیده و موزه سینما سربزنید.
 

آموزش همراه با بازی و نشاط/کارگاه گِل بازی

این بهترین فرصت برای مادرهای شاغل است تا یک روز تعطیل را همراه کودک خود به بازی و تفریح بگذرانند. کارگاه گل بازی باهدف پرورش خلاقیت، تخلیه انرژی، تقویت مهارت‌های دست ورزی، انجام کار گروهی و آموزش همراه بازی و نشاط قرار است روز جمعه 17 آذر ساعت 14-15 در منطقه یوسف‌آباد برگزار شود. در اینجا فرشته‌های شما با گِل، خمیر و آرد بازی می‌کنند و با وردنه و قالب شکل‌های زیبا درست کرده و با دست خودشان رنگ می‌کنند. پس این موقعیت هیجان‌انگیز را از دست ندهید بلیت این کارگاه را از سایت «کی بریم» خریداری کنید.

به پارک دلفین‌ها بروید/ دلفیناریوم برج میلاد تهران

پارک دلفین‌ها در آخرین ماه پاییز با جشنواره‌های متنوع و تخفیف‌های ویژه از بازدیدکنندگان استقبال ویژه‌ای می‌کنند. این پارک نخستین دلفیناریوم غیر ساحلی در خاورمیانه است که در حال حاضر در این پارک، یک شیر دریایی و دو دلفین زندگی می‌کنند. البته در این مجموعه قرار نیست فقط به تماشای حرکات آکروباتیک و نقشی کشیدن دلفین‌ها بنشیند چون امکاناتی مانند عکاسی با دلفین، شنا با دلفین‌ها و قایق‌سواری با دلفین‌ها هم با رزرو قبلی در اختیار شماست. فقط کافی است از سایت دلفیناریوم مجموعه برج میلاد بلیت تهیه کنید و آخر هفته‌ای هیجان‌انگیز را در کنار این دلفین‌های بامزه تجربه کنید.
 
 

خیابان در اختیار بچه‌هاست/ جشنواره بازی‌های خیابانی در منطقه 10 پایتخت

اگر منتظر یک اتفاق هیجان‌انگیز هستید همین چهارشنبه را دریابید چون قرار است به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به‌عنوان روز اخلاق و مهرورزی،جشنواره "بازی‌های خیابانی" با همکاری شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه برگزار شود تا یک روز شاد و به‌یادماندنی برای فرزندان و خانواده‌های آنان در خیابان رودکی رقم بخورد..در این جشنواره خیابان رودکی حدفاصل خیابان امام خمینی(ره) و خیابان مرتضوی از ساعت 11 الی 14 برای بازی‌هایی مثل طناب‌کشی، هفت‌سنگ، مارپله، برج هیجان، بازی‌های فکری،شطرنج،پینگ‌پنگ،تنیس و دوچرخه‌سواری به‌صورت رایگان در اختیار بچه‌ها قرار می‌گیرد.البته کلی جایزه،نمایش و وسایل سرگرمی دیگر هم آنجا در انتظار شماست.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15480 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11002 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2241 بازدید