2109
شب یلدا با کاپ کیک‌های اناری+ شمع‌های غوطه‌ور هیجان‌انگیز

شب یلدا با کاپ کیک‌های اناری+ شمع‌های غوطه‌ور هیجان‌انگیز

1396/09/11 بازدید4969
تا شب‌یلدا حدود 10 روز مانده، اما از همین امروز تصمیم گرفته‌ایم که شمارش معکوس را برای برگزاری مراسم این شب شروع کنیم و هر روز ایده‌های متنوعی را برای پذیرایی و غافلگیری مهمانان در اختیارتان قرار دهیم. می‌توانید از همین‌جا به فکر باشید و ایده‌های مورد علاقه‌تان را روی یک کاغذ یادداشت کنید تا در این شب تزئینات و غذاهای متنوعی داشته‌باشید.

40. کاپ کیک‌های شب یلدا

یکی از شیرینی‌های خوشمزه و در دسترس که در همه نان فانتزی‌ها پیدا می‌شود، کاپ کیک یا کیک فنجانی یا همان کیک یزدی خودمان است. یک ایده خوب برای تزئین خوراکی‌های شب یلدا این است که به تعداد مهمانان از این کیک‌ها بخرید و سپس آن را با خامه و انار تزئین کنید. کار ساده‌ای است و نتایج خوب و خوشمزه‌ای به همراه دارد.
 
  •  تزئین با خامه صورتی و انار
برای این کار مقداری خامه قنادی تهیه‌کرده و باکمی رنگ خوراکی صورتی ترکیب کنید. سپس خامه را داخل قیف ریخته و روی کاپ کیک ساده را با خامه بپوشانید. در‌نهایت دانه‌های انار را روی خامه بریزید.

 
  • شکلات و نوتلا
بیشتر مهمان‌ها از کاپ کیک‌های شکلاتی که با شکلات و نوتلا و انار تزئین شده‌اند به‌شدت استقبال می‌کنند. می‌توانید شکلات ذوب‌شده یا نوتلا را به تنها روی کاپ کیک‌ها بریزید یا آن‌ها را با خامه ساده ترکیب کنید.
 
  • کره بادام‌زمینی، یک انتخاب متفاوت
یک انتخاب جدید برای افرادی است که از کره بادام‌زمینی خوششان می‌آید. طعم آن با انار جور درمی‌آید و به‌راحتی قابل‌استفاده است.
 
 
  • پنیر خامه‌ای به‌جای خامه
درصورتی‌که از طعم خامه زیاد خوشتان نمی‌آید و ترجیح می‌دهید کیک متفاوت‌تری داشته باشید با مقداری پنیر خامه‌ای مانند پنیر ماسکارپونه کاپ کیک را تزئین کنید.
 
  • شکلاتی به‌جای ساده
اگر از طعم کیک‌های یزدی ساده خسته شده‌اید این ایده را با کیک‌های شکلاتی امتحان کنید.

برای درست کردن کاپ کیک خوشمزه می‌توانید از دستوری که در این مطلب است نیز استفاده کنید.
 

39. شمع‌های غوطه‌ور در دانه‌های سرخ


یکی از ایده‌های ساده و کاربردی در شمع آرایی استفاده از آب است. آب انعکاس نور را افزایش می‌دهد و فضای زیباتری ایجاد می‌کند. علاوه بر این زالزالک و انار ازجمله میو‌ه‌های پاییزی بی‌نظیری هستند که می‌توانید برای داشتن یک میز یلدایی زیبا و قرمز و ایجاد شمع‌های شناور بر روی آب، از آن‌ها استفاده کنید. برای اجرای این ایده کافی است یک شیشه بردارید و داخل آن را با آب معمولی پرکنید. سپس یک شمع وارمر را روی آب قرار دهید. برای اینکه شمع‌ها داخل آب فرو نروند می‌توانید اطراف آن‌ها را با شمع دیگری چرب کنید تا روی آب بایستند. می‌توانید مقداری زالزالک هم روی آب پخش‌کنید تا سطح آب را بپوشاند.شیشه‌های بازیافتی مانند شیشه سس، ترشی و... برای اجرای این ایده مناسب هستند اما می‌توانید شیشه‌هایی با ارتفاع بیشتر هم داشته باشید و داخل آب را با اشیای تزئینی دیگر پرکنید. اگر تمایلی ندارید که جاشمعی‌ها را با آب پرکنید، داخل شیشه‌ها میوه‌های ریز یا برگ‌های زیبا بریزید و شمع‌های استوانه‌ای بلندی را در مرکز جاشمعی‌ها قرار دهید.

 بقیه ایده‌های یلدایی نی‌نی سایت را از دست ندهید.

ارسال نظر شما

login captcha

خیلی قشنگه

عالی دستتون درد نکنه 🤗

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16082 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11435 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2375 بازدید