2109
آخر هفته‌تان را بسازید

آخر هفته‌تان را بسازید

1396/09/01 بازدید808
حتما شما هم مثل خیلی‌ها دل‌تان را صابون زده‌اید تا روزهای آخر هفته را در کنار خانواده به ویژه کودک‌تان جور دیگری بگذرانید. چون پنج‌شنبه و جمعه جان می‌دهد برای همین تفریح‌هایی که سرحال‌تان بیاورد و انرژی تحلیل رفته تمام هفته را به شما بازگرداند. در بین همه گزینه‌هایی که شاید با خود مرور کرده‌اید حتما نگاهی هم به این پیشنهادها بیندازید.

هم فال است و هم تماشا/ باغ کتاب تهران

در این باغ هیجان‌انگیز مجموعه‌ای از اتفاقات جالب علمی و فرهنگی در انتظار شماست. اول اینکه دو کتابفروشی‌ بزرگ برای مخاطبان بزرگسال، کودک‌ و‌نوجوان به صورت مجزا وجود دارد و از طرف دیگر مجموعه‌ای از شخصیت‌های مشهور انیمیشن به صورت مجسمه که تداعی‌کننده خاطرات بسیار خوبی هستند. همچنین قدم زدن و خرید، گذراندن وقت را در این باغ دلپذیر و خاطره انگیز خواهد کرد. پس چه بهانه‌ای بهتر از خرید کتاب برای سر زدن به باغ‌کتاب در روزهای آخر هفته؟
به علاوه وجود دو گالری هنری، کافه رستوران و زمین بازی برای بچه‌ها روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 9 الی 22 پذیرای شماست.
 

یک کمدی اجتماعی ببینید/ فیلم سینمایی خالتور

اگر آخر هفته را زمان مناسبی برای رفتن به سینما و تماشای یک فیلم طنز می‌دانید، پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن فیلم کمدی اجتماعی خالتور پیش قدم شوید. چون هم یک ساعت و نیم می‌خندید و هم مجموعه‌ای از بهترین و بامزه‌ترین بازیگران طنز محبوب‌تان را یک‌جا در یک فیلم خواهید دید. این فیلم به کارگردانی آرش معیریان این روزها در بیشتر سینماها مثلا پردیس سینمایی کورش، آزادی، ملت و... به روی پرده است. پس آخر همین هفته برای تماشای خالتور برنامه‌ریزی کنید.
 

تماشای گِـل بازی بچه ها/ کارگاه مجسمه سازی با گل (مادر و کودک)

در بین اسباب‌بازی‌ها هیچ وسیله‌ای به اندازه گل و هیچ کاری به اندازه گل بازی برای کودکان سرگرم‌کننده و لذت‌بخش نیست. پس این کارگاه هیجان‌انگیز که روز جمعه 3 آذر ساعت 11 -12 روبروی هتل لاله برگزار می‌شود را از دست ندهید. به ویژه اینکه قرار است در پایان کار گیفت‌هایی از سفال های رنگ‌آمیزی شده دست کودکان را به شما یادگاری بدهند. فقط باید برای ثبت‌نام به سایت «کی بریم» سر بزنید و رزرو کنید.

تاریخی اما عاشقانه/ تئاتر کلنل - سالن اصلی تئاتر شهر

داستان مربوط به عزیز، جوان 35 ساله پولدار و جاه‌طلبی از خاندان قجر است که به دنبال پوشیدن ردای حاکمیت تهران است. این گوشه‌ای از نمایش "کلنل" است که این روزها در سالن تئاتر شهر بخشی از سال‌های مشروطه‌ دوم (استبداد محمد علی شاه قاجار) روایت می‌‌کند. پس اگر علاقمند داستان‌های درام عاشقانه تاریخی هستید این نمایش ویژه با بازی حسين پاكدل، شهرام حقيقت دوست و مونا فرجاد با نویسندگی و کارگردان خوش نامی چون خیرالله تقیانی پور را از دست ندهید. سانس‌های اجرا آن ۱۹:۳۰، ۱۸:۰۰ ، ۲۰:۰۰ و بهای بلیط از 20 تا 40 هزار تومان است.
 

استرس روزانه خود را فراموش کنید/ شهربازی دنیای بازی

قدیمی‌ترین شهربازی تهران با چهل سال سابقه با تغییرات ویژه و امکاناتی جدید آماده رقم‌زدن یک روز ویژه برای شماست. در این مجموعه پر‌انرژی دستگاه‌های مهیج و بازی‌هایی مانند ‌ماشين چرخشی، قطار، چرخ و فلک، ترن‌هوايی، مینی‌بولینگ، تیراندازی لیزری، دستگاه‌های جايزه، استخر توپ قابل‌استفاده برای تمام افراد خانواده وجود دارد. پس می‌توانید آخر هفته برای رفتن به مجموعه ورزشی، تفریحی و فرهنگی شهید چمران هم برنامه‌ریزی کنید.

سلامتی را از کودکی بیاموزید/ کارگاه تغذیه سالم برای کودکان

چقدر خوب است که همه عادت‌های خوب و تغییرات مفید را از همان سنین کودکی به فرزندانمان آموزش دهیم. کارگاهی مخصوص کودکان 3 تا 6 سال برای آشنایی با خوراکی‌ها و سبزیجات و تغذیه سالم قرار است در روز جمعه 3 آذر از ساعت 10 الی 12 واقع در خانه کودک روشنا (پاسداران، دشستان هفتم) برگزار شود. پس تا ظرفیت محدود این کارگاه تکمیل نشده‌است، تنها با پرداخت 50 هزار تومان آخر هفته همراه کودک خود یک کارگاه متفاوت را تجربه کنید.

ارسال نظر شما

login captcha

سلام

بچه ها شیرینی زندگین

اونارو از باغ نچینید

بعضی از زنا که قبلنا طلاق گرفتن و برورویی دارن میرن تو زندگی بعضیا و طلاق زنش و اوارگی بچش و بعد میرن جای زنه و خودشونو توجیه میکنن .خاک تو سرشون.خدا جوابشونو بده.

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16386 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11584 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3398 بازدید