2109
نی نی سایت همراه با کاروان عشق

نی نی سایت همراه با کاروان عشق

1396/08/21 بازدید743
نی نی سایت با همکاری گروه فرهنگی هنری محسن ابن علی وبا هدف ترویج فرهنگ عاشورا، امسال در ایام اربعین حسینی گروهی از کارشناسان و مربیان کودک  خود را عازم  کربلای معلی کرد تا با انجام خدمات فرهنگی و هنری و اهدای جوایز به کودکان زائرین و همچنین به کودکان محروم عراقی،علاوه بر این که  فضای متفاوت تری را برای این زائرین کوچک بسازد ، آن ها را با زبان دیگری با فرهنگ عاشورایی آشنا کند.در این فعالیت‌ها، کارشناسان حوزه کودک، فرهنگ و آرمان‌های عاشورا را  با بچه ها دوره کردند تا آن ها درک بهتری از آن‌چه بزرگسالانشان را در این ایام به کربلا می‌کشاند، داشته باشند و تاثیر عمیق‌تری از این حماسه بزرگ بگیرند..

گروه اعزامی نی‌نی‌سایت به کربلای معلی، فعالیت  شش روزه خود را  در نزدیک‌ترین مدرسه به حرم‌های مطهر، آغاز کرد .در این مدرسه  همکاران نی نی سایتی علاوه بر عکاسی از کودکان زائرین حین این پیاده روی عظیم اربعینی، از بچه ها  با بنرهای مرقد امام حسین(ع) هم عکس می گرفتند و بعد از چاپ روی تخته شاسی به آن ها هدیه می دادند تا این تصویر برای همیشه برایشان ماندگار بماند . علاوه بر این نی نی سایتی ها با همکاری گروه فرهنگی هنری محسن ابن علی  با ترتیب دادن بازی های فکری و درست کردن کاردستی و دیگر بازی های متناسب با سن کودکان تمام سعی خود را کردند تا  در این چند روز،خاطراتی ماندگار از این حرکت بزرگ مذهبی در ذهن کودکان نقش ببندد.
برای ثبت این خاطرات چند استاد نقاشی همراه با گروه هم بیکار ننشستند و با آموزش نقاشی با موضوع عاشورا به کودکان این فرصت را دادند تا تصورات خود را درباره این واقعه ماندگار با دیگر دوستانشان به اشتراک بگذارند.

البته این‌ها تنها گوشه ای از فعالیت‌ها و اتفاق‌های شیرین این همراهی 6 روزه با زائران کوچک عاشورایی بود و فعالان نی نی سایتی دلشان را پیش آن ها جا گذاشتند تا سالی دیگر و همراهی دیگر .

گزارش تصویری نی نی سایت از این روزها:












 

ارسال نظر شما

login captcha

نی نی سایت با این کار نشون داد که به فکر بچه های محروم هم هست راستش من فکر میکردم این سایت بیشتر به فکر تبلیغاته ولی تو این چند وقت با کارهای خیریه ای که داشتید نشون دادید مرد عمل هستید 

خیلی حرکت زیبا و قابل تقدیری بوده. 

موفق باشید

واقعا ممنون از شما چه حرکت زیبا وپسندیده ای 

واقعا بچه های عراقی در محرومیت هستند من از نزدیک میدیدم که چقدر نیاز به حمایت دارند 


پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16291 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11547 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2112 بازدید