2109
با اسنپ در شهر‌های ایران ارزان‌تر و آسوده‌تر سفر کنید

با اسنپ در شهر‌های ایران ارزان‌تر و آسوده‌تر سفر کنید

1396/08/14 بازدید14590
اسنپ به‌ تازگی فعالیت خود را در شهرهای قم، تبریز و اهواز آغاز کرده‌ است. شما می‌توانید از این پس سفرهای درون‌شهری خود را با سامانه هوشمند حمل‌و‌نقل شهری اسنپ انجام دهید و با آسودگی و قیمت مناسب در شهر جابه‌جا شوید. با گذشت سه سال از فعالیت اسنپ در ایران، این سامانه امروز علاوه بر شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، و مشهد، برای شهروندان قم، تبریز و اهواز نیز در دسترس است.
برای استفاده از اپلیکیشن اسنپ کافی‌ است این برنامه را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید و بعد از مشخص کردن مبدا و مقصد و مشاهده هزینه سفر، درخواست خودرو دهید تا نزدیک‌ترین خودروی اسنپ، شما را به مقصد برساند. در سفر با اسنپ می‌توانید هزینه را به دو صورت نقدی و اعتباری (با شارژ کردن حساب کاربری خود) پرداخت کنید.

سرویس‌های اختصاصی اسنپ

کاربران اسنپ در تهران می‌توانند از سرویس‌های متنوع این سامانه هوشمند استفاده کنند:
اسنپ‌اکو:‌ با سرویس اسنپ‌اکو می‌توانید سریع و مقرون‌به‌صرفه سفر کنید.
اسنپ‌رُز: سرویس اختصاصی اسنپ‌رُز به بانوان و خانواده‌های کاربر محترم اسنپ این امکان را می‌دهد که سفری ایمن، مطمئن و مقرون‌به‌صرفه داشته باشند و با راحتی بیشتری با رانندگان خانم اسنپ به مقصد مورد نظر خود سفر کنند.
اسنپ‌پلاس: سفر با هم‌راهان و خودروهای متنوع و منتخب اسنپ با قیمت مناسب در سرویس اسنپ‌باکس امکان‌پذیر است.
اسنپ باکس: این سرویس مخصوص جابه‌جایی مرسولات و بسته‌های شما در سریع‌ترین زمان ممکن است. اسنپ‌باکس اکنون، علاوه بر تهران، به صورت آزمایشی در شهر مشهد نیز خدمات‌رسانی می‌کند. کاربران ساکن مشهد می‌توانند ارسال بسته و مرسولات خود را از طریق اپلیکیشن اسنپ و با استفاده از سرویس اسنپ‌باکس انجام دهند.

هدیه اسنپ به کاربرانش در قم، تبریز و سایر شهرها

هدیه اسنپ به مردم عزیز شهر قم، تبریز و اهواز، کد تخفیف ۱۰ هزار تومانی برای اولین سفر است. با استفاده از کد تخفیف NNS-QTA می‌توانید در اولین سفر با اسنپ به صورت رایگان در شهر جابه‌جا شوید.
اگر در دیگر شهرهای تحت پوشش اسنپ هستید و تا کنون از اسنپ استفاده نکرده‌اید، می‌توانید با استفاده از کد NINISITE اولین سفر خود را به صورت رایگان انجام دهید.

مزایای استفاده از اسنپ

• سفر مقرون‌به‌صرفه برای رفت‌وآمدهای روزانه
• درخواست خودرو در هر ساعت و هر نقطه از شهر از طریق اپلیکیشن
• امکان پرداخت هزینه سفر به صورت آنلاین و نقدی
• پیشتیبانی ۲۴ ساعته، حتی در روزهای تعطیل
• امکان اشتراک‌گذاری اطلاعات سفر با آشنایان

برای استفاده از اسنپ می‌توانید اپلیکیشن‌ اندروید یا iOS را دانلود کنید. در صورتی که کاربر سیستم‌عامل‌های بلک‌بری یا ویندوزفون هستید، یا به گوشی هوشمند دسترسی ندارید به شما استفاده از وب‌اپلیکیشن اسنپ را پیشنهاد می‌کنیم.

ارسال نظر شما

login captcha

من قم هستم. وقتی اومدم تهران نصب کردم اپلیکیشن اسنپ رو. الان دیگه نمی تونم کد استفاده کنم ؟

@مادربزرگه

دوست عزیز اگر بعد از ثبت نام تا کنون سفری با اسنپ نداشتید می توانید در سفر اول خود از کد تخفیف NINISITE استفاده کنید.

ما که از قدیم عضو اسنپ بودیم چی ؟ چرا یه کوپن تخفیف به ما نمیدی اسنپ ؟

• پیشتیبانی ۲۴ ساعته، حتی در روزهای تعطیل

دقیقا مشکلی که اسنپ داره اینه که این پشتیبانی رو نداره....صبح روز ۵ شنبه برای سمینار ساعت ۱۰ باید جایی می رفتم بیست دقیقه درخواست دادم و ماشینی نبود....تا اینکه پیاده راه افتادم تا یه آژانس پیدا کنم....برای روزهای عادی و وقت های عادی خوبه....

با اسنپ از دست آژانسی ها و دربستی ها راحت شدیم هم مودب هستن هم در هر ساعتی درخواستت را قبول می کنند واقعا این سرویس جاش خالی بود

دم اسنپ گرم ولی من قبلا استفاده کرده بودم. کاشکی یه کوپن بهتر میذاشتی اسنپ

خیلیم عالی


پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9484 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6860 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15190 بازدید