2109
چطور در دوران بارداری لاغرتر به نظر برسید؟

چطور در دوران بارداری لاغرتر به نظر برسید؟

1396/08/13 بازدید882
انتخاب لباس بارداری مناسب، تاثیر زیادی در لاغرتر به نظر رسیدن شما دارد. به خصوص بعد از سه ماه اول که رسما تغییرات جدی شروع می‌شوند و به چشم می‌آیند. به همین دلیل مجموعه‌ای از نکاتی را برایتان تهیه کرده‌ایم که به لاغرتر نشان دادن شما کمک می‌کنند.

لباس کشی نپوشید

برای لاغر به نظر رسیدن، هدف شما پنهان کردن شکم است نه برجسته کردن آن. به همین دلیل است که به هیچ وجه نباید سراغ بلوز یا تاپ کشی بروید. اگر لباس روی شکم‌تان کش بیاید کیلومترها از هدف دور می‌شوید و چاق به نظر می‌رسید.

روی شکم آزاد باشد

موقع انتخاب لباس مجلسی بارداری یا حتی یک بلوز ساده، سراغ مدل‌هایی بروید از قسمت بالای شکم به سمت پایین، کاملا آزاد باشند و جنس پارچه‌شان هم لَخت و سبک باشد. پارچه‌های شق و رق به حجم اندام‌تان اضافه می‌کنند و این آخرین چیزی است که برای لاغری به نظر رسیدن در دوران بارداری به آن نیاز دارید.
 

لایه‌بندی کنید

یکی از راه‌هایی که به خصوص با رسیدن موج هوای سرد به کار می‌آید، لایه لایه پوشیدن لباس است. از آنجایی که خانم‌های باردار ممکن است به صورت ناگهانی احساس سرما یا گرما کنند، پوشیدن یک تاپ نخی راحت با یک کاردیگان آزاد می‌تواند انتخاب خوبی باشد. در این مورد اگر تاپ یا بلوزتان تنگ بود مسئله‌ای نیست، چون کاردیگان یا ژاکت روی شکم را می‌پوشاند.

کمی پاشنه در مهمانی‌ها

یادتان باشد اضافه وزن خودتان و وزن بچه‌ روی کمر فشار می‌آورد پس در دوران بارداری قید کفش‌های پاشنه بلند را بزنید. برای مهمانی‌ها اما پوشیدن کفشی با پاشنه کوتاه و پهن مشکلی ایجاد نمی‌کند و به لاغر نشان دادن شما هم کمک خواهد کرد. بهتر است کفش مهمانی‌تان را جلو باز انتخاب کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

تک رنگ بپوشید

قاعده کلی این است که اگر کسی لباسی بپوشد که از سر تا پا یک رنگ باشد، مثل سر تا پا سبز، قد بلندتر و در نتیجه لاغرتر به نظر می‌رسد. این نکته را می‌توانید در دوران بارداری‌تان به خاطر داشته باشید. در این مورد، رنگ‌های تیره‌ای مثل مشکی شما را لاغرتر نشان می‌دهند اما این رنگ‌ها را به مهمانی‌ها محدود کنید و در سایر مواقع، شادترین اتفاق زندگی‌تان را با پوشیدن لباس‌های شاد و رنگی جشن بگیرید.
 

شلوغش نکنید

استفاده از لباس‌های طرح‌دار و شلوغ شما را چاق‌تر از چیزی که هستید نشان می‌دهد، مگر اینکه طرح‌هایشان ریز و رنگ‌شان تیره باشد. با دانستن این نکته سراغ این مدل لباس‌ها نروید یا حداقل دقت کنید لباس‌تان روی شکم یا سایر بخش‌هایی که چاق شده‌اند، طرح نداشته باشد.

استفاده درست از زیورآلات

سعی کنید توجه افراد را از شکم‌تان منحرف و به سمت سر و گردن‌تان جلب کنید. برای این کار استفاده از تل یا انواع اکسسوری مو، گوشواره‌های خیره کننده و یا یک گردنبند زیبا ایده‌های خوبی به نظر می‌رسند.

گشاد نپوشید

درست است که نباید لباس چسبان بپوشید اما پوشیدن لباس‌های خیلی گشاد هم کار درستی نیست و به لاغر نشان دادن شما کمکی نمی‌کند. لباس نباید به تن‌تان زار بزند و نباید هم جایی برای تکان خوردن باقی نگذارد.
 

اهمیت فرم یقه

پیشنهاد ما این است که در ایام بارداری سراغ لباس‌هایی که یقه گرد یا کیپ دارند، نروید. در عوض سراغ یقه‌ هفتی‌ها را بگیرید. یقه هفت حالت عمودی دارد بنابراین بالاتنه را کشیده تر و لاغرتر نشان می‌دهد. برای روزهای سرد سال هم می‌توانید به جای استفاده از پلیور یقه اسکی، پلیور یقه گرد بپوشید و در عوض یک شال شاد و گرم دور گردنتان بپیچید.

خودتان را دوست داشته باشید

در نهایت یادتان باشد تمام این تغییرات طبیعی هستند و بخشی از فرایند مادر شدن. مهم این است که در هر شرایطی خودتان را دوست داشته باشید و از خودتان مراقبت کنید. چاقی و ورم زودگذر است، زیاد سخت نگیرید. ‌

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها