2109
این  فقط یک سایت بارداری و بچه داری است نه "کلوپ ضد انقلاب!"

این فقط یک سایت بارداری و بچه داری است نه "کلوپ ضد انقلاب!"

1396/08/03 بازدید7187

بسمه تعالی

وَ الَّذینَ یُؤْذُونَ الْمُؤْمِنینَ وَ الْمُؤْمِناتِ بِغَیْرِ مَا اکْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتانًا وَ إِثْمًا مُبینً
"و آنان که مردان و زنان با ایمان را به خاطر کاری که انجام نداده ‏اند آزار می ‏دهند؛ بار بهتان و گناه آشکاری را به دوش کشیده‏ اند."      
آیه 58 سوره احزاب

این روزها متاسفانه بازار اتهام داغ است . از اتهام به اشخاص حقیقی و حقوقی گرفته تا رسانه ها و موسسات گوناگون و تاسف بارتر این که ظاهرا بسیارند افرادی که رسالت خود در حوزه خبر را نادیده گرفته و بدون تحقیق و اطلاع کامل از عملکرد و جزییات کار ، به دام این حرکت غیر اخلاقی می‌افتند و دست به نشر اخباری می‌زنند که هیچ پایه و اساس درست و موجهی در مورد آن وجود ندارد و فقط با هدف تشویش اذهان عمومی طراحی شده تا چه باشد عایدی از این بازار شام ...
نی نی سایت، به طور قطع، قدیمی‌ترین و پرمخاطب‌ترین وبسایتی است که مادران ایرانی و فارسی‌زبان در هر نقطه از ایران، بیش از 12 سال است که بخش زیادی از اطلاعات خود درباره باروری، باردار شدن، بچه‌داری، رابطه با همسر و هر آن‌چه را یک زن به عنوان همسر و مادر نیاز به دانستن دارد از آن گرفته‌اند. کمتر مادری است که با نی‌نی‌سایت آشنا نباشد یا دست‌کم چند بار برای گرفتن جواب سوال‌هایش، به این وبسایت بزرگ سر نزده باشد.

نی نی سایت، متشکل از 4 شبه سایت است
وقتی می‌گوییم نی‌نی‌سایت، با یک سایت ساده طرف نیستیم، نی‌نی‌سایت در واقع خودش گویی از 4 شبه سایت تشکیل شده است، یک مجله بزرگ و گسترده با انبوهی از مقالات معتبر، یک کلینیک گسترده با مشاوران معتبر که دقیق و زودهنگام به سوالات مخاطبان جواب می‌دهند، یک بخش ویدئو و عکس که رقیبی برای بسیاری از سایت‌های نامعلوم تامین مدیا است و محتوای مفید و گزینش‌شده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و یک بخش تبادل‌نظر که به جرات می‌توان گفت، بزرگ‌ترین فضای گفتگو میان مادران فارسی‌زبان را ایجاد کرده است. در نی نی سایت روزانه حدودا 50,000 پست جدید در بخش تبادل‌نظر نی‌نی‌سایت ( و نه توسط تحریریه و مسئولین سایت) تولید شده و توسط همان کاربران منتشر می‌شود. کاربرانی که هر ماه به طور میانگین، 10,000 عضویت جدید روی سایت ایجاد می‌کنند. این گستردگی تعداد، گستردگی نوع مخاطب، گستردگی نوع سلیقه و البته اطمینان این تعداد کاربر به این وبسایت را نشان می‌دهدکه آمار بازدید روزانه سایت را به 33 میلیون صفحه در روز رسانده است، احساس راحتی در برقراری ارتباط در فضایی زنانه، احساس امنیت در گفتگو و اعتماد برای استفاده از راهکارها.

وسوسه ای برای رقیبان
اگرچه که این تعداد بالای مشارکت و محبوبیت، طعمه‌ای وسوسه‌کننده برای رقیبانی است که شاید بخواهند راهی که نی‌نی‌سایت طی 12 سال پیموده را یک شبه طی کنند و البته طعم تلخ شکست را با تلاش‌های ناشیانه برای برداشت تصاویر لحظه‌ای از پست‌های کاربران، پست‌هایی که به سرعت از روی سایت برداشته شده‌اند، جبران کنند که نشان از دغدغه و تلاش و پیگیری طولانی‌مدت آنان، برای پیدا کردن چنین پست‌هایی بین میلیون‌ها پست دارد.
اتهامات نابجا، توهین‌آمیز و بی‌پایه و اساس یکی از سایت های خبری به مدیران، نویسندگان، جامعه پزشکان و متخصصین و صدها هزار کاربر سایت بزرگ و محبوب و تخصصی و تماما ایرانی- اسلامی نی‌نی‌سایت، حساب‌نشده، بدون پایه و اساس منطقی و بر پایه چند اسکرین‌شات از فعالیت فقط چند کاربر است که پس از انتشار حذف شده اند. البته این به معنی نیست که هر آنچه در این بخش از سایت توسط کاربر نشرداده می شود با آرمان ها و اهداف مسئولین سایت هم سو است؛ کما این که همه پست هایی که سایت اتهام زننده به عنوان نمونه های موجه نشان داده است ، در اسرع وقت پس از انتشار در سایت ،توسط ناظران تبادل نظر حذف شده بوده . البته توضیح این که این روند مدت هاست که با وجود نی نی یارهای شب که شبانه مسئولیت رصد محتوای بخش تبادل نظر را دارند همچنان ادامه دارد . آن ها موظف هستند حتی در صورت صلاحدید، اقدام به بستن اعتبار کاربر خاطی کنند.

قوانین نی نی سایت 
نکته مهم دیگر این که در نی نی سایت برای فعالیت کاربرها قوانین و چارچوبی با توجه به قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام وضع شده و کاربران موظف هستند که در همان چارچوب در سایت به فعالیت بپردازند. پاره ای از این قوانین در زیر آمده است .



البته لازم به ذکر است اگر چه نی‌نی سایت به لحاظ قانونی مسئولیتی در قبال آن‌چه کاربران در قالب نظر شخصی‌شان منتشر می‌کنند ندارد، ولی تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان بخش تبادل‌نظر، در راستای ایجاد فضایی امن، خانوادگی و در شان اعضای این سایت همواره ادامه دارد و به همین دلیل، فضای تبادل نظر دائما در حال کنترل است و راهکارهای متعددی برای جلوگیری از توهین، مزاحمت یا انتشار محتوای نامناسب در حال انجام است و شاهد آن‌ هم، رضایتمندی صدها هزار بانوی متشخص ایرانی است که به عضویت این وبسایت در آمده و مدت‌ها است که همراه این وبسایت هستند.

حالا سوال این جاست که چرا سایت خبری مورد نظر که به زعم خود گزارشی کامل و چند ساعته !! از فعالیت های نی‌نی‌سایت تهیه و نشر داده و با تهمت های مختلف سعی در جلوه دادن نی‌نی‌ سایت به عنوان یک سایت دین گریز و مروج فرهنگ غرب و ضد آرمان های انقلاب داشته ، سری به بخش مذهبی سایت نزده؟!! بخش هایی که کاربران در آن جا مراسم ختم قرآن می گیرند،قرار تشرف جمعی به مکان های مذهبی می گذارند . در مورد موضوع های مختلف مذهبی به بحث و گفتگو می نشینند و با دل و نیتی پاک مشکلات و مسائل دینی و مذهبی یکدیگر را حل می کنند؟!









به بخش های مذهبی نی نی سایت هم سر می زدید
علاوه بر این عجیب تر این که چرا عوامل سایت اتهام زننده ! سری به بخش کلینیک نی‌نی سایت نزده اند تا با خبر شوند از این که در این سایت برای جواب‌گویی به سوال‌های شرعی از حضور کارشناسانی در حوزه علوم و معارف قرآن بهره گرفته می‌شوند؟



اتفاقی که در سایت های مشابه داخلی نمونه آن وجود ندارد. یکبار دیگر برای شفاف ساختن ذهن افرادی که ممکن است ناآگاهی از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی، آن ها را به دام این غرض ورزی و برچسب گذاری مغرضانه بیندازد، باید تکرار کنیم؛ نی نی سایت اولین سایت تخصصی راهنمای بارداری و بچه داری است و در این سابقه 12 ساله اش ثابت کرده که نه تنها با قوانین و سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام همراه است، بلکه برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی هم  بیکار ننشسته است. شواهد و مدارک همه گواه این ادعاست. پرواضح است که مسئولان نظارتی محترم مربوطه هم کارشان را بلدند و به عملکرد 12 ساله نی نی سایت تحت نظارت قانونی آن ها واقف هستند و توضیحات مذکور فقط جهت روشن سازی ذهن افرادی است که امکان دارد با دیدن ادعاهای بی اساس مردد شوند و بدون تحقیق دل به دل غرض ورزان دهند، بی خبر از آن که حق هایی به گردنشان می ماند که باید در روز موعود منتظر پاسخگویی به صاحبان آن باشند.والسلام...

ارسال نظر شما

login captcha

 متاسفانه و با کمال تاسف و تعجب باید عرض کنم ..... نیوز کاملا با ابتدایی ترین رسالت روزنامه نگاری بیگانه است و دلیلش هم اینه پاسخهای منطقی رو تایید نمیکنه و علاوه بر این پستها رو با ویرایش منتشر میکنه (فقط تعدادی نظر مخالف بی ضرر رو تایید میکنه که به دیگران نشون بده اونقدر ازادگی داره که حتی نطر مخالفش رو هم تایید میکنه!! کاریکاتور خنده داری از آزادگی )  و این نشون میده مسئولان اون سایت  تا چه حد به آزادی بیان عقیده دارند!!!! اصولا چرا باید از یک جواب قاطع و مودبانه و روشنگرانه که حاوی هیچگونه توهین و تهمتی نیست تا این حد وحشت داشته باشند ! خدا داند!


از نوع کامنتهای اون سایت کاملا واضحه که تعدادی کاربر که به دلایل مشکلات اخلاقی و غیره قطع دسترسی شدند تو اون سایت زرد فرصت جولان دهی برای نشان دادن نوع تفکراتشون پیدا کردند که البته این بسیار باعث خشنودیه که دیگران هم آگاه بشند چه جور کاربرانی از نی نی سایت اخراج میشوند و اصولا دارای چه نوع تفکراتی هستند.

سوال دیگه ای که پیش میاد اینه که چرا این افراد اینطور بیمارگونه از طرح برخی مشکلات وحشت دارند و فقط دنبال حذف هستند. اگه واقعا از خودشون و اون چیزی که بهش اعتقاد دارند مطمئن باشند این اطمینان بهشون آرامش قلبی میده نه اینکه اینطور آشفته اشون کنه که بر سر زنان و مویه کنان التماس حذف و خاموش کردن صدای مخالف داشته باشند. واقعا جای تامل داره. این زمان دوره رسانه و ارتباطات هست و این عده باید یاد بگیرن که برای ارتباط با دیگران باید اصول گفتگو رو یاد بگیرند چون تاریخ نشون داده قطع درخت هرگز ریشه رو خشک نمیکنه بلکه گاهی حتی اون درخت رو قطورتر و پربارتر میکنه.


سخن رو کوتاه میکنم چون گفتنیها رو دوستان دیگر گفتند اینجا لازم میدونم از دوستانی که با نظرشون مخالف هستم ولی محترمانه مخالفت خودشون رو با ادب و متانت و به دور از توهین و تهمت بیان کردند تشکر کنم و بگم با شما مخالفم ولی به شخصیت شما احترام میگذارم.

به هر حال نوع گفتار و کردار و برخورد هر کس نشانه ادب و شخصیت و نوع تربیت خانوادگی اوست و من از خانم تهرانی و مسئولان سایت هم بسیار سپاسگزارم که با متانت و درایت با این سمپاشیهای مبتذلانه برخورد کردند.

برای مسئولان اون سایت هم آرزوی داشتن بصیرت میکنم و امیدوارم از این پس برای کسب روزی حلال روشهای شرافتمندانه تری در پیش بگیرند.

آن را كه حساب پاك است 

از محاكمه چه باك است 


بارها و بارها شده به مشکلی درباره خودم و یا بچم خوردم اومدم سوال کردم راهنمایی شدم مشکلم حل شده و دُعاتون کردم. واقعا سایت عالیه و تهمت های بی پایه و اساس در روند کار شما هیچ تاثیری نداره.زنده باد نینی سایت

واقعا متاسفم برای چند نفر حسود نی نی سایت بهترین سایت هست کاش زودتر اشنا میشدم

متاسفم که رفتارهای نابخردانه باعث این جنجال در چند روز اخیر شده.  در کامنت های آن وبسایت هم کینه و نفرت که از حسادت منشا می گیره را از طرف یه سری کاربر علیه یک سری دیگه را می توان دید. کاش کمی تعقل به خرج می دادن و از حسادت دست می کشیدن. این حسادت باعث عدم حس خوشبختی در آنها شده اما چون نادان هستند متوجه علت این حس قلبیشون نشدن و با سرکوب افرادی که زندگی بهتری از آنها دارند سعی در فرو نشاندن خشم خود دارند.

با سپاس فراوان از زحمات مدیریت و دست اندکاران نی نی سایت

با مهر همیشگی

واقعا براشون متاسفم که این موضوعاتو به نی نی سایت ربط میدن..

از اینجور بحث ها تو همه سایت ها و تالارها و گروه های تلگرامی هست..

ولی خب بعضی از حرفها نامربوط و ناجور بودن باید یک مدیر پیگیر و فعال باشه که سریع این حرفها رو که ربطی به موضوع تاپیک نداره از تاپیک ها حذف کنه

سایت...... سابقه کاملا روشنی داره . اصلا ما نیازی به دفاع نداریم انقدر که مشخصه چه جریانی رو دنبال میکنن.....از اخلاقیات اشون هم که نگم ...هیچ اصولی رو تو گزارششون رعایت نکردن ...کامنت ها رو از وسط یه بحث گزینش کردن و اصلا مشخص نیست اون فرد قبل و بعد اون کامنت چی گفته و بقیه چی گفتند و جو چطور بوده ..ایا جو شوخی و جوک بوده ؟ بحث جدی بوده ؟ اصلا به این نکات توجهی نکردن که خوب ازشون انتظار هم میره. پس با کلمات بازی نکنید .مردم اگاه تر ازین حرفان

سلام . واستون ناراحت شدم . سایت مفیدیه و منکه خیلی استفاده میبرم. دوستان لطفا حالا جوگیر نشید و تو همین کامنت ها هم مواظب قلم زدنتون باشین که بخاطر طرفداری جملات آنچنانی نگین که واسه نی نی یار ها دردسری پیش نیاد و زحمتشون هدر نره . مرسی  

من رفتم توی اون سایت و مطلبشو درباره نی نی سایت خوندم یعنی اونی که این گزارشو تهیه کرده چقد دیگه بیکار و حسود و خاله زنک بوده که رفته گشته از تک تک کامنتای کاربرا عکس گرفته جالبتر اینکه تو نظرات اون خبر کاربرای قطع دسترسی شده نی نی سایت رفتن و کلی از اون سایت کذایی تشکر کردن  

توهین رو اونا کردن به جمعی از مادران و بانوان طرفدار نی نی سایت واسشون متاسفم

پربازدیدترین ها

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14680 بازدید

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

3 روز پیش
|
4667 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3805 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

3 روز پیش
|
3398 بازدید