2109
برگزاری سومین جشنواره سالانه اسباب بازی از امروز

برگزاری سومین جشنواره سالانه اسباب بازی از امروز

1396/05/24 بازدید241

سومین جشنواره و نمایشگاه سالانه اسباب بازی از امروز شروع می شود. در این نمایشگاه تولیدکنندگان داخلی محصولات خود را در معرض بازدید عموم قرار می‌دهند.
محور سومین جشنواره اسباب‌بازی، آموزش به خانواده‌ها برای آشنایی با اسباب‌بازی‌های سالم است. در این جشنواره که امروز آغازشده است، 80 نهاد و شرکت تولید و عرضه‌کننده اسباب‌بازی حضور دارند.
به گفته محسن حموله، رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی، برگزاری نمایشگاه و فروشگاه اسباب‌بازی ایرانی با محور بازی‌های خوب و فکری و خلاقانه ازجمله بخش‌های این جشنواره است.
وی افزود: « یکی دیگر از بخش‌های این جشنواره، بخش کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی است و در قسمتی دیگر، بازی‌های بومی برای بچه‌ها و خانواده‌ها اجرا خواهد شد».

گفتنی است به‌تازگی هولوگرام ویژه روی اسباب‌بازی‌ها در کانون پرورش نصب می‌شود تا از این طریق بتوان کیفیت تولید داخلی اسباب‌بازی‌ها و پیام‌های محتوایی آن را ارزیابی و کنترل کرد.
حموله با بیان این‌که طرح‌های جدید و نو که تابه‌حال در هیچ جشنواره‌ای عرضه نشده است همگی قرار است در سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی به داوری گذاشته شوند افزود: «کمیته داوری سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی با توجه به نقش حاکمیتی شورای نظارت بر اسباب‌بازی در سطح کشور از سوی ستاد برگزاری جشنواره تعیین‌شده است. این کمیته غیر از موارد داوری، پیشنهاد‌هایی را هم برای حمایت از برگزیدگان گروه‌های مخاطب حمایت از اسباب‌بازی به ستاد جشنواره اعلام داشته است؛ مثلا در بخش واردات اسباب‌بازی خارجی حمایت از فعالان اسباب‌بازی‌های خلاق، فکری، آموزشی و کمک‌آموزشی و یا مجموعه‌های تاثیرگذار در عرصه اسباب‌بازی کودکان در دستور کار قرار داده‌شده است».

سومین دوره جشنواره اسباب‌بازی امسال از 24 تا 28 مردادماه در مرکز آفرینش‌های ادبی کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود. وهمه‌روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16262 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11532 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2649 بازدید