2109
کوچه می‌تواند جای هیجان‌انگیزی باشد!

کوچه می‌تواند جای هیجان‌انگیزی باشد!

1395/12/07 بازدید2795

نی نی سایت: چند سالی است یک موسسه غیرانتفاعی شروع به فعالیت کرده به اسم «کتاب‌خانه‌ مجانی کوچک» که کارش درست کردن کتابخانه‌های کوچک برای همه کسانی است که به کتاب خواندن علاقه دارند، اما ممکن است دسترسی درستی به کتاب نداشته باشند. این کتاب‌خانه‌های چوبی چند قفسه کوچک دارند، خریداران هر کدام از آن‌ها را که دوست دارند می‌خرند و بعد هم هر جایی که دوست دارند آن‌ها را نصب می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند در این قفسه‌ها کتاب بگذارند و هر رهگذری هم که دوست داشته باشد می‌تواند کتاب موردعلاقه‌اش را انتخاب کند و ببرد. بعد هم یا به‌جای آن کتاب دیگری بگذار یا دوباره آن را برگرداند. تا نوامبر سال ۲۰۱۶ تعداد ۵۰ هزار کتاب‌خانه مجانی در ۵۰ ایالت آمریکا و بیش از ۷۰ کشور دنیا نصب شده است.

به عکس ها نگاه کنید:

 

 

 

 


بد نیست اگر کتاب اضافه و یک صندوق چوبی و کمی رنگ دارید، شما هم دست به کار شوید. کوچه می تواندبرای بچه ها جای هیجان انگیزی برای پیدا کردن داستان های خوب و کتاب های عالی باشد اگر شما بخواهید.

اگر تجربه یا ایده ای درباره گسترش کتابخوانی یا تشویق بچه ها به داستان خواندن دارید لطفا برای ما بنویسید. تجربه شما می تواند برای دیگران الهام بخش باشد.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16255 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11530 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2642 بازدید