2109
 ماجرای مادران المپیکی و شیردادن به فرزندشان!

ماجرای مادران المپیکی و شیردادن به فرزندشان!

1395/06/06 بازدید6965

نی‌نی سایت: تورنمنت‌های ورزشی بزرگ دنیا همیشه با اخبار و حواشی و اتفاقات جالب همراه بوده است. حواشی و اتفاقاتی که گاهی از اتفاقات ورزشی و کسب مدال‌ها و عناوین نیز خبرسازتر می‌شود. عکس‌هایی که در المپیک اخیر در لحظات خاص گرفته شده بود و دست به دست می‌چرخید و شبکه‌های اجتماعی را تحت تاثیر خود قرار می‌داد بخشی از این اتفاقات و حواشی بود. مخصوصا آنهایی که به وجه انسانی و عاطفی ورزشکاران مربوط می‌شد؛ مانند تصاویری که از خواستگاری روی سکوها گرفته شده بود یا عکس دو ورزشکار زنی که در حال شیر دادن به نوزادان خود بودند. یکی مربوط به مادری آمریکایی و دیگری مربوط به ورزشکار کشورمان.

این تصویر مربوط به المپیک ریو نبود، بلکه به مسابقاتی شبه المپیک تعلق داشت که حدود یک ماه قبل از برگزاری المپیک 2016 در برزیل، در کالیفرنیای آمریکا در جریان بوده است. اما در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی این عکس به عنوان اتفاقی در المپیک دست به دست می‌گشت. صرف‌نظر از اینکه این تصویر به کدام رویداد ورزشی متعلق است، حس مادرانه آن بود که باعث شد این تصویر مورد توجه قرار بگیرد. این عکس را ونسا سیمون گرفته بود و ورزشکاری که در تصویر دیده می‌شود، جنیفر اودی 36 ساله و جودوکار است که این ورزش را به صورت حرفه‌ای از سال 2009 آغاز کرده بود. جنیفر در این مسابقات صاحب عنوان دوم و مدال نقره شده بود که بعد از کسب مدال و در آغوش کشیدن فرزندانش، کودک کوچک‌ترش از او شیر می‌خواهد! جنیفر نیز با همان لباس و در همان جا مشغول شیردادن به‌کودکش می‌شود که این صحنه تسط سیمون، ثبت می‌گردد.
جنیفر اودی، صاحب دو فرزند است که فرزند اول او 13 سال سن دارد و فرزند دومش همان پسر کوچولوی شیرخوار در آغوش اوست. جالب است بدانید که هر دو فرزند این ورزشکار او را در مسابقات همراهی کردند و در طی روزهای برگزاری همراه مادرشان بودند.
شاید ماجرای شیر دادن این ورزشکار به کودکش از یک لحاظ بسیار مورد توجه مردم و رسانه‎ها قرار گرفت. موضوع این بود که در سال 2012، جنیفر در یک حادثه از ناحیه سینه چپ آسیب می‌بیند و به همین دلیل پسرش فقط از سینه راست او تغذیه می‌کند. این حادثه در جریان تعقیب یک مظنون توسط پلیس اتفاق می‌افتد و جنیفر که در آن زمان در حیاط پشتی خانه‌اش بوده به صورت اتفاقی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

این تصویر مربوط به ورزشکار خوب کشورمان الهه احمدی است که رسانه‌ها از او به عنوان تنها مادر ورزشکار کاروان ایران در ریو 2016 یاد کردند. احمدی که در رشته تیراندازی به عنوان نماینده در تیم بانوان به المپیک رفته بود، نتوانست آن طور که خودش انتظار داشت نتیجه بگیرد و به مقام ششمی در این رقابت‌ها دست پیدا کرد.
این عکس که او را در حال شیر دادن به نوزادش نشان می‌دهد ساعتی قبل از مسابقه او در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد و همه برای این مادر آرزوی موفقیت می‌کردند اما بعد از ناکامی، وقتی اشک‌های الهه احمدی جاری شده بود، برخی از رسانه‌ها مقام اول مادری را به او اهدا و به این صورت از این بانوی ورزشکار دلجویی کردند.
الهه احمدی متولد ۱۳۶۱ در تهران است و در بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو جزو موفق ترین ورزشکاران کاروان اعزامی ایران بود که صاحب سه نشان نقره و برنز شد.

ارسال نظر شما

login captcha
این خبرواسه کسایی خوبه که میگن وایییی خیلی زشته به بچت شیر بدی

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

5 روز پیش
|
7318 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
5344 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14986 بازدید