2109
بازنگری مصوبه «مهدهای کودک» توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی

بازنگری مصوبه «مهدهای کودک» توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی

1395/05/27 بازدید835

نی نی سایت: محمدرضا مخبر دزفولی عنوان کرد: مصوبه مهدهای کودک از سال‌ها قبل در شورای انقلاب فرهنگی مطرح شده بود اما بعد از مدتها با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که آن مصوبه قبلی نیز، نیاز به بازنگری دارد.

وی ادامه داد: برای این بازنگری نیاز به تهیه گزارش جامع از وضعیت مهدهای کودک در کل کشور داشتیم و در این زمینه با بهزیستی و آموزش و پرورش و سایر نهادهای ذیربط در امور مهدهای کودک همکاری کردیم؛ تا کنون نیز جلساتی را با حضور وزیر رفاه، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان بهزیستی کشور  برگزار کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین عنوان کرد: تا کنون مواردی در ارتباط با مصوبه جدید تهیه و آماده شده که امیدواریم آخرین مراحل و مسائل آن نیز طی و در دستور کار شورای عالی  انقلاب فرهنگی قرار گیرد.
مخبر ادامه داد: مهدهای کودک دارای جایگاه مهمی هستند و به لحاظ آموزشی، اجتماعی و فرهنگی بسیار اهمیت دارند به همین دلیل نظارت بر فعالیت آنها باید  در دستور کار دستگاه‌های ذیربط همچون بهزیستی و آموزش و پرورش قرار گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در حال حاضر در سطوح سیاستگذاری، هماهنگی و امور اجرایی مهدهای کودک سراسر کشور در حال برنامه‌ریزی و تصمیم سازی هستیم.
مخبر همچنین عنوان کرد: امیدواریم با انجام بازنگریهای لازم توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، دیگر شاهد بروز برخی مشکلات در زمینه امور فرهنگی، آموزشی و ... مهدهای کودک نباشیم.


منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16241 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11522 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2631 بازدید