2109
مراجعه ۴۵۰۰ زوج نابارور به مرکز درمانی هلال

مراجعه ۴۵۰۰ زوج نابارور به مرکز درمانی هلال

1395/05/27 بازدید950

نی نی سایت: دکتر حمید چوبینه با تشریح اقدامات و برنامه های مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، از راه‌اندازی مرکز «پایش و غربالگری سلامت مادر، کودک و جنین» و تشکیل «دفتر حمایت، تکریم و مشاوره بیماران» برای کمک به بیماران نیازمند خبر داد و به برنامه راه اندازی یک مرکز جامع توانبخشی اشاره کرد و گفت: تکمیل بسته‌های درمانی و توانبخشی جزو اهداف ویژه هلال احمر برای مردم است. در همین راستا راه اندازی یک مرکز جامع توانبخشی، تصویربرداری و سرطان را در برنامه خود قرار داده‌ایم.

وی از افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی عمل‌های جراحی در این مجتمع خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های خالی این مجموعه می‌توانیم عمل‌های جراحی بیشتری را انجام دهیم. میزان ورودی بیماران برای دریافت خدمات پاراکلینک نیز طی دو ماه اخیر ۱۷۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران ادامه داد: در حال حاضر تعداد فعالیت روزهای مجتمع را با افزایش متخصص و فوق تخصص بیشتر کرده‌ایم به این ترتیب قرار است در روزهای جمعه نیز خدمت رسانی شود. همچنین با توجه به ارتباطات جدیدی که در حوزه توریست درمانی برقرار شده است، تلاش می‌شود حجم بیشتری از بیماران خارجی را پوشش می‌دهیم. به گفته چوبینه، در این مجتمع بزودی یک مرکز ویژه برای خدمات دندانپزشکی افتتاح می‌شود و  همچنین در مهرماه سال جاری نیز برنامه مشترکی با کشور ایتالیا برای همکاری با متخصصان ناباروری اروپایی و جذب بیماران ایتالیایی برگزار می‌شود.

مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران به دریافت پروانه بهره برداری هتل هلال ایران اشاره کرد و گفت: ما با دریافت این پروانه و همچنین کسب موافقت اصولی سازمان میراث فرهنگی، می‌توانیم مهمانان خارجی خارج از هلال احمر را نیز پذیرش کنیم. در حال حاضر نیز از کشورهای مختلفی مانند عمان، تاجیکستان، افغانستان، آذربایجان و عراق بیمار داریم. با توجه به استاندارد شدن کیفیت درمان و همچنین به صرفه بودن آن، بیماران کشورهای منطقه ایران را به عنوان مقصد درمان خود انتخاب می‌کنند.

وی تعداد بیماران خارجی مراجعه کننده به این مجتمع در سه سال اخیر را حدود ۱۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه‌های جاری ما تکمیل بسته خدمات درمانی برای بیمارستان ایرانیان دوبی است. مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران اضافه کرد: طی دو سال گذشته بیش از ۴۵۰۰ زوج به مرکز درمان ناباروری رویش مجتمع هلال ایران مراجعه کردند و بیش از ۵۰ درصد آنها وارد چرخه درمان شدند. بخش عمده‌ای از این بیماران نابارور با مشاوره‌های اولیه و تجویز داروهای سبک و همچنین اصلاح سبک زندگی خود صاحب فرزند شدند و در حدود ۴۰ درصد بیمارانی که وارد چرخه درمان شدند نیز صاحب فرزند شدند.

 


منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر شما

login captcha

سلام من هم دوست دارم برم . کاشان مرکزی نداره آیا که بتونم برم اونجا؟ یعنی واقعا نصف بیشتر هزینه ها با خودشونه؟ یعنی میشه منم باردار بشم...

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8933 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6477 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15138 بازدید