2109
این رفتارها شما را جذابتر می کند

این رفتارها شما را جذابتر می کند

1395/04/28 بازدید826

نی نی سایت: بابک نایینی روان شناس در گفتگویی با اشاره به ویژگی های افراد جذاب اظهار داشت:
جذابیت از ویژگی هایی است که از نظر هر فرد می تواند تعریف متفاوتی داشته باشد، اما به طور کلی فرد  جذاب به کسی اطلاق می شود که محبوب اطرافیان بوده و دیگران از معاشرت با آنها لذت می برند، این افراد معمولا با دیگران به راحتی ارتباط برقرار کرده و  همگان خواهان معاشرت با انها هستند، اما نکته مهم این است که  جذاب بودن هیچ ارتباطی با زیبایی یا بی نقص بودن افراد ندارد و بیشتر به ویژگی های شخصیتی افراد بستگی دارد.
وی افزود: افراد جذاب معمولا ادبیات گفتاری خوبی دارند و از فن بیان مناسبی برخوردارند؛ رعایت ادب و احترام  همراه با شوخ طبعی از ویژگی های بارز این افراد است، آنها  به ظاهر خود اهمیت می دهند و به جای جلب توجه منفی ترجیح می دهند آراسته بوده و پوشش مناسب و متعارفی را انتخاب می کنند.
نایینی تصریح کرد: صداقت، خوش قلبی و بی ریایی از صفات دیگر اینگونه افراد است، آنها بسیار خوشبین، امیدوار و انعطاف پذیرند، حتی با وجود امتیازات، موقعیت های اجتماعی یا مالی بالاتر نیز افرادی متواضع و فروتن هستند.
این کارشناس گفت: اینگونه افراد معمولا اطلاعات و دانش عمومی خوبی دارند و نسبت به مسائل روز آگاهی کامل داشته و با ذهنی باز رویدادها را مورد تجزیه تحلیل قرار می دهند و  هرگز عقاید و نظرات خود را به دیگران تحمیل نمی کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما

login captcha

خواهر و برادر من خیلی فحاشی میکنن ولی هر کاری که کردیم درست نشد 

چیکار کنیم برای بهترشدن این موضوع؟ 

ممنون❤❤

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
14631 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10350 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2049 بازدید