2109
واگذاری مهد‌کودک‌ها به آموزش و پرورش

واگذاری مهد‌کودک‌ها به آموزش و پرورش

1395/04/02 بازدید731

نی نی سایت: محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت واگذاری مسئولیت مهد‌کودک‌ها و پیش‌دبستانی به آموزش و پرورش گفت: مسئولیت پیش‌دبستانی‌ها از ابتدا به عهده آموزش و پرورش بوده است.
وی  ادامه داد: اکنون بر اساس قانون متولی و مرجع صدور مجوزها‌، نظارت بر مراکز پیش‌دبستانی، تولید محتوا و همچنین تعیین استانداردها و مسائل آموزشی بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: برای بحث واگذاری مسئولیت مهدکودک به آموزش و پرورش در شورای انقلاب فرهنگی مذاکراتی‌ انجام شده اما هنوز نتیجه قطعی آن روشن نیست.
دیمه‌ور افزود: بر اساس طرح شورای انقلاب فرهنگی که مبتنی بر بند 2 سیاست‌های ابلاغی‌ مقام معظم رهبری ارائه شده امکان دارد مدیریت مهدکودک‌ها به آموزش و پرورش واگذار شود.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مدیریت مهدکودک‌ها توسط آموزش و پرورش به معنای تصدی کامل آن نیست بلکه برخی از نهادهای مربوطه نیز می‌توانند این مسئولیت را در قبال مهد‌کودک‌ها داشته باشند.
وی یادآور شد: این طرح همچنان در مرحله بررسی است و تاکنون جلساتی برای بررسی ابعاد مختلف این قضیه مطرح شده اما نظر قطعی هنوز برای آن وجود ندارد.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8333 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6005 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15067 بازدید