2109
برگزاری مسابقات رالی کودکان با عنوان «سوت، سرعت، سلامت» در منطقه 21

برگزاری مسابقات رالی کودکان با عنوان «سوت، سرعت، سلامت» در منطقه 21

1393/02/08 بازدید512

غلامحسین سلمانی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 اظهار داشت: «سوت، سرعت، سلامت» عنوان برنامه‌ای است که با هدف آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک به کودکان با بخش‌های متنوعی مانند کارگاه آموزش ترافیک، نمایشگاه محصولات فرهنگی و ترافیکی، مسابقه رالی ویژه کودکان و نوجوانان از شنبه 3 خرداد لغایت پنج شنبه 8 خرداد ماه 1393 از ساعت 17 الی 20 در بوستان مریم شهرک آزادی برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

وی افزود: این مسابقات مهیج  همراه با کارگاه آموزش ترافیک است و در دو رده سنی 7 تا 11 سال و 12 تا 14 سال برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 در خصوص بخش‌های این مسابقه گفت: این مسابقات در 3 بخش دوچرخه، اسکیت و ماشین کنترلی پیش‌بینی شده که هر کدام از این بخش‌ها شرایط ویژه خود را دارد.

 

 

 

 

 

 دکتر سلمانی بیان کرد: در بخش دوچرخه تمام کودکانی که دارای دوچرخه و کلاه ایمنی هستند، در بخش اسکیت تمام کودکانی که توانایی اسکیت سواری را دارند و لوازم ایمنی اسکیت سواری را داشته باشند و در بخش ماشین کنترلی کلیه ماشین‌های کنترلی باسیم و بی‌سیم در کلاس تعیین شده در فرم ثبت می‌توانند شرکت کنند.

 

 

 

 

 

این مقام مسئول همچنین در خصوص نحوه ثبت نام نیز تصریح کرد: تمام علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به خانه فرهنگ نوردانش به نشانی کیلومتر 4 جاده مخصوص کرج، شهرک آزادی، بلوار محمد رسول‌الله(ص)، بوستان مریم مراجعه و یا با شماره 44531777 تماس و یا از طریق پست الکترونیک kh.noordanesh@yahoo.com  جهت ثبت نام غیرحضوری با ذکر کامل مشخصات نام و نام خانوادگی، سن، شماره تماس، شماره ملی و گروه انتخابی برای حضور در مسابقه ثبت نام کنند.

 

 

 

 

 

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه ابتدا باید در کار‌گاه‌های آموزشی ترافیک با علائم و نکات ترافیکی آشنا شوند و سپس در مسابقه شرکت کنند.

 

 

 

 

 

 

 لازم به ذکر است؛ اولین دوره "سوت، سرعت، سلامت" مرداد ماه سال گذشته برگزار شد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16226 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11514 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2605 بازدید