2109
تقویت پوست

تقویت پوست

1393/01/18 بازدید1163

 پیری پوست، مشکلات مادرزادی، رژیم‌های غذایی و اختلال‌های هورمونی دلایل از بین رفتن استحکام پوست هستند. مطمئناً، پوست بدن، ضخیم‌تر و مقاوم‌تر از پوست صورت است (به غیر از بالاتنه)، اما پوست بدن نیز در معرض شرایط خاص و مشکلات خاص خود قرار دارد. در این میان، ساییدگی و فشار لباس‌ها، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و تغییر وزن، عواملی هستند که سرعت شل شدن پوست بر اثر افزایش سن را افزایش می‌دهند.

مراقبت از پوست قبل از هر کاری

تمام تغییرات در سطح دِرِم به وقوع می‌پیوندند. در واقع، همان‌طور که ترکیب فیبرهای کلاژن و الاستین، که عامل حفظ لطافت و استحکام پوست هستند، با گذشت زمان کاسته می‌شود، بافت ها نیز رو به نشست کردن و چین خوردن می‌گذارند.

تغییرات در ناحیه صورت نیز ایجاد می‌شوند، اما برطرف کردنشان در سطح بدن بسیار پیچیده و مشکل خواهد بود. در واقع نواحی محدودی از بدن وجود دارد که در برابر لیفتینگ تأثیر مثبتی از خود نشان دهد و اثری از آن باقی نماند. 


حفظ استحکام پوست برای مقابله با کم‌وزنی

برای نجات بدن از نیروی جاذبه زمین، اولین گام مرطوب‌سازی پوست است. مالیدن یک کرم یا یک شیر بدن باید از ابتدای جوانی تبدیل به عادت شود. با گذشت زمان، این اقدام تکامل خواهد یافت و فرمول‌های همیشگی مرطوب‌کننده‌ها جای خود را به محصولات آرایشی بهداشتی خواهند داد که برای حفظ جوانی و استحکام پوست، تهیه شده‌اند.

فرمول‌های ویژه برای محافظت از جوانی پوست

آخرین نسل‌های کرم‌های استحکام‌بخش مخصوص بدن از موادی تهیه شده‌اند که تولید کلاژن را به تحرک می‌اندازد که یکی از اصلی‌ترین خاصیت‌های آن حفظ استحکام پوست است. اگر دقت کنیم سیلیسیوم را که یک عنصر کمینه مشهور است در مواد مصرفی افراد مشهوره و ستاره‌ها می‌بینم، این عنصر خاصیت تولید مجدد و لیفتینگ دارد. بنابراین آثار چین‌و‌چروک‌ها را از بین می‌برد.

تأثیر مرطوب‌کنندگی که از اسید هیالورونیک به دست می‌آید، با استفاده از مواد لایه‌بردار تکمیل می‌شود. در واقع، پیری پوست و ساییدگی دائم لباس بر روی پوست، باعث جمع شدن سلول‌های مرده می‌شود به این ترتیب پوست کدر، قرمز و فاقد درخشندگی می‌شود.

 

در نهایت، برخی عوامل سازنده که سرشار از آنتی‌اکسیدان (ویتامین‌ها، عناصر کمینه، آنزیم‌های خاص) هستند، از جوانی پوست  و حتی رنگ‌دانه‌ها در مقابل نور محافظت می‌کنند و مانع از تیرگی و ایجاد چین و چروک می‌شوند و پوست را صاف و درخشان حفظ می‌کنند.

ارسال نظر شما

login captcha

استفاده از قابون های دست ساز به پوست خیلی استفاده میکنه چون از مواد طبیعی و ارگانیک ساخته شده البته اگر جای مطمئنی پیدا کنید

من از سایت تیفا روغن و صابونامو میخرم


منکه اینو خریدم راضی ام

پربازدیدترین ها