2109
 کهکشانی از لحظات شیرین

کهکشانی از لحظات شیرین

1394/10/30 بازدید371

نی‌نی سایت: شاخه‌های هنر مختلف و گوناگون هستند و هر هنری نیز در دل خودش زمینه‌های متنوعی دارد. عکاسی از آن هنرهاست که طرفدارانش را تنها هنرمندان و هنردوستان تشکیل نمی‌دهند. همه کسانی که به ثبت لحظات زندگی خود مشتاق هستند هوادار هنر عکاسی نیز هستند. با دو جوان موفق این رشته سارا خدمتگزار و احسان فضلی، گپ کوتاهی داشتیم تا از روند کارشان مطلع شویم. عکاسان جوانی که در زمینه عکاسی کودک کار می‌کنند.

آن‌ها درباره آغاز به کارشان و انتخاب این شاخه عکاسی گفتند: ماجرا این است که... ما عاشق عکس و عکاسی کودک هستیم. بهترین خاطرات و تجربه‌های‌مان در این ارتباط به گذشته و دوران کودکی‌مان بر می‌گردد. خانواده‌ای که همیشه به عکس گرفتن و عکس انداختن تشویق‌مان می‌کرد. شاید همین جای خالی، جرقه اصلی برای تاسیس آتلیه شد.

این دو درباره آغاز کار و مشکلات آن توضیح دادند: البته شروع کار به آن سادگی که تصور می‌کردیم، نبود؛ مطالعه، جست‌وجو و مشاوره با متخصصان هر بخش و گذراندن کلاس‌ها و دوره‌های مربوط برای عکاسی کودک نخستین گام‌های ما بود. قصد ما ارائه بهترین عکس از لحظات تکرار نشدنی در لحظات شاد زندگی بود که مرور آن، حسی خوشایند در ذهن بیافریند. عکس‌هایی ساده و در عین حال نشان دهنده کودکان در لحظات غیر قابل تکرار؛ لحظاتی که کمتر به ثبت رسیده بودند. در مسیر این راه، دوستان و مشتری‌هایی که قدر این لحظات را می‌دانستند، مشوق همیشگی ما بوده‌اند.
خدمتگزار و فضلی درباره دامنه فعالیت‌های‌شان گفتند: فعالیت‌های اصلی آتلیه عکاسی کودک سارا  شامل ارائه‌ خدمات متنوع عکاسی است شامل انواع خدمات کودک از  عکاسی بارداری  تا نوزاد و کودک است که افتخار استودیو ما این بوده که از سال 1391 تا 1394 با شرکت در همایش برندهای برتر§ عکاسی کودک با دعوت از سوی این همایش جزو 10 برند برتر انتخاب شدیم و افتخاراتی همچون: دریافت گواهی رضایت مشتری، پاسخگویی موثر به نیاز مشتریان، رعایت استاندارهای بهداشتی و... را دریافت نموده‌ایم.
این دو عکاس خوش ذوق و موفق درباره ارزش‌ها و باورهای حاکم بر استودیو سارا گفتند: نگرش رضایت مشتریان از همان ابتدای راه موجب شده است تا افزایش خوشنودی آنها، بهبود کیفیت و خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارایه‌ی خدمات نوین، افزایش کارآیی خدمات و رقابت سالم و اصولی، جزو مهم‌ترین اصول و ارزش‌های فعالیت‌های ما شوند. در این مسیر همیشه تلاش‌مان بر این بوده است که با به‌ کارگیری استانداردها و تجربه 15 ساله خود بتوانیم بهترین کیفیت و بیشترین تلاش را برای ثبت این لحظات شیرین داشته باشیم. سارا خدمتگزار و احسان فضلی درباره افقی که پیش روی خود می‌بینند، توضیح دادند: آینده غیرقابل پیش‌بینی است ولی برای ما عکس خوب، یک پاداش است و امیدداریم با همراهی مردم، از خود کهکشانی از لحظات شیرین بر جای بگذاریم. 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16315 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11563 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2573 بازدید