2109
با این راهکارها چربی های ران هایتان را آب کنید

با این راهکارها چربی های ران هایتان را آب کنید

1394/09/25 بازدید992

نی نی سایت:ران‌ها از جمله نقاطی از بدن خانم‌ها هستند که می‌توانند بسیار مشکل‌ساز باشند و تاثیرات منفی را بر زیبایی بدن بگذارند. در واقع شکم و ران از جمله نقاطی هستند که به‌راحتی لاغر نمی‌شوند. اما در واقع می‌توانید بدون اینکه زیاد به بدنتان فشار بیاورید و یا تغییر زیادی در رژیم غذاییتان اعمال کنید از چربی‌های اضافه ران که موجب به هم خوردن تناسب و زیبایی اندام می‌شوند رها شوید.

یادداشت اندازه دور ران‌ها به طور منظم
در ابتدا ران‌های خود را اندازه بگیرید، این کار به شما انگیزه می‌دهد تا بهتر تلاش کنید و نقطه شروعی برای انجام این ترفندها محسوب می‌شود. اگر متر نداید می‌توانید با یک طناب یا یک نوار این کار را انجام دهید. هر بار که دور ران خود را اندازه می‌گیرید نتایج را یادداشت کنید. بهتر است هفته‌ای یکبار در یک روز مشخص این کار را انجام دهید.

ماساژ دادن پاها به‌خصوص ران‌ها
هر روز با استفاده از یک برس ماساژ نسبتا زبر پاهایتان و به‌خصوص ران‌هایتان را ماساژ دهید. این کار باعث کاهش سلولید و افزایش جریان خون در نواحی ران‌ها می‌شود.

کاهش کالری‌ها
همزمان با کاهش مواد مصرفی کالری بدنتان را نیز کم کنید و سعی کنید 1500 کالری یا کمتر در طول هر روز کالری بسوزانید. اصلا لازم نیست که تغییر قابل توجهی در برنامه غذاییتان ایجاد کنید. تنها کافی است مواد قندی مانند نوشابه را از برنامه غذاییتان کم کنید و به جای آن بیشتر از محصولات تازه استفاده کنید. سعی کنید به جای مصرف 3 وعده غذایی کامل در طول روز، 5 یا 6 وعده غذایی کوچکتر مصرف کنید. این کار میل شدید شما به خوردن را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود شما بهتر از برنامه غذایی سالم پیروی کنید.

افزایش فعالیت بدنی
در کنار پیروی از رژیم غذایی لازم است تغییرات کوچکی در فعالیت بدنیتان ایجاد کنید. اما لازم نیست به خود فشار بیاورید و یا زیاد از بدن خود کار بکشید. تنها کافی است که حداقل در طول روز 20 دقیقه ورزش کنید. این کار باعث تقویت سیستم گردش خون، تقویت سلامتی قلب و از همه مهم‌تر کمک کردن به کاهش وزن می‌شود. سعی کنید بیشتر از تمرین‌هایی استفاده کنید که عضلات پا و ران را درگیر می‌کند. از جمله این تمرینات می‌توان به پیاده‌روی، اسکوات و بالا و پایین بردن پا اشاره کرد.


 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها