2709
برگزیدگان مسابقه عکس شهریورماه معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه عکس شهریورماه معرفی شدند

1394/08/04 بازدید2579

نی‌نی سایت: برگزیدگان مسابقه عکس شهریور ماه نی‌نی سایت، با موضوع آب بازی معرفی شدند. حامیان این دوره فروشگاه بانی اسپرت و  آتلیه کودک عکسباران ، جوایز ارزنده‌ای را به برگزیدگان این مسابقه اهدا کردند.

 

 در بخش از نوزادی تا 3 ماهه؛ به ترتیب کاربر «مری طلا» با 98 رأی، کاربر «الهه» با 67 رأی، کاربر «دختر نازم نفس» با 76 رأی، کاربر «بهار» با 40 رأی و کاربر «عسل» با 35 رأی به ترتیب برگزیده اول تا پنجم شدند. عکس های ارسالی این کاربران را در ادامه می توانید ببینید.

 

 «مری طلا» 

 

«الهه»

 

«دختر نازم نفس» 

 

«بهار»

 

«عسل»

 

در بخش از 4 ماه تا یک سال کاربران «زورق» با 82 رأی، «سروناز62» با 65 رأی، «نیلوفری» با 47 رأی، «پریا» با 35 رأی و «عشق فقط عشق مامان و پسر» با 32 رأی به ترتیب  اول تا پنجم شدند و جوایز خود را دریافت کردند. عکس های ارسالی در این بخش را در ادامه می بینید. 

«زورق» 

 

«سروناز62» 

 

«نیلوفری»

 

«پریا»

 

«عشق فقط عشق مامان و پسر»

در بخش از یک سال تا 3 سال به ترتیب کاربر «زیبی» با 88 رأی، کاربر «پریای ناز» با 53 رأی، کاربر «مریم مامی محمدرضا» با 48 رأی،  کاربر «مامان مهتاب دوقلو» با 44 رأی و  کاربر «مامان گیلدا» با 37 رأِی بیشترین آرا را به خود اختصاص داده و جوایزی دریافت کردند.

 

«زیبی»

 «پریای ناز»

 

«مریم مامی محمدرضا»

 

«مامان مهتاب دوقلو»

 

«مامان گیلدا»

 

 در بخش یکسال به بالا نیز کاربر «آنجلا» با 73 رأی، کاربر  «پریسا» با 58 رأی، کاربر  «نازنین مریم» با 48 رأِی،  کاربر «مامی سا» با 36 رأی و کاربر  «خاله ریزه هستم» با 20 رأی رتبه های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند. عکس های ارسالی به این بخش را می بینید:

 

«آنجلا» 

 

«پریسا» 

 

«نازنین مریم» 

 

«مامی سا» 

 

«خاله ریزه هستم» 

 

همچنین در بخش تقدیر از «رای دهندگان» کاربران «هورسان»، «asenat» ،«atlas»، «تمشک» و «دریا دل» به قید قرعه انتخاب و به عنوان برگزیده معرفی شدند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

3 روز پیش
|
4902 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14719 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3819 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

3 روز پیش
|
3566 بازدید