2109
انتخاب لباس مناسب برای کودکان‌مان

انتخاب لباس مناسب برای کودکان‌مان

1394/06/17 بازدید891

نی نی سایت:می‌دانیم که همیشه دوست دارید بهترین لباس‌ها را  به تن جگرگوشه‌های‌تان کنید، اما گاهی ممکن است در این مورد دچار شک و تردید شوید. در این مطلب، ماری سودره ریچارد، مدیر سایت لباس بچه گانه، ترفندهایی را به شما می‌آموزد که مفید خواهد بود.

مواد تشکیل دهنده لباس کودک ما چه باید باشد؟

همه چیز به سن کودک شما بستگی دارد. کودک تا دوازده ماهگی، زیاد حرکت نمی‌کند و دارد قد می‌کشد. باید به تن آنها، پارچه‌هایی با جنس نرم، راحت و گرم بپوشانید. مانند پارچه‌های کشمیری که از کرک بز تشکیل می‌شود. ما فکر می‌کنیم که پارچه‌های کشمیری خیلی طرفدار ندارند ولی واقعا این طور نیست و امروزه این نوع پارچه‌ها تقریبا همه جا پیدا می‌شوند  و می‌شود آنها را  با خیال راحت در ماشین لباس‌شویی انداخت و شست. برای کودکانی که سن بیشتری دارند، لباس‌هایی با پارچه‌های کتان مناسب است، چرا که این نوع پارچه‌ها، نسبت به سایر انواع آن، کمتر آلرژی‌زا هستند. از این گذشته، لباس‌های کتان، راحت‌تر هستند و فرزندتان درآن احساس بهتری دارند. در مجموع، لباس کودک شما نباید از پشم و یا مواد مصنوعی باشد، به خصوص لباس‌های یقه‌دار او، چون ممکن است حساسیت به وجود آورد.

 ایده‌آل این است که بر تن او، یک زیر پوش نخی یا یک لباس یقه اسکی نخی بکنید تا از پوست ظریفش، محافظت کند. در مورد لباس‌های پشمی باید بگویم که می‌توانیم به تن کودک‌مان، لباس‌های کشمیری پشمی کنیم. اما توجه داشته باشید که کودک‌تان به این نوع پارچه پشمی حساسیت ندارد اما سایر لباس‌های پشمی، او را خواهد آزرد.

مدل لباس کودک‌ چطور باشد که در آن، در حد امکان راحت باشد؟! 

کوچولو‌های ما، در لباس‌هایی که دکمه‌های آسان‌تر دارند، راحت‌تر هستند. مانند دکمه‌های قابلمه‌ای. نوزادان از این که یک لباسی را از سر به تن‌ها کنیم، متنفرند. پس در هنگام خرید، به این موضوع توجه کنید. برای کودکان بزرگتر، قانونی در انتخاب جنس لباس وجود ندارد. همه مادرها تصویری در ذهن خود از یک کودک دارند، که طبق آن تصویر،  لباس به تن کودک‌شان می‌کنند.

 باید به اندام کودک خود توجه کنید. اگر او کودکی تپل است، باید برای او یک سرهمی بخرید که کمر او را اذیت نکند. اگر او ظریف و لاغر است، یک سر همی با کمر کشی به تنش کنید. برای این که مدت بیشتری از سرهمی استفاده کند، یک سایز بزرگ‌تر برای او بخرید  و با تا زدن پاچه‌های آن، قدش را مناسب قد کودک‌تان سازید. توجه داشته باشید که فقط شلوار یا بلوز او را می‌توانید یکی  یا دو سایز بزرگتر بگیرید، اما کفش و جوراب او باید دقیقا اندازه‌اش باشد. در این که کودک شما، در لباس‌هایی با دکمه‌های قابلمه‌ای یا بدون دکمه راحت‌تر است، شکی نیست. اما  لباس‌هایی با دکمه‌های معمولی، زیباتر هستند. امروزه، تولیدکنندگان لباس‌های بچه گانه این موضوع را مد نظر قرار داده‌اند و بلوزهای کوچکی تنها با یک یا دو دکمه تولید کرده اند. این لباس‌ها نیز، انتخاب خوبی است.

منبع:مدآنلاین

ارسال نظر شما

login captcha
سلام مامانا امیدوارم همتون خوش و خرم باشید. منم مشکل تهیه لباس شیک، با جنس خوب و قیمت مناسب رو داشتم. تازگی ها دیدم مترو عبدل اباد راه افتاده و می گفتن اونجا همه چی داره. یه سر زدم به خیابون احسانی تو همون عبدل اباد. باورتون میشه یه مغازه پیدا کردم به اسم فشن بی بی. کلی لباسای قشنگ پسرونه و دخترونه با قیمتای خیلی عالی و برند داره. من که خیلی راضی بودم. یه سری بزنید اونجا خالی از لطف نیست.

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16400 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11588 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3501 بازدید