2109
5 راه برای حفظ برنامه خواب کودک در سفر

5 راه برای حفظ برنامه خواب کودک در سفر

1394/05/13 بازدید2177

اگر کودک شما خوشحال و راضی نباشد، هیچ کس دیگر نیز خوشحال نخواهد بود. به همین خاطر سعی کنید در مسافرت بعدی که در پیش دارید مقدمات استراحت او را طوری تدارک ببینید که خلق و خوی خوبی در طول سفر داشته باشد

مسافرت با کودک یا نوزاد می‌تواند کاری چالش برانگیز باشد، خصوصاً هنگامی که باید سعی کنید برای ساعت های خواب و استراحت یا چرت زدن های او زمانی را مشخص کنید. داشتن استراحت خوب و کافی کلید خوش خلق نگه داشتن کودکتان به هنگام دور بودن از خانه می باشد، پس اگر تصمیم دارید به همین زودی ها همراه کودک خود به سفر بروید، این 5 توصیه را در ذهن خود داشته باشید.

 

 1. با رعایت ساعات همیشگی خواب و چرت زدن کودک خود در خانه، کاری کنید که در طول سفر نیز حس امنیت و آرامش داشته باشد. کتاب ها، اسباب بازی و پتوی مورد علاقه او را، خصوصاً آن هایی را که هنگام خوابیدن یا چرت زدن با آن در ارتباط است را همراه خود بیاورید.

 

 2. در صورت امکان سعی کنید در طول روز ساعات زیادی را به فعالیت های بیرونی و خارج از خانه سپری کنید، اما هنگام عصر خیلی از خانه دور نشوید و فاصله نگیرید تا برای به موقع خوابیدن کودکتان به منزل برگردید.

 

3. یک تختخواب خوب مسافرتی برای کودک خود بخرید. خرید یک تخت سفری مناسب و محکم که دارای تشک راحتی نیز باشد، سرمایه گذاری خوبی هم برای شما و هم برای کودکتان خواهد بود.

 

 4. یک موسیقی آرامش بخش را در پس زمینه برای اتاق کودک در نظر بگیرید. سی دی های لالایی شبانه، استفاده از آهنگ های خواب در بعضی از اپلیکیشن های موبایل و یا دستگاه های صوتی می تواند گزینه های خوبی باشد.

 

 5. برای خود برنامه ریزی روزانه  ای را در زمان چرت زدن کودکتان ترتیب دهید. در صورت امکان، به او اجازه دهید حداقل یکبار در طول روز در تخت سفری خود، جایی که قرار است شب را در آن بگذاراند، استراحت کند.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16338 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11570 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2924 بازدید