2109
ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک(MBC2015)

ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک(MBC2015)

1394/05/05 بازدید1381

 ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک(MBC2015) با حضور و مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ؛ 23 تا 26 شهریور ماه 94 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک؛ در این نمایشگاه شرکت های مختلف تولیدی ، خدماتی و صنایع وابسته داخلی و خارجی جدیدترین دستاورد‌ها، صنایع و کالاهای مربوط به مادران، نوزادان و کودکان را در قالب 5 گروه کالائی ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.
 
در این نمایشگاه هر آن چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی گرفته تا انواع کالاها و صنایع مختلف نوزاد و کودک ارائه خواهد شد.
 
در ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک ، شرکت ها و نمایندگی هائی از کشورهای مختلف از جمله  آلمان، ترکیه، چین، ایتالیا، ژاپن،  اسپانیا، امارات و انگلستان حضور خواهند داشت.
 
توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه ، مهمترین اهداف برگزاری" ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک" است.
 
در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های آموزشی مختلفی از جمله ؛ غربالگری رایگان بینایی سنجی، روشهای کاهش استرس بارداری، روانشناسی مادر و کودک ، تست رایگان هوش، روشهای استعداد یابی کودکان و کارگاه های تربیتی نوزاد وکودک و در فضایی بالغ بر 6000 متر مربع برگزار خواهد شد. 
 
در "ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک"، کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی- درمانی مادر، نوزاد و کودک و تجهیزات مربوطه، لوازم بهداشتی و درمانی وشوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک(مربوط به دوران بارداری)، کالسکه و کلیۀ وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد و کودک، نشریات، کتاب ها و کلیۀ خدمات اطلاعاتی مربوط به مادران و کودکان، شرکت های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک، وسایل فانتزی و تزئینی مربوط به مهمانی ها و جشن کودکان، وسایل ورزشی، تفریحی و پارکی، سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، انواع اسباب بازی(اسباب بازی های نرم و عروسک، اسباب بازی های کنترلی و ماشینی، اسباب بازی های آموزشی، خلاقانه و سرگرمی ها، بازی های رایانه ای) ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
 
در این نمایشگاه همچنین گروه های مردم نهاد( (NGOو سازمانهای غیردولتی حامی مادرو کودک، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، شرکتهای خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد و نشریات، کتاب ها و کلیه خدمات اطلاعاتی مادران و کودکان نیز حضور خواهند داشت.
 
برپائی غرفه های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادگان ، معاینه جسمی ، بینائی سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان ؛ از دیگر برنامه های ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک است.
 
ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک را شرکت نمایشگاهی میلاد نور و با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می کند.
 
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات کامل تر این نمایشگاه بین المللی، به سایت www.miladfair.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن.88653307-021 ستاد برگزاری"ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک"، تماس بگیرند.
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8385 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6040 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15074 بازدید