2109
 نوشیدنیهای خنک تابستانه برای کودکان

نوشیدنیهای خنک تابستانه برای کودکان

1394/04/24 بازدید4582

نی نی سایت: در تابستان نیازی به دستگاه بستنی ساز نیست. کودکان می توانند انواع اسموتی های خنک را با طعمهای مختلف برای خود آماده کنند. اینکار همچنین یک سرگرمی نیز برای آنها محسوب می شود. این اسموتی ها را در منزل با کودکان خود تهیه کنید و از خوردن آنها لذت ببرید.

اسموتی هلویی

جو و دارچین به این اسموتی هلویی طراوت خاصی می دهد. 2 فنجان هلوی تازه یا فریز شده، یک چهارم پیمانه جو پرک، یک دوم قاشق سوپخوری داچین، یک دوم پیمانه شیره بادام، یک پیمانه ماست وانیلی، یک قاشق سوپخوری شکر و یک پیمانه یخ (البته اگر از هلوی تازه استفاده می کنید) را داخل مخلوط کن بریزید. تا زمانیکه شبیه پوره شود صبر کنید سپس سرو کنید.

مخلوط میوه های تازه با آب و شکر

نوشیدن مایعات خنک و در عین حال لذیذ در تابستان بینهایت لذت بخش است. یک دوم پیمانه آب، 300 گرم توت فرنگی ، یک چهارم پیمانه شکر و آب لیمو ترش را در داخل مخلوط کن بریزید و اجازه دهید تا پوره شود. قبل از نوشیدن، آن را در یخچال قرار دهید تا خنک شود. البته برای آنکه بهتر خنک شود می توانید 4 پیمانه یخ خورد شده داخل آن نیز بریزید.

 

ماست منجمد سکه ای

در اینجا یک میان وعده خوشمزه برای کودکان که در یک چشم به هم زدن آماده می شود را معرفی می کنیم.  ماست مورد علاقه کودک خود را در داخل زیپ کیف بریزید. یکی از گوشه های زیپ کیف را به اندازه سوارخ نی، سوراخ کنید. چند قطره از ماست را در سینی شیرینی پزی بچکانید، سپس توت فرنگیهای خورد شده  و تازه یا هر مواد خوراکی دیگر که دوست دارید را روی آنها قرار دهید. درپایان آنها را در فریزر قرار دهید تا سفت شود. در حدود 30 دقیقه زمان کافی است تا  آماده شود. پس از آن، آنها را به سرعت میل کنید. برای آنکه آنها خیلی سریع آب می شوند.

 

 

اسموتی کرم نارگیل

این نوشیدنی منجمد خوشمزه در تابستان پیشنهاد شده است. یک دوم پیمانه  یخ، دو سوم پیمانه کرم نارگیل یا نارگیل رنده شده، دو قاشق سوپخوری آب لیمو ترش تازه و یک چهارم پیمانه آب را داخل مخلوط کن بریزید. و اجازه دهید به خوبی مخلوط شود. سپس میل کنید

 

 

 

اسموتی میوه ای خوشمزه

این اسموتی بسیار سریع آماده می شود. هنگامیه کودکان خسته و گرمازده از بازی برمی گردند می توانید این اسموتی خوشمزه را به آنها ارئه دهید. مواد لازم جهت آماده کردن این اسموتی، یک پیمانه توت فرنگی تازه یا یخ زده، یک عدد موز متوسط، دویست گرم ماست وانیلی کم چرب، سه چهارم پیمانه شیر را در مخلوط کن ریخته و به تا زمانیکه به خوبی یکدست شود مخلوط کنید. سپس نوش جان کنید

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15129 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10754 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2148 بازدید