2109
نخستین اپلیکیشن فارسی باروری و ناباروری رونمایی شد

نخستین اپلیکیشن فارسی باروری و ناباروری رونمایی شد

1394/03/27 بازدید245

 پیمان صالحی متخصص کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان در مراسم رونمایی از اولین اپلیکیشن فارسی باروری و ناباروری با اشاره به شایع شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند در میان مردم، اظهار کرد: با استفاده از سبک ارتباطی تغییر یافته میان مردم در جهت اطلاع‌رسانی مسائل و اطلاعات پزشکی، این اپلیکشین طراحی شد.


وی با بیان اینکه اپلیکیشن ناباروری به صورت یک پکیج آماده شده تا مورد استفاده کسانی که در اینترنت و وب سایت‌های گوناگون به دنبال مطالب و اطلاعاتی درباره اختلالات جنسی، عوامل مؤثر بر ناباروری و راه‌های پیشگیری و درمان هستند، قرار گیرد، افزود: همراه با پیشرفت تکنولوژی و رواج اپلیکیشن‌هایی در موضوعات مختلف، اپلیکیشن فارسی باروری و ناباروری طراحی شد. محاسن این اپلیکیشن نسبت به وب‌سایت‌ها در آفلاین بودن آن است و کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند در هر مکانی می‌توانند از مطالب این اپلیکشین استفاده کنند.


متخصص کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان با اشاره به همکاری‌های شرکت همسانه تهران، پرتال جراحان ایران و متخصصان اورولوژی و بهداشت باروری در فیلد اختلالات جنسی در تهیه اپلیکشین فارسی باروری و ناباروری، خاطرنشان کرد: اپلیکشین فارسی باروری و ناباروری با هدف ارایه مطالبی مفید در زمینه جنسی، آشنایی با علل ناباروری، روش‌های درمان اختلالات جنسی و ناباروری تهیه شده و مورد استقبال کشورهای فارسی زبان از جمله تاجیکستان هم قرار گرفته است.


صالحی با بیان اینکه موضوع ناباروری و اختلالات جنسی از مهم‌ترین مسائلی است که جوانان با آن در ارتباط هستند، تصریح کرد: اینکه جوانان از چه منابعی استفاده می‌کنند حائز اهمیت است، زیرا منابع و وبسایت‌های نامعتبر که تنها با هدف تبلیغات و فروش محصولات خود رواج پیدا کرده است با اطلاعات غلط می‌توانند موجب گمراهی مراجعان شوند. از این رو ضرورت ساخت اپلیکیشن فارسی باروری و ناباروری که شامل اطلاعات کاملاً علمی‌ باشد، احساس می‌شد.


وی با اشاره به اهمیت موضوعات باروری و اختلالات جنسی و تأثیر آن بر نظام خانواده افزود: اطلاعات ناکافی از موضوعات باروری و اختلالات جنسی منجر به سست شدن نظام خانواده و جدایی می‌شود و اپلیکیشن فارسی باروری و ناباروری در این زمینه می‌تواند مفید باشد.


متخصص کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان در خصوص محتوای اپلیکیشن فارسی باروری و ناباروری اظهار کرد: ناباروری خانم‌ها و آقایان، سلامت جنسی، روش‌های کمک باروری، پزشکان متخصص و واژه‌نامه‌ها از قسمت‌هایی است که این اپلیکیشن دارا می‌باشد.


صالحی با بیان اینکه اطلاعات اپلیکیشن فارسی باروری و ناباروری به روز می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی بر این است که از پیشنهادات و انتقادات مردم برای ارتقای سطح اپلیکشین استفاده شود و در آینده بحث‌های جدیدی به آن اضافه خواهد شد.


وی با اشاره به تأثیر عوامل محیطی بر ناباروری مردان تصریح کرد: مواجه مردان با دود، گردوغبار، مواد نفتی، رنگ و مواد نقاشی در محیط‌های شغلی از موارد مؤثر بر ناباروری است همچنین مصرف سیگار، قلیان و به طور کلی دخانیات به DNA اسپرم آسیب می‌زند. امواج موبایل نیز اسپرم را ضعیف می‌کند در این مورد مقالات زیادی منتشر شده است توصیه می‌شود که مردان موبایل را در جیب شلوار خود قرار ندهند.


متخصص کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان در خصوص چگونگی تهیه اپلیکیشن فارسی باروری و ناباروری اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند این اپلیکیشن را از بازارهای Google play store ، App store، سیب چه و کندو و همچنین سایت Nabarvari.com تهیه کنند.

 

 

 

 

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14680 بازدید

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

3 روز پیش
|
4667 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3805 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

3 روز پیش
|
3398 بازدید