2109
تشکیل بانک متمرکز ذخیره تخمک، اسپرم و جنین

تشکیل بانک متمرکز ذخیره تخمک، اسپرم و جنین

1394/03/12 بازدید1985

حمید چوبینه  مدیر مرکز درمان ناباروری رویش هلال احمر با پیشنهاد تشکیل یک بانک متمرکز ذخیره تخمک، اسپرم و جنین در کشور با اشاره به این که نبود بانکی متمرکز، دست دلالان را باز می گذارد، گفت: این بانک می تواند به تمام مراکز درمان ناباروری کشور خدمت ارایه دهد.

وی با بیان این که با ذخیره تخمک، اسپرم و جنین در بانک متمرکز در کشور از فعالیت افراد سودجو کاسته می شود، افزود: برای تشکیل این بانک باید مباحث حقوقی را کارشناسان و حقوقدانان بررسی کنند.

متخصص بیولوژی تولید مثل گفت: با ساماندهی اهدای تخمک، اسپرم و جنین دریک بانک متمرکز می توان به بسیاری از زوج های نابارور کمک کرد و به سودجویی ها پایان داد.



افزایش 20 درصدی زوج های نابارور ایرانی در هر سال

وی در ادامه با اشاره به وجود حدود 3 میلیون زوج نابارور در کشور از افزایش 20 درصدی زوج های نابارور در هر سال خبر داد و گفت: این آمار در کشورهای دیگر حدود 10 تا 15 درصد است.

چوبینه گفت: ناآگاهی ازخطرات برخی از مشاغل که سبب ناباروری می شود و همچنین افزایش سن مردان و زنان در هنگام بارداری را از دلایل اصلی افزایش آمار افراد نابارور در کشور است.

 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما

login captcha

لطفا مراکز اهدای اسپرم در مشهد را معرفی کنید 😭 ما خیلی پیگیری کردیم ولی متاسفانه بی نتیجه است . ضمن اینکه جنین نمیخواهیم فقط دنبال اسپرم اهدایی هستیم . ممنون میشم کمکمون کنید

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15713 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11192 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2291 بازدید