2109
پروفسور «رنه‌فرید‌من» متخصص ‌درمان ناباروری به ایران می‌آید

پروفسور «رنه‌فرید‌من» متخصص ‌درمان ناباروری به ایران می‌آید

1394/01/22 بازدید375

در راستای سیاست‌های دولت و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در جهت افزایش جمعیت و ارتقای سطح علمی در حوزه‌های تخصصی، شرکت گل بوته سلامت که از شرکت‌های فعال بخش خصوصی در زمینه تامین وسایل مورد نیاز در درمان ناباروری می‌باشد با بهره گیری از ارتباطات بین المللی خود موفق شد شرایطی را فراهم نماید تا امکان حضور یکی از برجسته‌ترین دانشمندان حوزه درمان ناباروری در جهان در کشور عزیزمان فراهم گردد. این شرکت ‌از جناب آقای پروفسور رنه فرید من (Rene Frydman Prof) از اساتید بر جسته و صاحب نام در زمینه درمان ناباروری دعوت به عمل آورد تا از تاریخ ۲۳ الی ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۴به همراه هیاتی از فرانسه به ایران سفر نمایند.

پروفسور فرید من در حال حاضردر بیمارستان فوش (FOCH) در فرانسه ریاست دپارتمان زنان و زایمان و درمان ناباروری را برعهده دارد. از سوابق ایشان عضویت در کمیته ملی حقوق بشر فرانسه در سال‌های ۱۹۸۷و۱۹۸۸ عضو کمیته ملی اخلاق برای علوم زندگی و بهداشت ۱۹۸۶-۱۹۹۰و مشاور وزیر تحقیقات فرانسه در سال های۲۰۰۰و۲۰۰۱ میلادی بودند.

ضمناً ایشان دارای نشان شوالیه در فرانسه می‌باشند. زمینه اصلی تخصصی ایشان درمان ناباروری و بارداریهای با ریسک بالا می‌باشد. ایشان اولین نوزاد از طریق لقاح آزمایشگاهی را در سال ۱۹۸۲ فرانسه به دنیا آورد و در سال ۲۰۱۱ کودکی را در فرانسه متولد کرد که با توجه به بیماری خونی خواهر و برادر قبلی خود ضمن اینکه کودکی سالمی بود، توانایی کمک به درمان آن‌ها را نیز از طریق خون بند ناف داشت که از این پروژه با نام «Double Hope» یا «امید مجدد» یاد می‌شود که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.

همچنین در ارتباط با فعالیت‌های ایشان در سال‌های گذشته روزنامه‌ها و نشریات معتبری از جمله لوموند فرانسه، فیگارو و.... مقالات متعددی به چاپ رسانده‌اند. لازم به ذکر است پروفسور رنه فرید من در مدت حضور خود در ایران از چند مرکز ناباروری در تهران (مرکز رویان)، اصفهان (مرکز درمان باروری و ناباروری اصفهان)، شیراز (بیمارستان مادر و کودک غدیر) و مرکز یزد بازدید و در تاریخ ۲۸ فروردین ۹۴ در مراسم افتتاحیه ششمین کنگره بین المللی طب تولید مثل در یزد حضور خواهد داشت و سخنرانی خواهد کرد. ضمناً در همین کنگره کارگاه آموزشی توسط تیم همراه ایشان از کشور فرانسه در حوزه IVF جهت شرکت کنندگان در کنگره برگزار خواهد شد. همچنین ایشان در زمان حضورشان در تهران در نشستی با حضور تعدادی از متخصصین درمان ناباروری شرکت و به تبادل نظر خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری تابناک

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15835 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11347 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2319 بازدید