2109
گجتی هوشمند نمی‌گذارد نوزادتان بدخواب شود

گجتی هوشمند نمی‌گذارد نوزادتان بدخواب شود

1393/12/04 بازدید852

 کارشناسان نوعی لامپ هوشمند تولید کرده‌اند که بویژه می‌تواند در هنگام تاریکی در خانه مورد استفاده والدین برای نظارت بر نوزادان و کودکان خردسال خود قرار بگیرد. 
گفتنی است، این لامپ هوشمند به نام e3light می‌تواند به زیر تخت خواب افراد نصب شده و در اثر شناسایی حرکات پای افراد روشن شود به نحوی که افراد زیر پای خود را ببینند و در عین حال با روشن کردن چراغ سراسری باعث بیدار شدن کودک نشوند. 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، این لامپ هوشمند 49 پوند قیمت دارد و به افراد در پیدا کردن راه عبوری خود در هنگام تاریکی تا قبل از روشن کردن چراغ اتاق می‌تواند کمک فراوانی کند. 
اساس فناوری این لامپ‌ها آشکار سازهای حرکت است که می‌تواند بر اساس آن قدم‌های افراد را شناسایی کرده و با استفاده از آن زیر تخت خواب را روشن می کند. 

لامپ بکار رفته در این فناوری از نوع LED است و حتی شرکت‌های بزرگ دارنده هتل در دنیا خواهان استفاده از این فناوری برای روشن کردن چراغ‌های اتاق‌های خود هستند. 

کارشناسان سازنده این نور اعلام کرده‌اند طیف نور ارسالی از سوی my light به نوعی است که باعث بی‌خوابی افراد نمی شود زیرا در دسته نورهای زرد قرار دارد. 

استفاده امروزه مردم از وسایل الکترونیکی و تابش نور با طیف آبی از سوی آنها باعث بی خوابی، بد خوابی و به دنبال آن بروز بسیاری از بیماری‌ها می شود.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16169 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11484 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2501 بازدید