2109
بارداری ماه سوم برای پدران

بارداری ماه سوم برای پدران

1393/10/30 بازدید1868

 نور زندگی من

شب‌های زیادی وجود خواهد داشت که تا دیروقت باید بیدار بمانید، نور کوچکی را در مسیر همسر خود برای رفتن به دست‌شویی قرار دهید تا او راه خود را ببیند. جارو کردن یا تمیز کردن مسیر او را قبل از برگشتن به رختخواب از چیزهای خطرناکی که روی زمین است و ممکن است باعث ایجاد لغزش او شود نیز می‌تواند ایده خوبی باشد.

 

او را به جای دوری ببرید

شروع این ماه ممکن است برای همسر شما کمی ناخوشایند باشد؛ علائم او کمتر و یا قطع نشده است و باید هم‌چنان تحت مراقبت باشد و شش ماه دیگر را نیز در پیش دارد. شبی را در یک هتل خوب و آرام برای کمک کردن به درمان او رزرو کنید ،و یا اگر از نظر مالی برایتان مشکل است، شب قبل صحبت کردن درباره نگرانی‌هایی که او ممکن است داشته باشد در نور شمع با یکدیگر سپری کنید.این کار شما برای مدت زمان زیادی در خاطر او باقی خواهد ماند.

 

کار کلاسی

این کار یک ایده بسیار خوب است .

کلاس‌های دوران بارداری ممکن است یک راه طولانی در 7 ماه یا بیشتر باشد، اما بهترین ها جلوتر از زمان رزرو شده‌اند. این کلاس‌ها باعث ایجاد روابط دوستانه درازمدت میان پدر و مادرها می‌شود.

جست‌وجو کنید، تلفن را بردارید، جزئیات را درباره این کلاس‌ها دربیاورید. همسر شما برای این کار ارزشمند شما را تحسین خواهد کرد.

 

 

 
 

 منبع: Pregnancy For Men/Mark Woods 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16361 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11576 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3169 بازدید