2109
نی نی سایت در "نمایشگاه ملی دنیای کودکان"

نی نی سایت در "نمایشگاه ملی دنیای کودکان"

1393/10/30 بازدید1850

دنیای کودکان همان دنیای بازی و شادی است و این  دنیای بازی و شادی در نمایشگاه ملی دنیای کودکان، پیش روی نوگلان ایرانی قرار می گیرد و در این نمایشگاه ده ها شرکت مختلف تولیدی و خدماتی، انواع اسباب بازی ها، وسایل و امکانات آموزشی و دیگر خدمات حوزه کودکان را ارائه خواهند کرد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ملی دنیای کودکان؛ در این نمایشگاه معروف ترین و معتبر ترین شرکت های داخلی در شش گروه ؛ اسباب بازی، آموزشی و کتب، سیسمونی، دکوراسیون اتاق کودک ،ایمنی و سلامت و هوش و خلاقیت صدها نوع کالا و خدمات مختلف حوزه کودکان را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

در نمایشگاه ملی دنیای کودکان هر آن چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی گرفته تا انواع کالاها و صنایع مختلف نوزاد و کودک ارائه خواهد شد.

در این نمایشگاه ؛کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک ، خدمات مختلف مراکز  نوزاد و کودک و تجهیزات مربوطه، لوازم بهداشتی و درمانی وشوینده ها، مکمل های غذایی، پوشاک نوزاد و کودک، کالسکه و کلیۀ وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد و کودک، نشریات، کتاب ها و کلیۀ خدمات اطلاعاتی مربوط به کودکان، شرکت های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک، وسایل فانتزی و تزئینی مربوط به مهمانی ها و جشن کودکان و وسایل ورزشی، تفریحی و پارکی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

در این نمایشگاه  همچنین صده ها اسباب بازی طراحی و تولید شده ایرانی از جمله؛ انواع اسباب بازی های فکری، آموزشی، توپی، وسایل بازی همچون اسکوتر، اسکیت، اسباب بازی های باطری دار، اسباب‌بازی‌های الکتریکی، ربات ها ،چرتکه ها، انواع پازل ها ، انواع بازی های مکعبی سه بعدی، وسایل بازی رنگ شناسی ، خمیر بازی، بازی های آموزشی،انواع اسباب بازی پلاسکویی ،انواع اسباب بازی های پسرانه و ده ها مورد دیگر به نمایش گذاشته خواهد شد.

توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه، معرفی اسباب بازی‌های مؤثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولید‌کنندگان اسباب بازی با نیازهای این قشر و یکپارچه سازی فعالیت های حوزه اسباب بازی، مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه ملی دنیای کودکان است.

برپائی غرفه های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادگان ، معاینه جسمی ، بینائی سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان ؛ از دیگر برنامه های این نمایشگاه است. در نمایشگاه ملی دنیای کودکان همچنین  کارگا ها ها و برنامه های جانبی فرهنگ سازی درباره مصرف درست آب،گاز و برق ،کارگاهای آموزشی و فرهنگ سازی تفکیک زباله و پسماند برای کودکان برگزار خواهد شد.

مهد کودک ها و مدارس می توانند برای بازدید از این نمایشگاه نسبت به هماهنگی با ستاد برگزاری این نمایشگاه با شماره تلفن های  (22254250-021) تماس بگیرند.

علاقمندان می توانند از 7 تا 10بهمن ماه هر روز از ساعت 30/9 تا 30/19 از این نمایشگاه واقع در خیابان حجاب، سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کنند.

 

لازم به ذکر است که "نی نی سایت" در "نمایشگاه ملی دنیای کودکان"حضور دارد و طبیعتا منتظر حضور تک تک  کاربران عزیز و دوست داشتنی خود در "نمایشگاه ملی دنیای کودکان" خواهد بود.

 

 

 

ارسال نظر شما

login captcha

نی نی یار تاپیکمو حذف کن دستمو حذف کن 

سلام امیدوارم نمایشگاه خوبی باشه واا.. هفتمین نمایشگاه نوزاد کودک مادر باردار و که رفتیم تمام اسباب بازی ها بازیهای فکری از بیرون گرون تر بود امیدو.اریم اینجا قیمت ها هم مناسب تر باشه

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15811 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11303 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2310 بازدید