2109
تولد نوزاد 900 گرمی در کرمان

تولد نوزاد 900 گرمی در کرمان

1393/10/24 بازدید1299

 به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به کرمان ، این نوزاد به دلیل زایمان زودرس مادر پنج روز قبل از پایان هفت ماهگی خود به دنیا آمد و اکنون پس از گذشت 47 روز همچنان در بخش مراقبت های ویژه نوزادان در این بیمارستان بستری است.

 
علی اصغر که جثه ای بسیار ریز و در زیر دستگاه های مراقبت ویژه زندگی خود در این دنیا را ادامه می دهد، اکنون پس از گذشته 47 روز فقط 500 گرم وزن اضافه کرده و وزنش به یک کیلو و 400 گرم رسیده است.
 
مادر علی اصغر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا می گوید که در حال حاضر فرزندش با استفاده از اکسیژن و خدمات مراقبت های ویژه می تواند به زندگی اش ادامه دهد.
 
وی ادامه می دهد: پزشکان هنوز زمان قطعی مرخص شدن فرزندش را اعلام نکرده اند اما اعلام کرده اند در صورتی که دیگر این نوزاد نیازی به اکسیژن نداشته باشد امکان مرخص شدن وی از بیمارستان وجود دارد.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان نیز می گوید: به طور میانگین تاکنون 470 میلیون ریال برای این نوزاد در بخش مراقبت های ویژه نوزادان هزینه شده است.
 
دکتر «امین فخر» ادامه می دهد: از آنجا که استفاده از تمام تجهیزات و امکانات این بیمارستان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت رایگان است به طور میانگین روزانه یک میلیون تومان برای نوزادانی که در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، هزینه می شود.
 
وی تصریح می کند: علاوه بر خدمات هتلینگ، برای دیگر تجهیزات و امکانات مورد استفاده این نوزاد مانند دارو، تا زمان مرخص شدن حدود 100 میلیون تومان هزینه می شود.
 
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16400 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11588 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3501 بازدید