2109
برگزاری دهمین کنگره بیماری های شایع طب کودکان از فردا

برگزاری دهمین کنگره بیماری های شایع طب کودکان از فردا

1393/09/25 بازدید291

 به گزارش گروه علمی،‌ پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دبیر اجرایی دهمین کنگره اورژانس ها و بیماری های شایع طب کودکان با عنوان این که 300 مقاله به این دوره از کنگره ارسال شده است، گفت: 75 مقاله در قالب سخنرانی قرار خواهند گرفت.


رضا شیاری متخصص کودکان و فوق تخصص روماتولوژی کودکان و دبیر اجرایی دهمین کنگره اورژانس ها و بیماری های شایع طب کودکان درباره زمان برگزاری این دوره از کنگره گفت: کنگره از 25 تا 28 آذرماه 93  به مدت 4 روز در تالار قائم بیمارستان مفید برگزار می شود.

وی افزود: هر روز 4 پانل با موضوعات مختلف برگزار می شود و حضور در این کنگره برای شرکت کنندگان 19 امتیاز مداوم آموزشی دارد.

وی درباره موضوعاتی که در کنگره به آن پرداخته می شود، گفت: در بخش گوارش مربوط به چاقی کودکان و در بخش غدد به قند خون پرداخته می شود. در رشته روماتولوژی کودکان به التهاب مفاصل می پردازیم و بیشتر  تمرکز روی بیماری روماتیسم کودکان است  همچنین در زمینه آسم و آلرژی هدف بررسی کهیر است.

این فوق تخصص کودکان در همین رابطه افزود: در ریه به سرفه های مزمن کودکان پرداخته می شود و همچنین مسمومیت ها و حوادث محیطی مثل غرق شدن نیز در این کنگره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین در زمینه طب اعصاب و نیز در مورد مرگ مغزی، موضوعاتی مانند عدم توجه و کودک  بیش فعال در کودکان  مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر اجرایی دهمین کنگره اورژانسها و بیماریهای شایع طب کودکان عنوان کرد: اساتیدی که در کنگره شرکت می کنند همه از اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور هستند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16386 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11584 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3398 بازدید