2109
راهنمای خرید سرویس غذاخوری کودک

راهنمای خرید سرویس غذاخوری کودک

1393/09/17 بازدید1080


ظروف چینی نسبت به سایر انواع ظروف غذاخوری از قبیل ظروف پلاستیکی ، شیشه ای یا اوپال و ... به دلیل پخت در دمای 1400 درجه سانتی گراد ، بهداشتی ترین نوع ظروف محسوب می شوند، اما بسیار مشاهده شده که والدین بدون توجه به خطراتی که ممکن است از نظر بهداشتی کودکشان را تهدید کند ، ظروفی بی کیفیت و بی نام و نشان را صرفا به جهت طرح جذاب روی آن و نشکن بودن آنها انتخاب می کنند و به جنس و علائم استاندارد توجهی ندارند.
 
باید توجه داشت در تزئین بعضی انواع ظروف بی کیفیت وارداتی ممکن است از فلزات سنگین (نظیر سرب و کادمیوم) برای ایجاد ظاهری براق به صورت کاذب استفاده گردد که برای سلامت انسان و خصوصا کودکان مضر است. به همین دلیل بهداشت ظروف غذاخوری نیز به اندازه بهداشت مواد غذایی مورد مصرف در آنها اهمیت دارد و مواد اولیه ای که در ساخت این ظروف بکار گرفته می شود می بایست سالم و مناسب تماس با مواد غذایی باشد. لذا توصیه می کنیم در هنگام خرید به وجود علامت بهداشت و استاندارد روی بسته بندی این ظروف توجه فرمایید.


 

ظروف چینی سخت به دلیل دمای پخت 1400 درجه سانتی گراد و سطوح صیقلی و قابل دسترس جهت سهولت در شستشو، مناسب ترین ظروف غذاخوری هستند و از این میان انواع سرویس کودک چینی زرین، با فن آوری داخل لعابی  (in-glazedecoration) می تواند بهترین گزینه برای انتخاب سرویس غذاخوری کودک شما باشد.
منبع: شرکت چینی زرین
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها